Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

van 94,9 naar 89,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Die 2,9 km heb je toch maar weer mooi gedaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 12:45    
Vrouw Weeggegevens   milly24
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen donderdag weer hardgelopen, voelde flut,maar ging uiteindelijk niet flut. Want uiteindelijk non stop gelopen en uiteindelijk 3.3 km
.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 20:15    
Vrouw Weeggegevens   Sabine72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik doe graag mee.. eerst maar eens onder de 90 komen daarna verder kijken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
milly24 schreef:
Want uiteindelijk non stop gelopen en uiteindelijk 3.3 km.

Super netjes!!!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 aug 2019 15:35    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
sorry heel lang afwezig door vakantie! normaal kom ik altijd aan op vakantie en was er nu ook wel huiverig voor maar is me gelukt om bijna niks aan te komen, was een kilo erbij gekomen maar die is er gelukkig binnen 5 dagen ook weer af. nu weer vol moed door

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 31 aug 2019 11:03    
Vrouw Weeggegevens   blauwe komkommer
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ben ook weer terug van weg geweest, maar ook inmiddels al een paar weken goed op weg! Hopelijk gaat het nu goed lukken.

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 sep 2019 8:39    

Reageer met quote
 Afgelopen week aparte week.Collega die ziek was is overleden en was vrijdag de uitvaart.Ik kende haar niet mega maar zaten allebei op een koor dus dat schepte toch een bepaalde band,zij is zelfs weleens naar concert van mijn koor geweest. Ik dacht geen zakdoekjes nodig te hebben...maar toch wel toen haar kleindochter ( 10 jaar) sprak en deel van haar eigen kinderen , raakt je dat toch . Mijn collega had alvleesklier kanker,dus ja dan weet je het wel als het al in een gevorderd stadium is. Ze heeft nog chemo gehad,dat heeft haar leven ongeveer een half jaar verlengd. Ze heeft na de verbouwing op 10 juli nog ons verbouwde filiaal mogen openen.Dat heeft ze als heel bijzonder ervaren ( ze was toen al flink verzwakt) ze wilde in dezelfde kleding als dat zij de zaak heropend had ,begraven worden, wel bijzonder.
Diezelfde dag overleed de man van een collega die met pensioen is. Hij heeft gelukkig geen lange lijdensweg gehad. Zo zie je maar,geniet van elke dag.Was ik mij al bewust van,maar dit laat je dat nogmaals zien.

Qua bewegen kan had beter,vorige week niet hardgelopen,wel gewandeld. Als het meezit morgen misschien paar onsjes minder. Dit weekend gaan we naar middeleeuws Ter Apel,wel zin in,vrijdag heen rijden en de boel opbouwen, zaterdag en zondag is het evenement en dan maandag weer opruimen en naar huis. Wij beginnen weer met re-enacten ( vroeger tijden laten herleven). Gelukkig kan ik nu kleding lenen, wellicht dat ik daar wat spullen aanschaf,al zal het qua kleding zelf maken zal worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 sep 2019 19:30    

Reageer met quote
Wat fijn er is bijna een kilo af,dus ben erg blij!! Nu even doorpakken zodat er wat meer af gaat en ik aan de andere kant van de 90 kom ...en dit sprintje mag verlaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 5:52    
Vrouw Weeggegevens   Wicht
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hee Milly, we gaan gelijk op!! Wie weet verlaten we tegelijkertijd dit sprintje.
Succes allemaal en een goed weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 sep 2019 7:20    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
yes, ik mag jullie verlaten en naar de volgende groep. hoop jullie daar snel weer te zien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 sep 2019 11:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 5 van 6