Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nijne
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Gisteren 12 augustus 3 km gewandeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 10:00    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Niet gelopen, geskipt voor een goed gesprek met onze zoon.. Ik kreeg net een knuffel van hem en dat krijg ik niet vaak.. Dus dat was het dubbel en dwars waard Erg blij

Morgen dan maar verplicht aan de wandel met de ochtendgroep, geen smoes mag werken, huppetee

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 19:42    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
amai Nijne, elke dag gewandeld, 32 km in totaal, knap. Ik sla toch af en toe een dagje over. Heb me voorgenomen 20 km per week te wandelen. Paar x met ons clubje, dan doen we meestal 4 à 5 km en af en toe alleen of met man, dan is het 2 à 3 km. Benieuwd of me dit gaat lukken.
à Philleke : knap 45 km, en dat zonder degelijke voorbereiding. Doe ik je niet na. Hopelijk lukt het je volgend jaar. Zelf ben ik niet zo voor echt lange afstanden. Nu zijn het wandelingen tot 5 à 5,5 km. Meer kan ik nog niet aan. Hoop wel dat ik stilaan opbouw en dan ook eens tocht van 10 km of zo kan doen.
Mamdarijn : leuk nordic walken. Heb ook ooit cursus gevolgd en stokken aangeschaft. Als we binnenkort met ons clubje bergop gaan, neem ik ze mee. Of als ze me te snel gaan, met stokken loopt toch makkelijker, dan kan ik volgen.
Vandaag laatste werkdag voor deze week. Nu fijn vrij t/m zondag
gr niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 20:28    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
onig58 schreef:
Ik heb dagelijks 400 kalorien verbruikt op de roeitrainer en de volgende kilometers gelopen. Erg blij Het roeien bevalt enorm goed, dus voorlopig stort ik me daar meer op, dan op het wandelen. Het wandelen begint een saaie sleur te worden.

Donderdag 8 augustus 6,2 km
Vrijdag 9 augustus 6,8 km
Zaterdag 10 augustus 7,8 km
Zondag 11 augustus 7,0 km

Met anderen gaan wandelen, eens een nieuw gebied ontdekken met paaltjesroutes waar je met de fiets heen gaat, dat maakt het een stuk minder saai. De hei bloeit momenteel. Georganiseerde wandeltochten zijn er ook genoeg, vast ook wel bij jou in de buurt. Kijk maar bij de KWBN op de site.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 7:01    

Reageer met quote
Philleke schreef:
Hoi allemaal, even in het kort waarom ik me toegevoegd heb in dit sprintje.
Ik probeerde me in februari in te schrijven voor de dodentocht, deze was op twee uur volzet en ik was te laat. Ben op een wachtlijst beland. Begin juli heb ik een mail gekregen dat ik toch een nummer kreeg van iemand die de zijne inleverde. Ik was totaal niet voorbereid, heb 3 x een tochtje van 15 km gemaakt, dus ben vorige vrijdag gestart wetende dat de kans dat het met zou lukken onbestaande was. Toch wilde ik proeven van de sfeer, de aanmoedigingen enz. Ik heb uiteindelijk 45 km gewandeld.
Graag wil ik me nu wel degelijk voorbereiden voor de tocht van volgend jaar en die dus hopelijk wel kunnen uitwandelen. Het samenhorigheids gevoel met je mede wandelaars, de schouderklopjes wanneer je het moeilijk hebt, de sfeer die er overal hangt zijn onbeschrijfelijk. Hopelijk mede door jullie enthousiasme kan ik me een gezondere en sportievere levensstijl geven. Toi toi aan iedereen en veel plezier met de te wandelen of te lopen km'ers!

Op de één of andere manier is de dodentocht 100 km erg populair. Ik vind een kennedymars van 80 km the limit. Ik zeg altijd, als ik over een 100 km begin, praat het me heel snel uit mijn hoofd. 14-15 sept 80 van de Langstraat, in Waalwijk. Na 4x50km in Nijmegen en 4x42 km (wat 175 km bleek) in Zuid-Limburg is dat de laatste van mijn wandelseizoen. Ik heb al mijn 2000ste km gewandeld van dit jaar. Dat moeten er 3.000 worden. Welke oefenevenementen wil je nog doen, Philleke?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 7:13    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Gisteren nog 3 km gelopen.

Lange tochten is niks voor mij.
Wij (manlief en ik) lopen rondjes van 5 tot 8 km.
Onze buurman liep voordat hij ziek altijd met de vierdaagse mee.
En ook de Lingetocht en de 80 van de Langstraat.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 9:33    

Reageer met quote
Nijne schreef:
Gisteren nog 3 km gelopen.

Lange tochten is niks voor mij.
Wij (manlief en ik) lopen rondjes van 5 tot 8 km.
Onze buurman liep voordat hij ziek altijd met de vierdaagse mee.
En ook de Lingetocht en de 80 van de Langstraat.....

Maar elke dag 4 km is ook bijna 30 km per week. Eigenlijk is dat nog beter dan een lange tocht lopen en dan weken uitrusten tot de volgende lange tocht, maar dat past niet goed in mijn schema, ik heb vooral in het weekend tijd en dan moet ik schipperen tussen wandelen, hardlopen of fietsen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 10:00    
Man Weeggegevens   Philleke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
L1970 schreef:
Philleke schreef:
Hoi allemaal, even in het kort waarom ik me toegevoegd heb in dit sprintje.
Ik probeerde me in februari in te schrijven voor de dodentocht, deze was op twee uur volzet en ik was te laat. Ben op een wachtlijst beland. Begin juli heb ik een mail gekregen dat ik toch een nummer kreeg van iemand die de zijne inleverde. Ik was totaal niet voorbereid, heb 3 x een tochtje van 15 km gemaakt, dus ben vorige vrijdag gestart wetende dat de kans dat het met zou lukken onbestaande was. Toch wilde ik proeven van de sfeer, de aanmoedigingen enz. Ik heb uiteindelijk 45 km gewandeld.
Graag wil ik me nu wel degelijk voorbereiden voor de tocht van volgend jaar en die dus hopelijk wel kunnen uitwandelen. Het samenhorigheids gevoel met je mede wandelaars, de schouderklopjes wanneer je het moeilijk hebt, de sfeer die er overal hangt zijn onbeschrijfelijk. Hopelijk mede door jullie enthousiasme kan ik me een gezondere en sportievere levensstijl geven. Toi toi aan iedereen en veel plezier met de te wandelen of te lopen km'ers!

Op de één of andere manier is de dodentocht 100 km erg populair. Ik vind een kennedymars van 80 km the limit. Ik zeg altijd, als ik over een 100 km begin, praat het me heel snel uit mijn hoofd. 14-15 sept 80 van de Langstraat, in Waalwijk. Na 4x50km in Nijmegen en 4x42 km (wat 175 km bleek) in Zuid-Limburg is dat de laatste van mijn wandelseizoen. Ik heb al mijn 2000ste km gewandeld van dit jaar. Dat moeten er 3.000 worden. Welke oefenevenementen wil je nog doen, Philleke?

Hoi Leonie, Bij ons is de dodentocht idd één van de bekendste lange wandeltochten die je kunt doen. Zat er al een paar jaar mee in mijn hoofd, nu toch eens de sprong gewaagd. Was er nog niet helemaal klaar voor maar heb toch al eens geproefd van alles. En het smaakt zeker naar meer. Heb de volgende maanden niet veel op de agenda staan. Ik hoop om de twee weken een langere tocht te maken (30 of 40 km), ergens bij mij in de buurt. Vanaf volgend jaar verder te kijken naar langere tochten als voorbereiding voor de volgende doto. Leonie, als je zo geoefend bent als u, tochten tot 80 km gewandeld hebt, dan moeten die 20 extra er toch wel fluitend bijkunnen zeker! Ik hoop eerst en vooral met het wandelen een leuke gezonde en ontspannende hobby gevonden te hebben. Ik heb nu een mooi doel om een volledig jaar naar toe te werken! Groetjes en nog veel wandelgenot!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 11:07    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
nine ik doe stukjes. 4x eropuit voor 1 km is ook 4 km
giseren 5 km
vandaag 6 km
gaat goed hier
ik heb mijn lopen gekoppeld aan charity miles dus al mijn mijlen maken geld voor ms vereniging. leuk he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nog even m'n kilometers van de afgelopen tijd... Ongeveer dan, want niet alles heb ik genoteerd.
30 juli 3,2 km
31 juli 3,2 km
1 augustus 3,2km
2 augustus 1,6km
3 augustus 1 km
4-6 augustus 175 km gefietst, niet echt gewandeld.
7 augustus 3,2 km
8 augustus 1,6 km
9 augustus 3,2 km
10 augustus 4,2km
11 augustus 1,6km
12 augustus 28 km gefietst, niet echt gewandeld.
13 augustus veel gezwommen, niet gewandeld.
14 augustus 3,2km

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 22:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Volgende
Pagina 10 van 11