Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Zo was ik weer
Wel actief geweest maar veel met moeder bezig du e niet in orde is
Zat 24e 6 km
Zondag 8 km
Maandag 5 km
Dinsdag 5 km
Woensdag 8 km
Donderdag 8 km
Vrijdag 5 km
Zaterdag 6 km
Zondag 6 km
Ik merk dat ik er fanatieker in word.sprokeel steeds blokjes van 1 mijl bij elkaar. Loopt aardig op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 3:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Vandaag goede dag.6 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 14:48    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Afgelopen week aparte week.Collega die ziek was is overleden en was vrijdag de uitvaart.Ik kende haar niet mega maar zaten allebei op een koor dus dat schepte toch een bepaalde band,zij is zelfs weleens naar concert van mijn koor gewesst.Ik dacht geen zakdoekjes nodig te hebben...maar toch wel toen haar kleindochter sprak en deel van haar eigen kinderen raakt je dat toch . Mijn collega had alvleesklier kanker,dus ja dan weet je het wel als het al in een gevorderd stadium is.Ze heeft nog chemo gehad,dat heeft haar leven ongeveer een half jaar verlengd.
Diezelfde dag overleed de man van een collega die met pensioen is. Hij heeft gelukkig geen lange lijdensweg gehad. Zo zie je maar,geniet van elke dag.Was ik mij al bewust van,maar dit laat je dat nogmaals zien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 17:59    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
onig58 schreef:
Hier gaat alles zijn gangetje, lekker aan het roeien iedere ochtend en nog steeds gemiddeld 700 a 800 kalorien per dag weggesport.

Woensdag en donderdag lukte het wandelen niet, omdat de hond geopereerd is en niet kon lopen. Inmiddels hebben we de ochtend en avond wandeling weer opgepakt en loopt hij deze goed mee. Deze twee dagen heb ik 2 x geroeid om toch mijn beweging te krijgen!

Vrijdag 16 augustus 6,8 km
Zaterdag 17 augustus 6,6 km
Zondag 18 augustus 6,1 km

Maandag 19 augustus 6,0 km
Dinsdag 20 augustus 6,6 km
Woensdag 21 augustus 2,0 km
Donderdag 22 augustus 1,3 km
Vrijdag 23 augustus 6,4 km
Zaterdag 24 augustus 6,7 km

Goed bezig! Ik probeer elke dag minimaal 2000 kcal totaal te verbruiken, maar dat lukt niet op dagen dat ik veel moet werken, dan is het rond de 1400 hooguit. Gisteren mijn jongste dochter verhuisd, die is nu op kamers. Ook op zo'n sjouwdag stopt de teller bij 1700 kcal. Maar goed dat ik op andere dagen flink verbrand.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 5:54    
Vrouw Weeggegevens   L1970

Reageer met quote
Di 27 aug 18,3 km waarvan 5,7 km gerend, 1,6 km stevig met Sophies paard gewandeld (die zo geen zin had in de warmte), 's ochtend 1,3 km gezwommen en voor de run nog een uur Corestabilitytraining met waterbalonnen gedaan.
Do 28 aug 8 km gewandeld, o.a. naast Sophies paard en 's ochtends 1,5 km gezwommen (in 64 min dus een nieuw record), 1,5 km zelf paard gereden.
Vrij 29 aug 11,7 km waarvan 8 km op de Breda airport run.
Zo 1 sept 19,5 km waarvan 16,2 km gerend op de Tilburg 10 miles wedstrijd. Heel trots op mezelf. Tijd 1.52.52 nog niet zo goed qua tempo als vorig jaar, maar een grote verbetering in tijd en afstand tov eerdere maanden.

airport run

met het hele team op de airportrun

10 miles, hier op 2 km dus nog fris en fruitig

Met medaille en het hele team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 6:09    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote
Weinig gelopen afgelopen week,
maar gisteren weer gewandeld met mijn pensioenclubje. 5 km
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jelka schreef:
Hallo allen, mooi bezig zeg, er worden weer veel kilometers binnen gehaald.
Helaas ben ik vorige week zondag door mijn voet gegaan en heb ik nog steeds een dikke enkel. Ik moet de komende 8 weken heel erg rustig aan doen dus heb geen loop-of wandelplannen.
Je mag me wel uit de groep halen Geke.
Ik wens jullie allen heel veel.plezier met je kilometers en meld mij wel als ik weer ga beginnen.

Jelka dat ga ik doen, sorry dat ik het niet eerder las, we zijn nog een paar dagen weg op de Wadden, heerlijk. Beterschap met je voet en hopelijk kun je in het volgende sprintje weer meedoen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Als we weer thuis zijn, meld ik m'n kilometers weer.

Nu eerst even een foto van onze strandwandeling van vandaag. Bijna 5 km op blote voeten over het strand gelopen. Heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2019 18:01    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Wat een leuke foto's!!
Ik ben ook blij want er is zo wat een kilo af!! Nu even iets meer doorzetten zodat er meer af gaat. Maar het is al fijn als ik dalijk aan de andere kant van de 90 zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 4:51    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Heerlijk, al jullie loopverhalen, en die strandwandeling.. super!
En wat een boel verdriet in jouw nabije omgeving Milly.

Afgelopen maandag was onze eerste challengewandeling. We waren in Putten. Het doel is om 10.000 stappen te lopen, maar onze groep koos voor de kortere route, dus wij liepen 5 km

Gisteren liepen we in Nunspeet, en gingen we voor de lange route, we liepen 7,3 km
Beide avonden was het heerlijk loopweer. Niet te warm en niet te koud. Maar wat wordt het alweer vroeg donker zeg.. Voordeel daarvan is dan weer dat je prachtige zonsondergangen ziet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 5:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 14 van 22