Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Gisterochtend gewandeld met de groep, het was een beetje regenachtig, terwijl buienradar had aangegeven dat het pas rond 11 uur zou gaan regenen. Ondanks de regen was het echt heerlijk.. 7 km gelopen

‘s avonds was ik verkeersregelaar op de avondloop. Ik had ook nogmaals 7 km kunnen lopen, maar ik werd gevraagd om het verkeer te regelen voor de hardlopers, en dat was ook superleuk. Alleen echt in de regen, dus wel nat..

Aan het eind van de dag stonden ruim 15000 stappen op de teller, dus actief was ik zeker,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 6:03    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Gisterochtend gewandeld met de groep, het was een beetje regenachtig, terwijl buienradar had aangegeven dat het pas rond 11 uur zou gaan regenen. Ondanks de regen was het echt heerlijk.. 7 km gelopen

‘s avonds was ik verkeersregelaar op de avondloop. Ik had ook nogmaals 7 km kunnen lopen, maar ik werd gevraagd om het verkeer te regelen voor de hardlopers, en dat was ook superleuk. Alleen echt in de regen, dus wel nat..

Aan het eind van de dag stonden ruim 15000 stappen op de teller, dus actief was ik zeker,

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 6:04    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed bezig, Mamdarijn!

Hier nog wat kilometers, Het zijn kleine stukjes helaas. Maar alles telt immers!
Zaterdag 7 september 2,5 km
Zondag 8 september 3,2km
Maandag en dinsdag gezeild met onze zoon en z'n vriendin. Dinsdagavond toch nog even gewandeld, ik noteer voor 10 september 3 km
Woensdag 11 september was ik niet fit, dat heb ik niet vaak gelukkig. Duizelig en misselijk. Ik denk een seintje dat ik even wat rustig aan moest doen. Dat heb ik gedaan en nu is het weer over. Een piepklein ommetje van 1 km werd het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 7:27    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hallo
ben vreselijk achter met doorgeven gewandelde kilometers. toch goed bezig geweest, afgelopen weken. hier dan de gemaakte kilometers.
10/8 : 4,34 km
11/8 : 2,85 km
12/8 : 5,10 km
14/8 : 5,85 km
15/8 : 2,50 km
16/8 : 5,00 km
18/8 : 2,00 km
telkens op ma-woe-vrijdag met ons wandelclubje, soms met 2, of 3, enkele keer ook met 4. Steeds in bos, heerlijk. Tss door alleen of met husband, kleine toer, kort aan huis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 21:34    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Vandaag weer bijna 15000 stappen gelopen, tijdens de lunch 1,2 km en in de avond een wandeling van 6 km. In totaal vandaag 7,2 km

Ik ben wel moe merk ik, het is druk op mijn werk. Ik hoop dat ik morgen nog energie over heb..
Wel weer om laten praten om volgend weekend de Z tot Z te lopen, ik had gezegd dat ik wel reserve wou zijn, en nu hadden ze één persoon te kort, dus moest ik b zeggen. Wel leuk, ik weet nog niet op welk deel ik word ingezet, maar gemiddeld lopen we dan 27,5 km.. De tocht is in totaal 110 km.. Dat zou ik nooit kunnen..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 21:41    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
en hier dan nog laatste kilometers van aug : schermpje om in te tikken is wat klein...
21/8 : 5,71 km
23/8 : 4,95 km
26/8 : 4,21 km
28/8 : 3,50 km

Paar heel mooie wandelingen tijdens heidedagen.
Weet niet hoe ik hier foto's kan toevoegen ?
Heb er wel enkele mooie van onze wandelingen.
Post ik een volgende keer, als ik heb uitgedokterd hoe dit moet.
Dan geef ik meteen kilometers door van 1ste helft van september.

groetjes en nog veel wandelgenot
Niki

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 12 sep 2019 21:43    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wat was de hei mooi in bloei hè! Wij hebben hier geen hei, maar een paar weken geleden waren wij op de Lage Vuursche - beter de Paarse Vuursche! Echt prachtig!

Plaatjes kan je invoegen bij MijnWeegclubPlaatjes, dit zie je (blauwe letters) rechtsboven als je een bericht typt. Ik ben benieuwd!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 7:24    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag 13-9-2019 weer 6 km. door de polder hardgelopen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 15:21    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Lekker Jan! Ik ga vanavond maar een avondje film kijken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 sep 2019 19:53    
Man Weeggegevens   Philleke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb vrijdag een basket match gespeeld. Vandaag een wandeltocht gemaakt van 30 km. Zalig zonnetje, leuke bospaadjes, heerlijke dag gehad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2019 23:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 16, 17, 18  Volgende
Pagina 17 van 18