Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van anti-shakes naar Herbalife gebruiker. (dagboek)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Zunnetje
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Herbalife

Reageer met quote
Hoi! Ik was mijn hele leven fel tegenstander van de herbalife shakes... tot ik door een samenloop van omstandigheden besloot om het eens te doen. Een half jaar en dan pas beslissen.

Ik ben nu net een week begonnen en moet eerlijk bekennen dat het mij meevalt.

Ik ben ook gelijk maar gestopt met suikers, koolhydraten en ben mijn koffiegebruik ernstig gaan beperken. Zo goed dat ik gisterenavond laat bedacht dat ik nog geen koffie heb gehad.

De maaltijden die ik eet zijn grotendeels koolhydraat arm en waar mogelijk ook Paleo. Dat leek me handig, omdat ik de Paleo lifestyle zeer kan waarderen en daar verder mee wil in de toekomst.

Ik heb alle afkickverschijnselen in de eerste drie dagen gehad. Van moeheid, tot diarree, tot hoofdpijn, tot heel emotioneel. Daarna geen last meer. ja enkel energie.

Wat mij opvalt is dat ik nu hele pure chocolade in huis heb en cashewnoten (als tussendoortje zo nu en dan). Toen ik nog veelvuldig suikers en koolhydraten at (vroeger, vorige week) kon dat niet liggen. Zou ik er de hele dag mee bezig zijn en at ik het allemaal op. Nu dus niet. Ik begin de theorie achter de insuline, suikers en koolhydraten te geloven. Omdat ik het zelf ervaar.

Een half jaar heb ik mijzelf uitgedaagd om dit te doen. Om te zien wat het mij brengt. Over een half jaar beslis ik om wel of niet door te gaan..

Dat dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Leuk, fijn dat het je positiefs oplevert. Welkom en succes!
Mocht je na afbouwen je boekje willen verplaatsen naar lowcarb algemeen (o.a. Paleo) dan laat je het maar even weten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2015 10:58    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Succes met Herbalife Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jan 2015 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Zunnetje

Dieet: Herbalife

Reageer met quote
Thanks dames!! :)

Het gaat nog steeds erg goed. Ik heb mezelf dinsdag beloond met een heuse Dopper (waterflesje) om meer water te drinken. Dat waterdrinken gaat erg goed. Voordat ik startte dronk ik veel te weinig water.

Ben nu precies een week bezig en voel me energiek, vrolijk en ik vind het erg lekker. Ik "mag" maandag pas weer wegen bij de dame die me begeleid, maar heb het stiekem zelf al gedaan. Volgens mij gaat het goed.

Ik ben een blij meisje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jan 2015 10:59    
Vrouw Weeggegevens   Piccallilly79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik moét even reageren, omdat de titel van jouw topic zo ook de mijne zou kunnen zijn, haha.
Succes met afvallen (en op gewicht blijven)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 feb 2015 15:39    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ben benieuwd hoe het nu met je gaat Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2015 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Daantje1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Succes met de shakes! Ik was er ook geen voorstander van, maar ik doe nu 2 weken de modifast shakes en ik vind het best goed te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 feb 2015 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Winter

Dieet: herbalife

Reageer met quote
Daantje1983 schreef:
Succes met de shakes! Ik was er ook geen voorstander van, maar ik doe nu 2 weken de modifast shakes en ik vind het best goed te doen.

Ik ben zelf nu 15 wkn bezig met herbalife en 20 kg kwijt. Doe 's morgens en 's middags een shake. 's Avonds eet ik normaal met de pot mee (ook friet, pasta ed). Gebruik de multivitamine, vezeltabletten . Het is zo makkelijk vol te houden. Ben er ook bij gaan sporten. En mijn zin naar zoetigheid is helemaal verdwenen. Dit is een manier van leven wat ik denk ik altijd aan zal houden, alleen uiteindelijk naar alleen in de ochtend een shake
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jun 2015 11:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1