Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 99,9 kg naar 95 kg.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeetje hatseflats .... zoveel soep Rollende ogen

Ik wil wel normaal iets kunnen eten... anders ga ik het wel heel erg missen Huil huil

Ik ben benieuwd wat dit strenge jou heb gebracht Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Ik heb het volbracht hoor. Was wel blij dat die laatste bak soep erin zat gisteravond.. het was ook totaaaaaaal geen soepweer.. een salade was lekkerder geweest hahahaha.
Vanmorgen 1.9kg eraf, het gaat wel goed qua gewicht dus.
Vanmorgen lekker mijn yogurtje met frambozen en lijnzaad gehad! Wat een verademing! En vanmiddag een lekkere salade (ik denk bietjes met feta en spekjes en pijnboompitjes) en voor het avondeten nog even wat bedenken. Witlof met ham en kaas uit de oven ofzo... mmmmmm
Maar goed, wat ik al zei, voor eens in de zoveel tijd om je dit prima doen, maar moet er niet aan denken om zo’n soepdieet de doen... dan zit je dus iedere dag alleen maar soep te eten ... brrrr

En natuurlijk welkom Marina!! Gefeliciteerd! Super gedaan!! Hahaha 3 x op de weegschaal gestaan om de 100 zien te verdwijnen hahaha.
Nooit meer terug naar de 3 cijfertjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 9:47    

Reageer met quote
@hatseflats

Super 1,8 kilo afgevallen in een week Erg blij je moest er wel heel veel soep voor eten... Smile maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen Erg blij

En een lekkere recept voor witlof met ham en kaas is :

Voor 4 personen :

Snijd de witlof ( 5 stronken) in grote stukken en kook deze 6 minuten ( afgieten en uit laten lekken )

Snijd de ham ( 200 gram ) in kleinere stukjes en bak deze in de koekenpan, doe daarbij de witlof en bak deze kort mee.
Doe twee eetlepels met mosterd bij deze en verdeel deze door het gerecht.
Doe daar een zakje oude kaas doorheen. Zodat deze smelt en ook goed door het gerecht zit.
Doe deze in een ovenschaal, en gooi daar een zakje Parmezaanse kaas overheen, en bak deze ongeveer een half uur in de oven op 220 graden smullen smullen smullen

En dank je wel hatseflats.... het was zo frusti dat ik net niet onder die honderd kwam De muur!

Dat is sowieso op zaterdag mijn gewicht door zou geven... maar een paar uur werken deed wonderen en liet de weegschaal 99.8 zien cheerleader cheerleader cheerleader

En ik wil inderdaad NOOIT meer die 3 cijfertjes zien Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 aug 2020 10:03    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Welkom Marina cheerleader Onder de 100, z'n mijlpaal!

Na 2 dagen bbq en gister patat Schaam Schaam ben ik toch 400 gram kwijt Cool Wel een smokkeldagje gedaan en me vanochtend gewogen ipv gister Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 9:13    

Reageer met quote
NicoleH schreef:
Welkom Marina cheerleader Onder de 100, z'n mijlpaal!

Na 2 dagen bbq en gister patat Schaam Schaam ben ik toch 400 gram kwijt Cool Wel een smokkeldagje gedaan en me vanochtend gewogen ipv gister Lachen

Dank je wel Nicole Erg blij het voelt goed om weer 2 cijfertjes te zien op de weegschaal cheerleader

En ik vind het knap hoor na drie dagen toch wel een beetje gegeten wat niet in jouw dieet past,,, toch afgevallen cheerleader

En ik zou idem doen hoor... effe een dagje extra pakken.... door het weegmoment uit te stellen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 aug 2020 15:28    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
0,8 kg eraf deze week! Ik zit alweer op 96 kg. Nog een kg en dan moet ik weer naar een volgend sprintje. Vind de sprintjes wel kort zo! Lachen

Gelukkig mag (moet) ik hier ook blijven, omdat ik beheerder ben!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 aug 2020 7:04    

Reageer met quote
Hwin schreef:
0,8 kg eraf deze week! Ik zit alweer op 96 kg. Nog een kg en dan moet ik weer naar een volgend sprintje. Vind de sprintjes wel kort zo! Lachen

Gelukkig mag (moet) ik hier ook blijven, omdat ik beheerder ben!

Jij ben zo enorm goed bezig Hwin cheerleader cheerleader cheerleader
En jij zit goed in jouw dieet en valt erg goed af.... keep on the good work girl Applaus Applaus Applaus

De sprintjes lijken zo wel kort... maar voor degene die toch een beetje worstelen... is 5 kilo goed te overzien... en jij kan natuurlijk altijd mee praten / aanmoedigen in de andere sprintjes Erg blij

Doe jij opnieuw de 100 dagen challenge ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 7:45    

Reageer met quote
Voor mij deze week precies 1 kilootje eraf cheerleader cheerleader

Het gaat nog steeds enorm goed...zoals Hwin in de vorige sprint zei... onze kiloknaller Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

En meis ik hoop Jou straks snel te kunnen vergezellen in de volgende sprint van 94.9 naar 89.9 Applaus Applaus Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 7:50    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
marina132 schreef:

Doe jij opnieuw de 100 dagen challenge ?

Nee, niet nodig. Ik beweeg nu 5 dagen per week voor mn werk.
Daarnaast ga ik weer beginnen met krachttraining, 3x per week.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 aug 2020 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Een geel vakje voor mij deze keer.. die hadden we nog niet gehad hahaha. Maar het is vrnl vocht denk ik, ik voel nl. het vocht in mijn vingers. Afgelopen vrijdag was ik tussendoor even op de weegschaal gaan staan en was ik 96.8.. helemaal blij dus.. en nu kabammm 1.4kg erbij in 2 dagen ...
Leuk die hitte. Maar het is niet anders, en volgende week is er gewoon weer een groen vakje.
En doorrrrrrrrrrr!
Succes weer allemaal deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 aug 2020 10:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 3 van 6