Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van Kerstgroen naar Lentegroen.

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Snoek1954
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Allemaal

Wie wil er met me mee sprinten tot begin Maart om wat slanker de lente te beginnen.

Zal me even voorstellen

Ik ben Els 57 jaar oud. Getrouwd met de liefste man die er maar te vinden is ( maar dat zeggen er meer denk ik) We zijn beide voor de tweede keer getrouwd en ik heb 3 volwassen dochters en hij 2 volwassen zoons. Ook zijn er 3 schoonzoons en 1 schoondochter. Dus een grote groep en samen zijn we ook gezegend met 8 kleinkinderen. 6 kleinzoons en 2 kleindochters.

Met de steun van anderen wil ik proberen de strijd tegen de kilo's aan te gaan.

Wat bij mij het afvallen wat moeilijker maakt is dat ik diabeet ben en ook reuma heb, waarbij ik buitenshuis soms gebruik moet maken van een scootmobiel en of rolstoel.
Daarom is het meer bewegen wat moeilijker.
Ooit drie jaar geleden ben ik afgevallen vanaf 130 kilo tot 80 kilo.
Maar ik merk dat het nu weer erg de verkeerde kant op gaat en wil nu weer een begin gaan maken met afvallen.

Groeten Els

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 14:55    
Vrouw Weeggegevens   knuff89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe mee, ik wil 6 maart 74 kg wegen. 1 mei wil ik mijn eerste doel hebben gehaald dus dit is dan even een mooi tussensprintje.

Ik ben 22 jr, doktersassistente en sportmasseur, ik woon samen met mijn vriend in Groningen. En ik wil heel graag slanker het voorjaar in, en de zomer en de winter.. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 15:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom zal ik dan maar zeggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 16:19    
Vrouw Weeggegevens   jvh88
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ik doe ook mee Erg blij

Ik ben Jana, 23 jaar, studente revalidatiewetenschappen en kinesitherapie (univ fysiotherapie), en sport heel graag Lach

Ik wil tegen mijn verjaardag (eind april) op mijn 1ste streef zitten (65kg), dus dit sprintje is al een mooi eind op weg naar die datum Erg blij

Veel sprintjes zijn de komende weken afgelopen, dus dan is het wel goed om al direct in een ander sprintje te zitten Erg blij

en.. heb als doel gezet om 4 maart een duo- winterduatlon te doen samen met mijn vriend, dus dat zit nog net in dit sprintje Erg blij

super goed van je Els dat je nu al terug te 'koe bij de horens vat', voor je die verloren kilo's er terug aan hebt!

Ik heb zelf te traag werkende schildklier, die er dus ook voor zorgt dat afvallen niet altijd zo makkelijk gaat.

groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 16:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
[quote="jvh88"]ik doe ook mee Erg blij

Jij ook welkom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Muts
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo,

Is er nog een plaatsje voor mij?
Ik weet even niet wat ik weeg -zal morgen wegen-, maar wat ik wel weet is dat er hier flink wat kilo's af moeten.

Ik ben 41 jaar, net 12.5 jaar getrouwd en heb 2 kinderen -jongens-
De oudste is 7 en de jongste is 3 jaar.

Ik ben thuisblijf moeder, maar als de jongste in maart naar school gaat wil ik graag weer een baantje gaan zoeken.

Groetjes Muts

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 22:09    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Muts schreef:
Hallo,

Is er nog een plaatsje voor mij?
Ik weet even niet wat ik weeg -zal morgen wegen-, maar wat ik wel weet is dat er hier flink wat kilo's af moeten.

Ik ben 41 jaar, net 12.5 jaar getrouwd en heb 2 kinderen -jongens-
De oudste is 7 en de jongste is 3 jaar.

Ik ben thuisblijf moeder, maar als de jongste in maart naar school gaat wil ik graag weer een baantje gaan zoeken.

Groetjes Muts

Gezellig dat je ook mee doet en welkom. Moet je wel even je streefgewicht invullen en ik doe mee aanklikken,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Muts
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
wat een muts he dat ik dat vergeten was haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 dec 2011 22:43    
Vrouw Weeggegevens   danielleee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Graag Lach

leuk onderwerp trouwens Erg blij

Ik ben Danielle, 21 jaar en Student. Zelf wil ik gewoon voor eens en altijd korte mette maken met dit (mogelijk) gezondheidsprobleem voordat ik daar later last van krijg en ook natuurlijk ook omdat het simpelweg prettiger is.

Ik heb een beetje dezelfde reden als Jana, ik wil graag voor mijn 22e, begin April, enigszins op een goed gewicht zitten, dus volgens de BMI zou dat ongeveer 75 moeten zijn. Dus daar ga ik voor Lach

Els, wat een goed initiatief van je, ik kan me voorstellen dat afvallen niet makkelijk voor je is, maar wel super dat het je al eens eerder is gelukt!

Knuf, grappig dat we ongeveer hetzelfde doel hebben!

Muts, Gefeliciteerd met je 'koperen bruiloft' en natuurlijk veel succes toegewenst

Groetjes,
Danielle.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2011 11:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Danielle en succes natuurlijk. maar dat geldt voor ons allemaal natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 dec 2011 12:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 29, 30, 31  Volgende
Pagina 1 van 31