Auteur |
Bericht |
Kordiya Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 2068 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
CrazyMoon schreef: | Het ging de laatste week weer even iets minder, toch overdag wat extra genomen. Begin van de week ook bijna niet bewogen, dus ik moest echt even een schop onder mijn kont krijgen.
Die heb ik mezelf geprobeerd te geven, en daardoor toch een klein groen vakje. |
Goed dat je toch weer het spoor oppakt!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2021 18:28 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op. Ik ben gestopt met koolhydraatarm/beperkt te eten maar gewoon weer gezond. Tuurlijk blijf ik wel op de suikers letten, maar ik werd gek van het bijhouden van mijn macro's en het voelde niet goed om soms een extra worst te eten omdat ik niet aan mijn vetten kwam die dag.
Dus ik eet gewoon weer gezond, en wat vaker een gezond tussendoortje zodat ik niet weer te laag in calorieën zit._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 03 apr 2021 10:19 |
|
 |

|
|
CrazyMoon schreef: | Hier gaat het gelukkig weer de goede kant op. Ik ben gestopt met koolhydraatarm/beperkt te eten maar gewoon weer gezond. Tuurlijk blijf ik wel op de suikers letten, maar ik werd gek van het bijhouden van mijn macro's en het voelde niet goed om soms een extra worst te eten omdat ik niet aan mijn vetten kwam die dag.
Dus ik eet gewoon weer gezond, en wat vaker een gezond tussendoortje zodat ik niet weer te laag in calorieën zit. |
ja dat klinkt een beetje gek ja om extra worst te gaan zitten eten. Lijkt me ook niet gezond._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 03 apr 2021 17:50 |
|
 |

|
|
Hoe gaat het met jullie?
Wat zijn je successen? En wat zijn je worstelingen, als je die hebt?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 05 apr 2021 16:10 |
|
 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Hier gaat het wel goed niet dat ik afval maar er komt in ieder geval niets bij  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2021 9:03 |
|
 |

|
|
JPee schreef: | Hier gaat het wel goed niet dat ik afval maar er komt in ieder geval niets bij  |
Dat is zeker ook belangrijk!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 06 apr 2021 15:54 |
|
 |
whis Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-7-2014 Berichten: 17268 Dieet: Gezond eten met Weight Watchers
|
|
Hier hetzelfde verhaal..._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 07 apr 2021 6:09 |
|
 |
|
 |

|
|
Hier was ik een kilo aangekomen met Pasen, lekker gegeten en niet bewogen. Geen goede combi haha
Helaas red ik het niet om morgen weer groen te hebben. Maar ben al blij dat het er langzaamaan weer af gaat maar niet genoeg dus voor een groen vakje._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 08 apr 2021 18:14 |
|
 |

|
|
Máárrrrrrr ik had vorige week wat broeken besteld en kon ineens in maat 42. Ik dacht, hmmm... zal wel een broek zijn die wat losser zit.
Dinsdag in een winkel wezen shoppen, shirts maat L gepakt maar zaten wat te wijd. Ik pak maat M en ze pasten!  _________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 08 apr 2021 18:19 |
|
 |
JPee Super Weegclubfan

|
|
Mooi maatje toch M M M  _________________ |
|