Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 1)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Hoi allemaal!

Mijn eerste tussendoel naar mijn uiteindelijke doel is een gewicht waarbij ik een BMI lager heb van 30. Als je wilt uitrekenen hoeveel dat voor jou is, doe je 30 × lengte in m × lengte in m = gewicht in kg's bij het BMI 30. (Voorbeeld 30 x 1,60 × 1,60 = 76,8 kg of ander voorbeeld 30 × 1,75 × 1,75 = 91,9 kg)

Wie doet er met me mee?

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2020 10:34    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Ik doe graag mee mijn BMI is nu 37 Huil huil ,
wil er echt vanaf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 29 mrt 2020 11:38    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe ook mee. Mijn BMI is nu 32.6.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Doelen die ik mezelf stel:
400 minuten of meer per week bewegen.
Geen zoetigheid en vooral, geen cacao eten.
Twee keer per week 20 minuten of meer krachttraining doen.
Twee keer of vaker mijn spieren strekken.
Elke dag een salade eten.

De afgelopen week is het merendeel gelukt, wil nog wel dit weekend nog een keer krachttraining en strekoefeningen doen en nog wat meer wandelen. Als ik dat gedaan heb, heb ik alle doelen gehaald.

Wat stellen jullie jezelf ten doel?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2020 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat goed met mijn doelen. Ik heb deze week 330 minuten bewogen, dus ik hoop dat ik er vandaag en morgen nog 70 aan kan toevoegen.
Ik heb de afgelopen dagen mijn krachttraining verdeeld, dus elke dag één derde van de workout gedaan in plaats van tweemaal per week een hele workout te doen. Dit kan nog wel beter, ik heb deze week 2/3 workout gedaan, dus ik heb er eigenlijk één overgeslagen. Vandaag ga ik deel 3 doen, dan heb ik in elk geval één hele workout gedaan. Misschien morgen dan nog 2/3, dan kom ik 1/3 tekort.
Het strekken van mijn spieren gaat goed; deze week twee keer yoga-oefeningen gedaan en één keer puur strek-oefeningen.
Ik eet nog steeds geen zoetigheid noch cacao; nu al 48 dagen.

Wat doen jullie om je BMI omlaag te brengen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 apr 2020 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het jammer dat er hier geen activiteit is op dit sprintje... Het is een mooi onderwerp; van BMI 30+ naar BMI 30-....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 16:16    
Vrouw Weeggegevens   RvdG
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn BMI is boven de 40. 41,6 ofzo...

Mijn familie heeft bedacht om na de corona-tijd, als het allemaal weer een beetje normaal is, een nieuwe familie-foto te maken. Dan zou ik toch wel erg graag heel wat kilo's er af willen hebben..... Laat ik er maar van uit gaan dat dat ca augustus/ september zal zijn. Werk aan de winkel dus.... 
Daarnaast is het idee geopperd om over 2 jaar met de familie op vakantie te gaan ivm 50-harig huwelijk. Dan zou ik graag "slank" zijn. Maar dan moet ik wel "nu" beginnen. 

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 apr 2020 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoihoi,

Ik doe ook graag mee aan dit topic! Onder de 80 is nog wel een 'ver van mijn bed show', maar dit bereiken zou wel top zijn!
Ik ga nog even nadenken over mijn 'weekdoelen' om dit te bereiken. 400 minuten bewegen lukt me echt niet#busylife! Ik werk in de jeugdzorg en heb 2 kids (en een hele lieve man)Lach

Hoe gaat het bij jullie tot nu toe?
xx Dieetaartje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 12:21    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
RvdG schreef:
Mijn BMI is boven de 40. 41,6 ofzo...

Mijn familie heeft bedacht om na de corona-tijd, als het allemaal weer een beetje normaal is, een nieuwe familie-foto te maken. Dan zou ik toch wel erg graag heel wat kilo's er af willen hebben..... Laat ik er maar van uit gaan dat dat ca augustus/ september zal zijn. Werk aan de winkel dus.... 
Daarnaast is het idee geopperd om over 2 jaar met de familie op vakantie te gaan ivm 50-harig huwelijk. Dan zou ik graag "slank" zijn. Maar dan moet ik wel "nu" beginnen. 

Dat klinkt als goede motivatie RvdG! Welke stappen ga je zetten om je doel te bereiken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 19:58    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dieetaartje schreef:
Hoihoi,

Ik doe ook graag mee aan dit topic! Onder de 80 is nog wel een 'ver van mijn bed show', maar dit bereiken zou wel top zijn!
Ik ga nog even nadenken over mijn 'weekdoelen' om dit te bereiken. 400 minuten bewegen lukt me echt niet#busylife! Ik werk in de jeugdzorg en heb 2 kids (en een hele lieve man)Lach

Hoe gaat het bij jullie tot nu toe?
xx Dieetaartje

Ha, leuk dat je meedoet!
Hoe het met mij gaat staat in één van de berichten hierboven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2020 19:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7