Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Sorry Yvonne - the - lady maar ik ga je toch verwijderen. Dit is echt een te groot verschil. Ik weet het het is hard maar zo zijn de regels.
Zodra je weer op 99.9 of lager zit ben je weer van harte welkom.
Ik zou hier zelf ook niet meedoen. Maar ik heb mezelf ook moeten verwijderen uit het volgende sprintje.
Sorry Yvonne - the - lady maar ik ga je toch verwijderen. Dit is echt een te groot verschil. Ik weet het het is hard maar zo zijn de regels.
Zodra je weer op 99.9 of lager zit ben je weer van harte welkom.
Ik zou hier zelf ook niet meedoen. Maar ik heb mezelf ook moeten verwijderen uit het volgende sprintje.
Is goed hoor. Snap ik helemaal. Hoop dat ik dan snel weer terug ben.
Van harte wekom Liesbethm. Fijn dat je mee doet. Maar ik had het gehaald maar ik was iets teveel aangekomen dus daarom ben ik weer hier. Maar ik hoop wel van korte duur.
Geregistreerd op: 9-11-2016 Berichten: 678 Dieet: Gezond leven Woonplaats: Noord-Brabant
Wij vinden het best gezellig dat je er nog even bent hoor.
Maar wens je natuurlijk gewoon veel succes, we komen elkaar zeker hier elders immers ook tegen.
Geregistreerd op: 13-7-2021 Berichten: 19 Dieet: nog aan het uitzoeken Woonplaats: Groesbeek
ik ga het ook op deze manier proberen. Mijn doelstelling komt steeds overeen met deze 5 kilo's gelukkig. Ik wil eigenlijk per maand die 5 kg willen bereiken.
Zal moeilijk worden, maar ga mijn best doen.
Dit keer een groot voordeel en dat is dat mijn vriend ook bezig is met afvallen
(mag ook wel, want mede door hem ben ik zoveel aangekomen )
En heel mooi streven om 5 kilo per maand af te vallen maar wel erg veel. Je kunt beter 5 ons per week afvallen want dan is de kans ook groter dat het eraf blijft.