Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Vanaf 50 jaar naar een gezonder gewicht of stabiel blijven.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   eliza10
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wij waren dit weekend uiteten en ik heb ervan genoten en vanmorgen zat ik weer op de 72 kilo ,Dus genieten en dan 2 dagen opletten dan is het er weer af .

en vrijdag weer uiteten dan is de zoon jarig student en die komt dan thuis .
dus zo gaat het afvallen niet echt lukken .

Ik merk als je wat ouder bent wordt het genieten belangrijker.

De zon schijnt en het belooft 8 graden te worden dus tegen 12 uur een lange wandeling maken met hondje 50 min .

succes allemaal weer deze week

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 8:47    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Blijft leuk en spannend Maribel. Het resultaat zal echter de moeite waard zijn geweest als je eenmaal geniet van jullie mooi nieuw huis. Wij wonen al 35 jaar op ons plekje. Het woord 'geniet' brengt mij meteen naar Eliza. ja, genieten wordt belangrijker als alles (gezondheid etc.) niet meer vanzelfsprekend is. Naast genieten staat bij mij onmiddellijk gezondheid. Ik doe mijn best om een goede gezondheid te behouden. Gefeliciteerd met je jarige zoon.

Ik zie mijn berichtje van gisteren niet hier. O.k. kan gebeuren. Ik reageerde daar op het berichtje van Pianojuffie. Ik maak me geen grote zorgen over mijn ouder wordend uiterlijk. Dus ik ga niet allerlei gevechten aan om er wat jonger uit te zien. Mijn gezondheid, daar wil ik voor knokken.

O.k. welterusten allemaal.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 21:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Rosemary Dank je .
En natuurlijk moeten we ook onze gezondheid bewaken.
Maar soms kan je er niks aan doen .
Ik wandel veel met Hayley en doe alles hier in huis en tuin .

Wij wonen ook al 36 jaar op dezelfde plek met een hele leuke gezellig buurt .

Ik had gisteren weer de hongerklap en dan gaat er ineens zoveel in mijn mond .
Nu kijken of vandaag weer beter gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 8:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nee Nee het gaat niet de goed kant op ,
ik eet teveel en minder valt niet mee.

morgen avond uiteten,en ik doe gewoon mee anders vinden ze het hier thuis niet gezellig .

dus vanaf zaterdag beter mijn best gaan doen.
wens jullie alvast een fijn weekend .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Quote:
morgen avond uiteten,en ik doe gewoon mee anders vinden ze het hier thuis niet gezellig .

als ik alles meedoe wat men gezellig vindt ben ik in notime over de 100...je kunt meedoen maar gezondere keuzes maken
kijk op de site van het resto en kies iets uit dat binnen jouw dieet valt
ik neem meestal een biefstuk zonder sausjes
geen dessert maar koffie bv

van de salade en groentes neem ik veel en van de frietjes een paar stangetjes...ik ben de BOB en drink 1 glas wijn en verder water
zo kan je toch genieten zonder los te gaan

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 11:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
we gaan tapas eten fijn kan ik zelf kijken hoeveel ik eet en ik heb al commentaar zat gehad dat ik zo lang aan het kijken en kiezen was.

we gaan niet zo vaak dus nu genieten en dessert laat ik staan .
BOB ben ik altijd ik lust geen alcohol dus drink altijd alleen maar water .

We kunnen nu lopend gaan we zitten dicht bij het centrum 15 min lopen en we zijn er.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Eliza: ik hoop dat jullie gezellig hebben gegeten zonder dat jij je verplicht voelde meer te eten dan goed voor je is. De feedback van Dipinipi vond ik practisch.
Groetjes.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Lisselotte
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Ondank een afscheids lunch en een paar dagen later etentje van mijn werk. toch flink afgevallen.

Ik las het hierboven ook al. Door de juiste keuzes te maken kom je niet aan.

Tijdens de lunch gekozen voor slank , sausjes en vette en suikerrijke dingen laten staan.

Tijdens het diner, waar de keuze beperkt was voor een soep gekozen als voorafje, vlees waar natuurlijk toch saus over zat maar die er afgeschrapt ohhh en maar een paar frietjes genomen, en als toetje thee en geen alcohol iets wat ik toch niet buiten de deur drink .

Genoten van de gezelligheid en super blij vanochtend dat mijn inspanningen beloond zijn.

Maar omdat het diner pas rond 20 uur begon heb ik de hele dag anders gepland zodat ik niet met grote trek daar aan tafel zat.

Op naar volgende week, ik verwacht dan een kleiner getal omdat ik net begonnen ben en de eerste tijd altijd met grote getallen gaat. Tenminste bij mij ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goed gedaan Erg blij

ik ben weer een paar onsjes kwijt en ben heel blij dat ik eindelijk omlaag ga...langzaam maar zeker
komende week ook wat buitenshuis eten...lunch na het tennissen,op zich niet echt fout maar er wordt soep gemaakt waar bouillontabletten inzitten ed...verder is er brood/vleeswaar/tomaatjes en komkommer maar ook kroketjes....en ja die lust ik héél graag....
ik weet nu al dat ik de dag er op zwaarder ben maar dat is hoofdzakelijk vocht van het zoutere eten

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 11:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het uiteten was heerlijk wel waren vele tapas gerechten met kaas dus na de derde ronde gestopt ook dessert rondes snel overgeslagen en vandaag een balansdagje houden zo hoop ik de schade te beperken .

Lisselotte knap gedaan hoor met die keuzes die je maakt.Succes.

Dipinipi ik maak vaak een cup a soup dus ook wat zoutig ,niet zo heel erg hoor .
alvast een leuke week .

IK heb een rustig weekend morgenmiddag altijd naar schoonmoeder.

ik wens iedereen een heerlijk weekend ,de zon schijnt hier volop.

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 mrt 2018 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 3 van 28