Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 99,9 naar 94,9

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik mag natuurlijk niet klagen, maar ben best wat teleurgesteld in t resultaat.. wat ik voorheen at en dronk ten overstaan van nu, en het gewicht dat ik nu nog heb, zou t in mijn ogen best wat makkelijker moeten gaan.. maar goed, er is weer wat af en dat was de bedoeling. Op naar een nieuwe week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 5:10    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
-0,7 is een mooi resultaat Kim! Je bent ook al een tijdje bezig én vorige week veel kwijtgeraakt. Wees niet te streng voor jezelf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jul 2018 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Marion1967
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen!

Hoe gaat het met jullie? Houden jullie een beetje van de warmte? Ik vind het zelf niet zo prettig. Wel helpt het me met minder eten, want de eetlust is ook ver te zoeken. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zeg maar.

Goed weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 jul 2018 9:46    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Idd goede score hoor na zoveel weken.

Ik hoop ook op een goede groene dinsdag, gaat aardig goed deze week. Dus hoop dat het ook te zien gaat zijn oo de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 jul 2018 20:05    
Vrouw Weeggegevens   kim75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik hou van de warmte, maar vooral als ik vrij ben. Gelukkig gaat t nu opschieten; nog een weekje en dan vertrek ik! Vanmorgen was er tegen verwachting toch weer een kilo af! Wat doen we t goed hè? Na zo veel weken lukt t me nog steeds! Ik probeer straks op de vakantie ook te letten op mijn dieet, maar een wijntje op zn tijd ga ik echt niet afslaan!!
Merken jullie t al aan je kleding? Ik woog natuurlijk erg veel bij de start en ben van maat 50 naar 46 gegaan. Ook mijn bh’s moesten hoognodig vervangen want nu blijk ik van 90j naar 85h te zijn gegaan. Dat zijn flinke verschillen! Dat ik weer in de ‘gewone’ winkels kan shoppen vind ik een verademing! Vanmiddag ontvang ik mn nieuwe badkleding. Ik ben benieuwd!
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 5:04    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lekker gevoel is dat als je weer in een kleinere maat past Erg blij hier op dit moment nog niet aan de orde, pas 3kilo eraf. En ik heb nu kleren die eigenlijk te strak zitten, dus die worden dan eerst normaal hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 11:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Waar shop jij dan, Kim?
Met mijn maat 46 lukt het me nog niet om in de gewone winkels te slagen.

Haha fizzie, ik heb inmiddels 3 verschillende maten in de kast liggen dus kan ook nog even vooruit. :p

En ik hoop inderdaad aan t eind van de zomer de kleinste daarvan weer te passen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 11:39    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Goede nacht allen!

Zal mezelf ook maar even in "mijn eigen gewichtsklasse" aanmelden.
Wat een pufweek hebben we achter de rug, niet?
Je zou er bijna voor naar Venus verhuizen .....

Hopelijk binnenkort weer wat regen en verkoeling, hoewel de vooruitzichten niet echt denderend zijn, wat dat betreft.
Woensdag 4 dagen naar de Veluwe, met vrijdag en zaterdag mogelijk weer in de buurt van de 30 graden -- joepie!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 jul 2018 23:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom tgjm!
Leuk dat je met ons mee schrijft!
Alvast veel plezier op de veluwe!
Zeker ook een mooie omgeving voor wandelen of fietsen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 0:01    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Yeps schreef:
Welkom tgjm!
Leuk dat je met ons mee schrijft!
Alvast veel plezier op de veluwe!
Zeker ook een mooie omgeving voor wandelen of fietsen. Lach

... en vooral ook lekker laven met fijn eten en dito drinken ...

Bewegen: mogelijk, maar met deze temperaturen ligt het meer voor de hand om je van (prettig gekoeld) museum naar museum te slepen.
THUIS beweeg ik als een idioot: iedere dag beginnend met 3500 meter op het Concept 2 roeimachientje naast m’n bed (kleine 17 minuten tegenwoordig), gevolgd door fietsen (buiten of op de hometrainer boven), om het dagtotaal op minimaal 1,5 uur te brengen (iedere dag, jaar in, jaar uit!)
Dat zou (namelijk) ook erg goed moeten zijn voor mijn beide chronische kwaaltjes (artrose en copd).
(Bleek overigens niet uit een longmeting, vorige week: in 1 jaar tijd meer dan 10% ingeleverd ....)

Makke daarbij is overigens, dat ik al die beweging meer dan ruimhartig compenseer met lekker eten, drinken en snoepen (en zo). Dat moet weer even naar beneden worden bijgesteld, na het komende weekend.

.... waarvan akte .....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 8:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 3 van 5