Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Al sinds 2013 zijn de Kilometervreters in actie! Er komen steeds nieuwe deelnemers bij en er haakt wel eens iemand af. Er is een soort vaste kern, maar nieuwe deelnemers zijn van harte welkom! Hoe werkt het?

Het gaat hier niet om je kilo's, maar om je kilometers die je al wandelend of rennend aflegt.
Die vermeld je hier per dag in rood, je mag het wel opsparen en een aantal dagen achter elkaar noemen (wel per dag apart, want zo worden ze ook opgeteld in het schema).
En er af en toe iets bij vertellen over hoe het ging is ook fijn. Zo stimuleren en motiveren we elkaar.

Alle kilometers worden bijgehouden en in een overzicht gezet. Dit levert mooie resultaten op, soms verzinnen we een gezamenlijk doel en ieder krijgt ook afzonderlijk een persoonlijk overzicht te zien.

Lijkt het je leuk om mee te doen?
Sluit je bij ons aan en word ook een Kilometervreter!
Ook nu het hoogzomer is, blijven we kilometers sparen met elkaar. Let op: het gaat om wandelen of rennen/hardlopen.

Bij 22 deelnemers sluit de sprint, want meer deelnemers passen niet in het overzicht.

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 20:12    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe weer mee en zal ook weer meer km's te schrijven hebben,ben vandaag weer begonnen met hardlopen en het viel niet tegen. Dus kom maar op met dit sprintje,ik heb er zin in!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 21:05    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook weer van de partij!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jul 2019 22:59    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Ik ben er weer bij, zal alles weer noteren. Ik zorg dat het op de juiste plek terecht komt. Dit of nog het vorige sprintje. De weken in het overzicht beginnen op zaterdag. Het is lastig dat te veranderen.

Door mijn Bechterew dip was ik 3,8 kilo aangekomen, die moeten er echt weer af. Op de maandag voor Nijmegen wees de weegschaal 70,3 kilo Schaam Schaam Schaam Schaam aan. De eerste 800 gram heb ik er tijdens de Nijmeegse afgewandeld, vet% daalde met 2%. Na flinke inspanning hou ik altijd vocht vast, dus nu elke dag een paar ons lichter, ik dook alweer onder de 69 vanochtend. Ik moet zo'n 150 km's wandelend of rennend afleggen om 2 kilo af te vallen met dat zuinige lichaam van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 23 jul 2019 7:22    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zou graag mijn overzicht willen zien van ds gelopen kilometers, maar deze is leeg op de gegeven link. Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 jul 2019 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Fijn dat je weer en nieuw sprintje hebt aangemaakt Geke!

Op het moment wandelen we niet veel.
We fietsen wel. Net nog een rondje van 25 km.Fiets
en ik zwem bijna elke dag 1 km of meer.
Die kilometers tellen niet helaas.
Maar ik doe toch weer mee.

Fijne dag vandaag Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:06    

Reageer met quote
onig58 schreef:
Ik zou graag mijn overzicht willen zien van ds gelopen kilometers, maar deze is leeg op de gegeven link. Verrast

Ik heb gezien wat er mis is, de formules zijn niet goed doorgekopieerd van boven naar beneden. Bij meerdere kilometervreters is het niet goed. Alle weekexcels zijn wel gevuld. Ik herstel het vandaag. Excuses.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:20    

Reageer met quote
Is het een idee om voor degene die dat willen maximaal 2 andere kilometervreter per persoon specifiek te gaan bijhouden zoals wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, trailen, hiken. Wie dat wil even aangeven, voor de groepstotalen tellen alleen de benenkm's, dus zwemmen en fietsen niet, anders kunnen we ze niet met eerdere jaren vergelijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:25    

Reageer met quote
L1970 schreef:
onig58 schreef:

Ik heb gezien wat er mis is, de formules zijn niet goed doorgekopieerd van boven naar beneden. Bij meerdere kilometervreters is het niet goed. Alle weekexcels zijn wel gevuld. Ik herstel het vandaag. Excuses.

Het is een super klus die je doet, dank je wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:36    

Reageer met quote
L1970 schreef:
Is het een idee om voor degene die dat willen maximaal 2 andere kilometervreter per persoon specifiek te gaan bijhouden zoals wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, trailen, hiken. Wie dat wil even aangeven, voor de groepstotalen tellen alleen de benenkm's, dus zwemmen en fietsen niet, anders kunnen we ze niet met eerdere jaren vergelijken.

Best leuk! Maar wordt veel te veel denk ik.

Ik ga het wel voor mezelf bijhouden, denk ik, fietsen en zwemmen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 1 van 12