Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
goed bezig Saskia Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Saskia245 schreef:
Vanmorgen werd ik toch best blij op de weegschaal. Onder de 100. Das lang geleden. Super blij mee. Nu de start van mijn tweede week bij de weegclub en de tweede week van gezond eten en meer bewegen. Veel water drinken en op naar een gezonder leven. De start is goed dus maakt het vervolg makkelijker.

Mooi resultaat! Toch een mijlpaal om onder de 100 te komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 10:55    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jex schreef:
Saskia245 schreef:
Vanmorgen werd ik toch best blij op de weegschaal. Onder de 100. Das lang geleden. Super blij mee. Nu de start van mijn tweede week bij de weegclub en de tweede week van gezond eten en meer bewegen. Veel water drinken en op naar een gezonder leven. De start is goed dus maakt het vervolg makkelijker.

Mooi resultaat! Toch een mijlpaal om onder de 100 te komen!

Daar sluit ik mij van harte bij aan: geweldig gevoel om van drie naar twee cijfers te gaan: gefeliciteerd, Saskia!

Zelf heb ik dat genoegen sinds mijn start hier in 2010 drie keer (op wat gewieber net er onder en er boven na) mee mogen maken, echt zo van “crashing door de 100 kg grens” en het is iedere keer een heerlijk gevoel. Vanzelfsprekend met het daar aan verbonden heilige voornemen: en nu dan ook NOOIT meer erboven!
.... wat niet helemaal altijd lukt, helaas ...
Maar de laatste keer, een week terug, is vanzelfsprekend ook de laatste keer, zoals ook bij jou, natuurlijk!

Laatst aangepast door tgjm op di 23 jun 2020 1:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 21:12    
Vrouw Weeggegevens   Saskia245
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Bedankt voor de reacties. Zeker super blij mee. heerlijk om de weegschaal te zien. De energie die ik erin steek heeft dus effect wat zeker werkt aan de verdere stappen. vandaag dus een heerlijke positieve dag gehad.

Als honger het probleem niet is is eten niet de oplossing.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2020 23:01    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Saskia245 schreef:

Geweldig gevoel hé Saskia dat er twee cijfers te zien zijn op de weegschaal ipv 3.

Lekker doorgaan op deze manier Erg blij

Mss is ook het sprintje van elisabeth01 wat voor jou... ik heb jouw introductie gezien bij voorstellen vrouwen... en jij heb idem probleem als ik.... afvallen en daarna weer aankomen met extra rente.
Kijk en lees daar eens mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 jun 2020 10:56    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het bij jullie?

Bij mij gaat het goed, mijn doelen werken prima voor mij: geen suiker, geen bloem, maximaal 4x per dag eten en vaste hoeveelheden aanhouden.
Veel groente en bonen eten doet me goed; ik kan zo toch grote hoeveelheden eten zonder dat het erg 'aantikt'.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 13:25    
Moderator

Reageer met quote
ik deel hier even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 16:56    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:

Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun

Goede reminder. Net een donatie gegeven.
Mallepietje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 18:20    
Moderator

Reageer met quote
Applaus top!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 19:02    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jex schreef:
Dipinipi schreef:

Goede reminder. Net een donatie gegeven.
Mallepietje

Insgelijks!
Keep up the good work!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 2:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 3 van 13