Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 99,9 naar 94,9 (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik baal, tweede week op een rij 0,4 kilo er af. Terwijl ik niets veranderd heb aan mijn eet en beweeg patroon.... Zie mijn dagboekje voor wat ik eet. Daarnaast drink ik ook nog steeds ruim 2,5 (tot 3 liter) per dag in de vorm van thee en 1 glas zero frisdrank 's avonds op de bank. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Kan zomaar ineens omslaan hoor Onigje en bovendien is 4 ons helemaal zo weinig nog niet, beter eraf dan erbij.Maar ik snap dat het frustrerend werkt als je er meer van verwacht. Laat je niet uit het veld slaan, ga gewoon zo door , dan komt het zeker te weten goed.

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Hou vol onig!! Je hebt een paar flinke klappers gemaakt. Dit is heel netjes (maar ik snap heel goed dat meer lekkerder aanvoelt Cool ).

Of misschien juist iets in je eetpatroon veranderen. Even je lichaam laten "schrikken".

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 18:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Dauphine en Cheatday.

4 ons eraf is beter dan niets, dat is helemaal waar! En natuurlijk is het als je het optelt over een periode ook veel (ongeveer 20 kilo per jaar met 0,4 kilo per week). Ik wil heel graag naar de 88 kilo toe, omdat ik dan "te zwaar" ben in plaats van veel te zwaar. Ik begrijp ook best dat je niet continue evenveel blijft afvallen, hoe meer er af is hoe langzamer het gaat.

En het kan ook weer omslaan natuurlijk, dat is ook waar. Dat heb ik eerder meegemaakt, week 3 en 4 van mijn afvallen gingen ook ineens een stuk langzamer en daarna weer sneller. Zonder dat ik iets veranderde.

Ik heb wel vandaag besloten mijn dagelijkse 4.000 stappen op te hogen naar 5.000 stappen. Niks drastisch, maar ik merk dat ik de laatste tijd vrij makkelijk aan de 4.000 kom op automatische piloot.

Ik kijk het nog een week aan zoals ik het nu doe in de hoop dat het vanzelf weer op gang komt. Als dit niet gebeurd dan kan ik volgende week eens proberen mijn lichaam te laten schrikken door twee dagen normaal te eten en op 2.000 kal te gaan zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 mei 2019 19:42    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik mag hier ook meeschrijven. hoop dat ik snel mijn doel haal. ik ben mijn lichaam op dit moment echt helemaal zat. succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 10:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hop 1,4 kilo eraf Erg blij Cool , ik heb dan wel echt veel gelopen (bijna 50 kilometer totaal afgelopen week).

Ik wens jullie allemaal heel veel succes! En ik ga jullie verlaten en naar het volgende 5 kilo sprintje verhuizen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 11:13    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Originele veel succes in het volgende sprintje. Zo snel kan het dus gaan

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 11:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dauphine schreef:
Originele veel succes in het volgende sprintje. Zo snel kan het dus gaan

Dankjewel! Erg blij Ik ga het wandelen deze week weer voortzetten, de eerste 3km van deze week zitten er alweer op. Idee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 12:50    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Goed gedaan onig!! Hopelijk mag ik je snel achterna gaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 19:23    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
onig58 schreef:
Hop 1,4 kilo eraf Erg blij Cool , ik heb dan wel echt veel gelopen (bijna 50 kilometer totaal afgelopen week).

Ik wens jullie allemaal heel veel succes! En ik ga jullie verlaten en naar het volgende 5 kilo sprintje verhuizen Erg blij

cheerleader cheerleader cheerleader goed gedaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 mei 2019 11:46    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3