Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van hartje zomer naar de nazomer met de kilometervreters!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nijne schreef:
L1970 schreef:
Is het een idee om voor degene die dat willen maximaal 2 andere kilometervreter per persoon specifiek te gaan bijhouden zoals wandelen, hardlopen, fietsen, zwemmen, trailen, hiken. Wie dat wil even aangeven, voor de groepstotalen tellen alleen de benenkm's, dus zwemmen en fietsen niet, anders kunnen we ze niet met eerdere jaren vergelijken.

Best leuk! Maar wordt veel te veel denk ik.

Ik ga het wel voor mezelf bijhouden, denk ik, fietsen en zwemmen.

Valt wel mee, staat nu vaak ook al waarvan zoveel hardgelopen of zoveel gefietst. Dan komt je naam gewoon 3x in de lijst Nijnewandel Nijnefiets en Nijnezwem Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 10:10    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn Leonie, dat je de fout hebt ontdekt en kunt herstellen.

Want Onig58, ik zag wèl in de tweede tabel dat jij echt bijna elke dag loopt... en daarmee ben jij de kampioen van het sprintje, want niemand anders liep 62 x!

Dus... ik hoop wel dat je mee blijft doen hier, want je brengt lekker veel kilometers binnen... Lachen

Dan even over andere kilometers dan wandel/ren. Wat mij betreft hoeft dat niet, het is misschien niet heel veel werk, maar het wordt er toch wel ingewikkelder en onoverzichtelijker van volgens mij. Het is ook maar net wat we willen met deze sprint. Persoonlijk vind ik het mooie dat het echt gaat om lopen/hardlopen. Zwemmen en fietsen is ook hartstikke goed, maar juist de kilometers die je verplaatst door je eigen gewicht te dragen zijn (in mijn beleving) essentieel, omdat dit zo goed is voor de aanmaak van je botten. Wat mij betreft mag je het dus zo laten, maar als er wel meer mensen zijn die andere kilometers genoteerd willen zien, dan vind ik het natuurlijk wel best.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 15:43    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Ik zou het ook lekker zo laten.Men kan altijd voor zichzelf de andere dingen bij houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 16:23    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mijn wandelen weer voortgezet.
Nogmaals bedankt voor het overzicht, super leuk!
Gisteren middag is het mij alleen niet gelukt de normale middag wandeling te doen i.v.m. het weer. Ik merkte aan de hond dat het te warm was voor zijn pootjes. Maar verder gaat het tot nu toe gewoon goed, 's ochtends staan we een uur eerder op om de grote ronde te doen.

Verder heb ik een app geïnstalleerd waarmee ik iedere dag in 3 tot 8 minuten een soort boost work-out kan doen. Hiermee ben ik nu bij dag 3 en dit bevalt goed. Het kost weinig tijd, je hebt er niks voor nodig en ik hoop dat het mijn lijf motiveert door eens wat andere bewegingen erbij te moeten doen.

Zondag 21 juli 10,1 km

Maandag 22 juli 10,2 km
Dinsdag 23 juli 13,7 km
Woensdag 24 juli 10,8 km
Donderdag 25 juli 9,7 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jul 2019 8:32    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geke schreef:
Fijn Leonie, dat je de fout hebt ontdekt en kunt herstellen.

Want Onig58, ik zag wèl in de tweede tabel dat jij echt bijna elke dag loopt... en daarmee ben jij de kampioen van het sprintje, want niemand anders liep 62 x!

Dus... ik hoop wel dat je mee blijft doen hier, want je brengt lekker veel kilometers binnen... Lachen

Dan even over andere kilometers dan wandel/ren. Wat mij betreft hoeft dat niet, het is misschien niet heel veel werk, maar het wordt er toch wel ingewikkelder en onoverzichtelijker van volgens mij. Het is ook maar net wat we willen met deze sprint. Persoonlijk vind ik het mooie dat het echt gaat om lopen/hardlopen. Zwemmen en fietsen is ook hartstikke goed, maar juist de kilometers die je verplaatst door je eigen gewicht te dragen zijn (in mijn beleving) essentieel, omdat dit zo goed is voor de aanmaak van je botten. Wat mij betreft mag je het dus zo laten, maar als er wel meer mensen zijn die andere kilometers genoteerd willen zien, dan vind ik het natuurlijk wel best.

Klopt ik wandel iedere dag Erg blij , samen met de hond de grote ochtend wandeling. En na het avondeten nog een redelijke ronde met hond en vriend. En afhankelijk van het aantal kilometers loop ik 2 korte rondjes met de hond ernaast of 2 wat langere.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 11:50    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Goedenavond
Ben er ook weer. Naast de ms in januari een val gemaakt waardoor ik een jaar moet revalideren. Ben wel krukloos en loop iedere dag meerdere keren een stukje.
Tellen jullie gewoon alle km s die de fitbit can de hele dag aangeeft of alleen echt wat je gelopen hebt waarvoor je naar buiten moest

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 19:52    

Reageer met quote
D01 schreef:
Goedenavond
Ben er ook weer. Naast de ms in januari een val gemaakt waardoor ik een jaar moet revalideren. Ben wel krukloos en loop iedere dag meerdere keren een stukje.
Tellen jullie gewoon alle km s die de fitbit can de hele dag aangeeft of alleen echt wat je gelopen hebt waarvoor je naar buiten moest

Dat mag jij zelf weten. Ik tel alleen de echte wandelingen/runs, maar anderen kijken naar dagkm's.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 1:51    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Ok.ik was nu op vak dus daar kon ik wat km maken omdat ik niet hoefde te werken. Dus iedere dag een aantal keer blokjes van 2 km gemaakt. Dat wordt met werken minder want ik schrijf wat ik gelopen heb niet de dagteller. Heb deze vak natuurlijk veel te veel gedaan.ook veel pijn gehad probeer oog 3 km per week te doen
Zondag 21 juli 10 km
maandag 22 juli 4 km
Dinsdag 23 juli 9 km
Woensdag 24 juli 8 km
Donderdag 25 juli 9 km
Vrijdag 26 juli 5 km
Zaterdag 27 juli 5 km

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 7:00    

Reageer met quote
D01 schreef:
Ok.ik was nu op vak dus daar kon ik wat km maken omdat ik niet hoefde te werken. Dus iedere dag een aantal keer blokjes van 2 km gemaakt. Dat wordt met werken minder want ik schrijf wat ik gelopen heb niet de dagteller. Heb deze vak natuurlijk veel te veel gedaan.ook veel pijn gehad probeer oog 3 km per week te doen
Zondag 21 juli 10 km
maandag 22 juli 4 km
Dinsdag 23 juli 9 km
Woensdag 24 juli 8 km
Donderdag 25 juli 9 km
Vrijdag 26 juli 5 km
Zaterdag 27 juli 5 km

Goed op jezelf passen hѐ, als het niet gaat, dan gaat het niet Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 8:00    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Was v akantie.wilde niet alleen in het huisje blijven. Gokhe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jul 2019 8:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 2 van 22