Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 30+ naar BMI 30- (deel 1)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bij mij is het weekend prima gegaan, had geen lekkers in huis gehaald. Wat gewandeld in het bos, een thermoskan met koffie meegenomen.

M.b.t. tot streefgewicht en doelen: ik vind het belangrijk om bij te houden of ik een aantal activiteiten heb gedaan (bewegen, mijden van zoetigheid, krachttraining, salades maken). Als je die dingen doet zal het bijdragen aan je gezondheid en een beter gewicht. Of je afvalt kun je niet altijd zelf bepalen maar wél of je die die activiteiten doet!
Daarom noteer ik elke dag in een schriftje even of ik ze wel of niet gedaan heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 13:30    
Vrouw Weeggegevens   JanHagel
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank voor de tip Jex, eigenlijk heb ik meestal niet zo veel moeite met mezelf lekkere dingen toelaten. Ik heb met mezelf afgesproken dat alles mag, maar alleen als ik het echt WIL. Dit omdat ik erg veel last heb gehad van eetbuien en mezelf iets verbieden dat in de hand werkt.
Het is bij een tompouce gebleven en ik heb er erg van genoten met mijn mannen. Hoe is het bij jullie? Ik heb overigens meestal mijn weegdag op vrijdag of zaterdag dus mijn resultaten laten nog even op zich wachten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallohallo,

Na een 'foute weging' op de weegschaal ging ik ipv harder werken,
alleen maar meer 'te lekkere dingen' eten. Maar toen ik ineens uit het niets (en gruwelijk onverwacht) wel een mooier getal op de weegschaal zag staan ben ik actief weer gestart vandaag haha.

Ik heb 1 chocoladekoekje op (de overige 10 dus gisteren..oeps) en een klein bakje paprikachips als zoetigheid. Voor mijn doen is dat echt netjes! Maar dat 'alleen als ik het echt WIL' is voor mij nog moeilijk. Vaak eet ik als ik iets te moe ben en wel zin heb in iets, dus dat gaat dan natuurlijk fout. Rust inbouwen in de dag is niet mijn sterkste kant.

Wat is jullie valkuil?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 23:08    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ben afgelopen dinsdag (na de tompouce van maandag) weer met frisse moed gestart en ben nu al sinds dinsdag 0,9 kg kwijt! Mijn gewicht dinsdag was hetzelfde als het gewicht wat ik hier voor het laatst had ingevoerd, toevallig Erg blij

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dieetaartje schreef:

Wat is jullie valkuil?

Mijn valkuil is denken dat het 'deze ene keer' wel okay is om meer te eten dan ik van plan was. Of dat ik het 'nu even niet kan opbrengen' om de juiste keuzes te maken.
's Avonds eten en dan daarmee te lang doorgaan, ook. Daarom probeer ik me nu aan te leren dat ik na het avondeten niets meer eet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 8:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Beetje "late entry" hier, maar gezien de stipulatie in de titel ("deel 1") neem ik aan dat dit nog wel een of meer vervolgen gaat krijgen.

Ik zit momenteel op een BMI van 33 komma nog wat, en dat was toch al weer heel wat jaartjes terug (ergens in 2015 ....)

Kortom: VEEL werk aan de winkel en, eerlijkgezegd, doe ik ook wel van alles, trainingen gezien, maar ja: als je dat steeds weer ruimschoots compenseert met eten & snoepen & zo, dan schiet het natuurlijk alsnog niet op ....

Dus mijn voornemen voor de komende maanden: GEZOND eten, NIET snoepen en op dezelfde voet blijven sporten (d.w.z. gemiddeld 1,5 uur, per dag, iedere dag, vooral verdeeld over roeien (Concept-2 machientje naast mijn bed) en fietsen (hometrainer op de 2e verdieping, met uitzicht over de polder, dan wel lekker buiten op de (niet-elektrieke) fiets).

Over fietsen gesproken: als je op de reklames afgaat zou je onwillekeurig denken dat "gewone" fietsen domweg niet meer bestaan. Dat doen ze natuurlijk wel degelijk, maar blijkbaar zijn de marges daar niet zo idioot hoog dat je er de mensen eindeloos over lastig kunt vallen, als producent.

Sta mij toe jullie nog even te wijzen op het zojuist door mij geopende sprintje met als pakkende titel: "NO nonsens de zomer in", wat inmiddels de derde is in een rij met gelijkluidende titels, maar dan natuurlijk wel steeds over een ander jaargetijde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 12:28    
Vrouw Weeggegevens   ukkie1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee,

Zit al heel lang boven de 100 kg, zit op 40 BMI.
Nu door stress heb ik geen trek in eten en gaat het gewicht ineens zakken. Hopelijk hou ik dat vast ook als ik de stress weer achter me kan laten.

Eens kijken hoe ik het bewegen op kan pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 18:41    
Vrouw Weeggegevens   Dieetaartje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sorry even wat minder actief geweest. Drukke dagen waarop ik moeilijk voor mezelf kan kiezen. Als ik deze grote valkuil toch eens zou kunnen tackelen dan weet ik zeker dat mijn gewicht ook iets zou zakken...maja.
Eten gaat erg slecht, bewegen gelukkig wat beter! Gisteren ruim 6.5 km gewandeld in 70 minuten en veel herten gezien:)

Fijn weekend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mei 2020 21:19    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Dieetaartje schreef:
Sorry even wat minder actief geweest.
Eten gaat erg slecht, bewegen gelukkig wat beter! Gisteren ruim 6.5 km gewandeld in 70 minuten en veel herten gezien:)

Klinkt toch behoorlijk actief ohhh En erg sportief ook, ik doe het je absoluut niet na! Ik ga het bewegen wel weer oppakken. Al is het maar 10 minuten per dag, dan ben ik voor nu al heel tevreden. Ik zit zoveel binnen nu met de crisis... Maar dat is vast wel herkenbaar voor sommigen ohhh Hou vol allemaal, goede week gewenst!

Doel 2021: onder de 75
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 mei 2020 23:05    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Probeer mee te doen met kletsen, maar mijn bedrijf vreet energie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 mei 2020 10:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7