Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Helaas ben ik na mijn werk in slaap gevallen (in het zonnetje, dat dan weer wel), waardoor ik het net niet haalde om met de wandelgroep te lopen. Het is even geleden dat ik in slaap viel na het werken, een paar maanden geleden was dit standaard.. Misschien komt het omdat ik sinds half juli een uurtje langer per dag werk; van half 9 tot 5, in plaats van tot 4 uur. Ook heb ik woensdag vrij veel achter de computer gezeten (op weegclub Cool ) en lag ik wat later in bed..

Het dutje was goed, maar dat ik de wandeling heb gemist was niet de bedoeling.. Volgende keer beter..

Tijdens de lunch lekker doorgewandeld (we waren dit keer met z'n tweeën en dan stap je makkelijker stevig door) Ik zag dat we 2,3 km hebben gelopen dus dat is weer leuk voor de pot.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 22:08    
Vrouw Weeggegevens   Kronova
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
L1970 schreef:

Welkom terug en het had blijkbaar geen negatief resultaat, dus lekker genoten van de vakantie?

Groetjes Leonie

Prima vakantie gehad en toch nog vaak de 10.000 stappen per dag gehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 aug 2019 22:43    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen dinsdag 6/8 heerlijk 6 km. in de duinen gewandeld waarvan 5 km. hard ( wel veel mul zand )

Vandaag 9/8 6 km in de polder hard gelopen, precies tussen twee buien !!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 15:49    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi die Mamdarijn Lach)
Leuk dat je er weer bij bent!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 15:51    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Bij deze overzicht van mijn week ( 31 )
4/8 : 4,82 km
7/8 : 5,23 km
9/8 : 4,47 km
Had meer gekund, maar maandag 5/8 was husband jarig, feestje. Niet gewandeld.
Dinsdag nog moe van feestje en na werk geen fut om te gaan wandelen. Woensdag dan terug met ons clubje. Waren met 5. Eén nieuw lid : ervaren, wandelt veel en zette er stevig de pas in. Was er vrijdag ook weer bij. En nog 2, voor 1ste x mee. Wisselt steeds wie meegaat, leuk. Intussen dus al met 12 leden. Hiervan eentje nog niet meegewandeld wegens verlof, en erna kwetsuur. Mooi groepje.
The walking girls hebben op 4 weken tijd toch al heel wat kilometerkes afgelegd samen, tot nu toe gemiddeld 2x per week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Leuk Jan jou hier weer te ontmoeten! Wat heerlijk dat je weer kunt hardlopen!
Mijn man en ik gaan meedoen aan de vierdaagse in Schoorl, in oktober. Ik heb dan vakantie. We gaan vast even afspreken om ook met jou een stukje te lopen dan, ik hoop dat jij er bent rond die tijd Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 8:02    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Leuk dat je er weer bent Mamdarijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 8:33    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Vandaag weegdag. Helaas weer een rood vakje. Blijft schommelen. Iets eraf, week erop weer erbij. Deze week proberen elke dag te wandelen, met ons clubje 3x 5 km, tss door alleen of met manlief 3 à 3.5 km. Vandaag alleen geweest, in bos. Km geef ik eind van de week weer door. Erna teveel gegeten. Had licht ontbijt gehad, dan tegen half 12 lichte lunch. Om 14u30 gaan wandelen en erna reuze honger. Niet goed bezig. Morgen gaan we met kids en grootouders lunchen voor verjaardag van man. Voornemen om dan 's avonds zeker toerke te wandelen, om schade weer te beperken... Pfff, zo is er altijd wel iets. Maar geef niet op. Blijf erin geloven. Ooit gaat het me lukken.
Fijn weekend en goeie week
gr
niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 17:59    

Reageer met quote
@nikilauda ja het blijft een lastig iets,dat herken ik wel. En soms kan je dingen goed laten en op andere momenten eet je meer dan dat je lief is. Maar inderdaad gewoon soor blijven zetten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 aug 2019 18:11    

Reageer met quote
Deze week pijnlijk voetje gehad,maar dat is weer over,dus was het weer hardloop tijd. Het viel mij zwaar,het was nog flink warm en het ging moeizaam ...maar kwam toch verder als de vorige keren.Ik liep 2.9 km. Dus ben wel weer blij.Wil deze week zeker nog een keer gaan,wil eigenlijk minimaal 2x per week,maar dat is de afgelopen weken nog niet gelukt.Deze week moet het denk ik wel lukken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 18:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 8 van 22