Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
Door de warmte heb ik maar weinig kilometers te melden. Ik mis het wandelen wèl! Ga vocht vasthouden en heb af en toe wat last van m'n linkerknie. Dan weet ik weer waarvoor ik al dat wandelen doe, daardoor voel ik me echt prettiger.
Maar goed, vandaag nog een hete dag hier in het noorden, en dan is het voorlopig weer klaar met de tropische hitte.

27 juli: 3,2 km
28 juli: wel gefietst, maar niet gewandeld.
29 juli: 1 km, met de kleinkinderen naar de kinderboerderij gewandeld.

D01 slim om de auto steeds een eindje verder weg te zetten! Ongemerkt pak je dan zo een kilometertje mee (heen en terug).

Onig58 knap hoor, om met die warmte nog zoveel wandelingen te maken!

Dankje! Ik sta er met het warme weer wel eerder voor op. Iedere avond kijk ik hoe warm het 's ochtends is en ik probeer dan te gaan wandelen als de temperatuur maximaal 20 -25 graden is, dan is het nog best goed te doen. En heel eerlijk, douchen moet ik toch wel na mijn wandeling. Lachen Maar tot die temperatuur vind ik het nog goed te doen ook voor de hond. Het eerste stuk lopen we over de stoep en het tweede deel wandelen we door het bos, daar voelt het ook vaak een stuk lekkerder aan.

Verder las ik ergens een berichtje over dat je gemiddeld 3000 stappen per dag in huis loopt. Bij mij worden die nooit meegeteld, omdat ik thuis mijn telefoon nooit op zak heb. Die ligt vaak gewoon op tafel. Pas als ik het huis uit ga, gaan de telefoon in mijn broekzak en telt hij stappen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jul 2019 9:16    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik val ook niet af oog.masr als we actief zijn komt het.6 km vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag heb ik niet gewandeld.
Maandag t/m woensdag 3x3,2 km. = 9,6 km.
Vanavond om 22.15 uur weggegaan, dus we hebben onder de donkere wolken gewandeld!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jul 2019 22:14    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Wilde eigenlijk maandag avond hardlopen,maar was een beetje dizzy de hele dag,dus leek mij geen goed plan.
Vandaag weer gegaan,viel beetje tegen maar toch net als van de week 2.6km in de benen,zonder wandelen.
Na ruim een jaar niet hardlopen,vind ik best netjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 19:47    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
daarom . iets gedaan is iets gedaan
4,5 km gelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 19:58    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Zo is het,dit hebben we in the pocket!! Nu even kijken wanneer ik weer ga.Wil in het weekend maar ben dan flink druk.Maar komt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 20:04    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
nog 3 km gelopen net met mijn dochter dus totl 7,5 km vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanavond tussen de buitjes door het rondje van 3,2 km. gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 aug 2019 21:47    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Het wordt weer eens tijd het hardlopen weer eens op te gaan pikken, dus wat is nu een betere stimulans dan me aan te sluiten bij deze sprint Erg blij
Ik ga ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 7:48    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik moet echt even klagen! Lachen

Ik vind het wandelen heerlijk, ik begin alleen wel te balen van de mensen die ik tegenkom die hun hond niet onder controle hebben. De mijne loopt altijd netjes aan de riem naast mij en reageert gelukkig zelden op andere honden. Maar het valt me op dat veel mensen hun hond los laten lopen en vervolgens niet onder controle hebben. Dan gaat die hond de mijne van achteren besluipen bijvoorbeeld...... Ik vraag me echt soms af hoe dom die mensen zijn Rollende ogen

Net kwam ik zelfs een mevrouw tegen met een rottweiler die het op zijn heupen kreeg. Ik heb 10 minuten stil moeten staan omdat zei haar hond bijna niet hield en geen kant op kreeg. Uiteindelijk heeft ze de riem 3 x om zijn nek moeten binden om hem mee te slepen...... Verward Sorry, maar het is maar waar je zin in hebt!

Maandag 29 juli 15,3 km
Dinsdag 30 juli 14,7 km
Woensdag 31 juli 11,7 km
Donderdag 1 augustus 13,0 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 aug 2019 8:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 4 van 22