Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van BMI 25+ naar BMI 25- (deel 2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Wegermee 2020 schreef:
Ik doe graag met jullie mee heb echt een trap onder mijn komt nodig Schaam Schaam

whis schreef:
Ik kan die trap ook wel gebruiken, maar hé, het wordt mooier weer, dat geeft vanzelf energie om er weer in te vliegen. Bij mij toch!

https://www.weegclub.nl/forum/posting.php?mode=quote&p=2799497

ja, ja - maar wat kunnen wij dan doen om jullie die te verkopen? Elke week vragen hoe het gaat? En heel hard BOE roepen als je je doelen niet hebt bereikt? Lachen

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 20:02    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Okay, hier komt 'ie... (schop onder het achterwerk)....

We voelen ons rot of hebben zin in iets lekkers of we hebben het moeilijk en dan kiezen we voor de korte-termijn oplossing: iets nemen. Maar als je bedenkt wat voor gigantische ellende je je op de hals haalt op de lange termijn door dit steeds te doen wordt het toch minder aantrekkelijk.
De lijst van ernstige gevolgen is duidelijk genoeg. Kanker, diabetes, hersenbloedingen, hartziekte; het is maar een klein deel van de lange lijst van fysieke ellende die je bevordert door telkens weer toe te geven.

Zelf heb ik kunnen ervaren dat ik door overgewicht voetklachten kreeg, hoge bloeddruk, knie-klachten en artrose in de heup. Dat betekende aanvankelijk geen hond kunnen nemen (want ik kon 'm niet uitlaten wegens de voetpijn), de huishouding niet goed meer kunnen bijhouden, pijn bij diverse bewegingen en bij yoga, niet meer op mijn kniëen kunnen zitten noch hurken of traplopen, en erge pijn elke keer dat ik van de bank moest opstaan of uit de auto stappen.

Nu ik veel groente en fruit neem en geen suiker en meel meer eet en 10 kg kwijt ben geraakt in het afgelopen jaar, heb ik daar allemaal veel minder tot geen last meer van.

Hebben jullie fysieke klachten ten gevolge van overgewicht? Of zijn bij jullie klachten overgegaan door af te vallen en/of anders te gaan eten?
Zo ja welke?

* I can eat - I just can't eat addictive foods and I need to measure. (C. Harris) * Wat kies ik?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 9:46    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
We gaan er voor! En we kunnen het *think positive*

Vanmorgen was er weer iets af gelukkig. Gaat lááááángzaam, hopelijk vrijdag dan weer een groen vakje.
Vandaag veel bewogen, 1,5 uur gewandeld met een vriendin, toen nog boodschappen gedaan en thuis een workout gedaan. Voelt goed! Alleen wel een kwarktaartje gegeten Lachen had ik gemaakt voor valentijn, wilde eerst een gezonde variant maken maar had geen zin Schaam Schaam dus gewoon een pak gekocht. Rollende ogen ach nou ja, het was het waard smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 19:13    
Vrouw Weeggegevens   Wegermee 2020
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
whis schreef:
Ik kan die trap ook wel gebruiken, maar hé, het wordt mooier weer, dat geeft vanzelf energie om er weer in te vliegen. Bij mij toch!

ja gelukkig wordt het beter weer,
heb weer zin om te gaan knallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 20:50    

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Okay, hier komt 'ie... (schop onder het achterwerk)....

We voelen ons rot of hebben zin in iets lekkers of we hebben het moeilijk en dan kiezen we voor de korte-termijn oplossing: iets nemen. Maar als je bedenkt wat voor gigantische ellende je je op de hals haalt op de lange termijn door dit steeds te doen wordt het toch minder aantrekkelijk.
De lijst van ernstige gevolgen is duidelijk genoeg. Kanker, diabetes, hersenbloedingen, hartziekte; het is maar een klein deel van de lange lijst van fysieke ellende die je bevordert door telkens weer toe te geven.

Heb zelf slechte kniebanden en willen graag gezinsuitbreiding, daar moet ik beide voor afvallen.

Zelf heb ik kunnen ervaren dat ik door overgewicht voetklachten kreeg, hoge bloeddruk, knie-klachten en artrose in de heup. Dat betekende aanvankelijk geen hond kunnen nemen (want ik kon 'm niet uitlaten wegens de voetpijn), de huishouding niet goed meer kunnen bijhouden, pijn bij diverse bewegingen en bij yoga, niet meer op mijn kniëen kunnen zitten noch hurken of traplopen, en erge pijn elke keer dat ik van de bank moest opstaan of uit de auto stappen.

Nu ik veel groente en fruit neem en geen suiker en meel meer eet en 10 kg kwijt ben geraakt in het afgelopen jaar, heb ik daar allemaal veel minder tot geen last meer van.

Hebben jullie fysieke klachten ten gevolge van overgewicht? Of zijn bij jullie klachten overgegaan door af te vallen en/of anders te gaan eten?
Zo ja welke?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 20:55    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
Het begin is weer goed. Nu wel doorpakken!

Fijne donderdag allemaal Lach

zaterdag weegdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 6:34    

Reageer met quote
Yeah weer 500 gram er af eindelijk gaat het weer de goede kant op .

ja heb slechte kniebanden en als mijn gewicht lager is heb ik daar niet veel last van.

We hebben ook een kinderwens daar voor moet ik rond de 95 kg zitten, hebben ze mij verteld in het ziekenhuis.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 7:03    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb geen schop nodig maar valt toch maar heel weinig af Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:04    

Reageer met quote
Lucius schreef:
Het begin is weer goed. Nu wel doorpakken!

Fijne donderdag allemaal Lach

Fijne dag gewenst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 feb 2021 10:43    
Vrouw Weeggegevens   Lucius
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vega

Reageer met quote
JPee schreef:
Heb geen schop nodig maar valt toch maar heel weinig af Rollende ogen

De laatste kilo's zijn het moeilijkst

zaterdag weegdag!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 feb 2021 6:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Pagina 3 van 8