Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 99,9 kg naar 95 kg.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hatseflats
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm/beperkt

Reageer met quote
Hooooooiii...welkom Nicole!! Super! Gefeliciteerd met het behalen van deze mijlpaal!
@Marina: jij gaat als een speer en dat duurt idd niet meer lang voordat je je hier kan toevoegen!
Leuk!! Hoe meer
Zielen, hoe meer vreugd!
Helaas even een hickup van mij deze week... rood! Ook echt nog maar nét onder de
100 gebleven... pfeeuwww... maar liefst 7 ons erbij...
ik had het al voorspeld... maar we laten ons koppie niet hangen hoor.. gewoon weer er tegenaan deze week!
Ik wil een Ketoweek inlassen, even 5 dagen heel streng, en dan weer 12 weken in het gewone ritme. Dus vanmiddag even boodschappen hiervoor in huis halen. Ik kan dit!
Succes allemaal en hopelijk allemaal weer een mooi groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 10:58    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik hoop het hatseflats dat ik volgende week kan verhuizen naar dit sprintje Erg blij

En het zat erin dat er wat gewicht bij zou komen... jij heb natuurlijk na de flinke migraine aanval.. jouw darmen en maag flink leeg kunnen maken.
En dat wordt vanzelf weer aangevuld.... maar jij bent er net onder gebleven... dus goed bezig cheerleader

En succes met jouw keto week.... ik ben benieuwd wat jij dan gaat eten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2020 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Hwin
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom Nicole en zet m op! cheerleader

Gelukkig nog onder de 100 Hatseflats!
Nu weer gewoon door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jul 2020 7:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even een tussentijds berichtje. Ben inmiddels dag 3 van mijn Ketoweek ingegaan. En het gaat goed!
Van de tussentijdse weging van vanmorgen werd ik blij, dus een goede stimulans om vol te houden!
De Ketoweek.. wat houdt dat in:
5 dagen lang een streng, maar prima te doen, afgepast dieet. (al vind ik het vrij eenzijdig)
Ik geloof ook niet dat je dit te vaak moet doen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik het om de 12 weken een keertje doe.
Je kan het allemaal in 1 x klaarmaken voor de hele week (dat is wel superhandig)

-Je maakt een grote pan ketosoep (2.5 -3 liter) deze verdeel je over 10 porties.
-Je maakt een bak eiersalade, deze verdeel je over 3 porties
-koopt een krop romaine sla
-Je maakt een bak tonijnsalade, deze verdeel je over 2 porties
-koopt een bos bleekselderijstengels.
-koopt een doos eieren
-koopt een pak ontbijtspek
-koopt 3 avocado’s
-Je hebt kokosvet en roomboter in huis.

Nu het menu:

Het ontbijt is 5 dagen achtereen hetzelfde;
-2 eieren (gebakken in 15gr kokosvet) of gekookt
-2 plakjes uitgebakken ontbijtspek
-1/2 avocado
-2 koppen koffie/thee.
Er moet nog 15gr roomboter verwerkt worden per dag, dat kan in een zgn. bulletkoffie, maar dat lust ik niet, dus die doe ik in de soep tijdens de lunch.

De lunch: 5 dagen achtereen hetzelfde:
-1 portie ketosoep
-15 gr roomboter

Tussendoor: ma, di en wo:
-1 portie eiersalade met 2 romaineslabladeren
Tussendoor: do en vr:
-1 portie tonijnsalade met 2 stengels bleekselderij

Avond: 5 dagen achtereen hetzelfde:
-1 portie ketosoep.

Als mensen de recepten willen hebben dan hoor ik het wel. Niet te vaak doen dit, maar voor eens in het kwartaal kan het geen kwaad. Het word ook we gebruikt om van een plateau te komen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 jul 2020 10:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jij liever dan ik Hatseflats! Lachen
Houd je het de hele nacht dan vol op die soep?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 10:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hahaha ja hoor, mijn nachten zijn ook maar kort.
Om 4:45u loopt mijn wekkertje af nl.
Maar honger heb ik niet... dus dat lukt prima!
Nog 1,5 dag... al komt de soep inmiddels al redelijk mijn neus uit... nog 3 porties hahahahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 jul 2020 12:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik geloof zeker dat het je een boost gaat geven Hatseflats.
Misschien ga ik het ook eens proberen, als ik op een plateau zit of aan begin te komen. Voorlopig gaat het goed. Ik merk wel dat ik de teugels wat laat vieren. Zo van: ik ben er bijna, het kan wel weer. Maar dat kan natuurlijk niet, ik wil die kilo's er niet weer bij! Zo even naar de supermarkt, lekker veel groente inslaan en dan weer op de gezonde toer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 8:38    
Vrouw Weeggegevens   NicoleH
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Het klinkt niet heel lekker, dat ketodieet, hahaha. Maar als het net een zefje kan geven, is dat wel heel fijn!

Ik heb een wat mindere eetweek. Gelukkig wel nog steeds onder de 100. Vanavond een bbq, zaterdag een borrel, dus hopelijk zondag ook nog Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 8:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Laatste dagje Keto vandaag. Vanmorgen even op de weegschaal gestaan en 1.7kg eraf. Zondag is mijn uiteindelijke echte weging natuurlijk. We zullen het zien. Wel al een dag of 2 wat zeurende hoofdpijn... niet super erg en ik ben ook gewoon naar mijn werk geweest. Wat paracetamol er ibuprofen erin en weer door. Ik drink er wel veel bij.. een liter of 2,5 tot 3 lukt makkelijk. Afvalstoffen er zsm uit zien te werken.
5 dagen is behapbaar... langer moet het ook niet duren.. ik mis de salade tussen de middag en vnl ‘s avonds gaat de soep me tegenstaan.
Wat er idd ook gezegd word.. om van een plateau af te komen Of even een boost te krijgen is dit wel een goede oplossing. Maar echt altijd zó streng keto is voor mij iig geen doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 10:51    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Vanmorgen was ik 100.1 en toen weer 100 De muur! De muur! De muur! De muur! De muur!

En na werktijd weeg ik dus 99.8.... deze week 1,5 kilo afgevallen cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Hallo iedereen Hi (Nederlands=Hallo) op naar het volgende doel... 94,5 Applaus

Ik ben zo blij om weer twee cijfertjes te wegen Erg blij Erg blij

Iedereen heel veel succes aankomende week Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jul 2020 15:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3