Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 25+ naar BMI 25- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Wegermee 2020 schreef:
Voor heen was ik iemand die veel snoep at tegen woordig ligt de fruitschaal vol en in de avond neem ik radijsjes, tomaatjes of andere rauwkost als iknog honger heb smullen

Applaus Applaus

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 17:44    

Reageer met quote
Voor wie het leuk vindt of een steuntje in de rug kan gebruiken: ik heb nog een sprintje gestart. Het heet "leg je belofte vast'.
Je kunt daar neerschrijven dat je een bepaalde periode niet gaat eten, of dat je alleen gezond eten zult eten. En daarna laten weten of het is gelukt.
Het is gebaseerd op een idee dat ik op een Amerikaanse site zag en het schijnt heel goed te werken.
Je vindt het hier: https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-t56970.html#2801828

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 19:25    

Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mrt 2021 11:24    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig eindelijk weer wat er af. Hopelijk blijft dat zo, demotiveerd gelukkig niet heel erg, houd het gezond eten nog steeds vol. Maar toch ga ik dan denken, waarom gaat mijn gewicht niet omlaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 10:17    

Reageer met quote
Hou vol! Je bent goed bezig.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mrt 2021 12:37    

Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 13:15    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen

Hier gisteren een minder dagje, was emotioneel en had gewoon mijn dag niet. Dus het maar gewoon laten gaan en wat meer gegeten dan normaal. 300 gram erbij, en vandaag gaat het al weer beter. Voelt goed om de regie weer zo makkelijk terug te krijgen. Ben helemaal blij weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mrt 2021 15:17    

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Lachen

Hier gisteren een minder dagje, was emotioneel en had gewoon mijn dag niet. Dus het maar gewoon laten gaan en wat meer gegeten dan normaal. 300 gram erbij, en vandaag gaat het al weer beter. Voelt goed om de regie weer zo makkelijk terug te krijgen. Ben helemaal blij weer!

cheerleader cheerleader cheerleader
Mooi dat je het los kunt laten wanneer je een keer wat meer eet.
Misschien dat je gaandeweg ook andere manieren vindt om met emoties / een slechte dag om te gaan. Ik vind dat zelf vaak nog moeilijk.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mrt 2021 8:22    

Reageer met quote

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 8:13    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het ging de laatste week weer even iets minder, toch overdag wat extra genomen. Begin van de week ook bijna niet bewogen, dus ik moest echt even een schop onder mijn kont krijgen.
Die heb ik mezelf geprobeerd te geven, en daardoor toch een klein groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mrt 2021 15:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 6 van 8