Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 89,9 naar 84,9 (deel 6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Nu kan ik het ook even niet hoor, ik moet echt wel elke week wegen. Maar meer doe ik ook echt niet meer, teveel spanning krijg ik daar van. Als ik in rustig vaarwater ben dan maak ik er weer langere tussenpozes van

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 17:13    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Sinds kort ben ik met een voedingsscoach aan de slag om mijn eten aan te passen, ik weeg ook nog ff wekelijks. Het is al een heel verschil met dagelijks Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 aug 2019 18:48    
Vrouw Weeggegevens   onig58

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Sinds kort ben ik met een voedingsscoach aan de slag om mijn eten aan te passen, ik weeg ook nog ff wekelijks. Het is al een heel verschil met dagelijks Lachen

Goed bezig Vlinder, hoe bevalt de coach?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of de coach nou juist wel of juist niet zoveel dingen ziet in jouw eetpatroon die hij/zij anders wil zien. Zelf ben ik vroeger ooit bij een coach geweest, maar ik kon het niet volhouden. Vooral omdat ik iedere keer met een hele lijst aan producten buiten stond, die ik eigenlijk nooit at en ook niet 1,2,3 in de winkel kon vinden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 8:45    

Reageer met quote
Bedankt onig, de coach bevalt heel goed. Maandag heb ik weer een afspraak. Ik mag gelukkig heel veel normale dingen Lachen wat in mijn geval belangrijk is (kwam uit de bloedtesten) geen tarwe, geen melkproducten, geen soja, geen spinazie. Ik ben heengegaan voor mijn darmen, het afvallen is mooi meegenomen. Ik eet nu meer eieren, groenten, noten, drink meer water. We doen het in stapjes, om het zo ook vol te kunnen houden.. ik ben ook van de simpele maaltijden hoor haha. En af en toe ook een gebakje, patatje of ander lekkers, ontspannennnn..

Hoe gaat het met jou, met je vriend en hondje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 aug 2019 8:54    

Reageer met quote
vlinderrr schreef:
Bedankt onig, de coach bevalt heel goed. Maandag heb ik weer een afspraak. Ik mag gelukkig heel veel normale dingen Lachen wat in mijn geval belangrijk is (kwam uit de bloedtesten) geen tarwe, geen melkproducten, geen soja, geen spinazie. Ik ben heengegaan voor mijn darmen, het afvallen is mooi meegenomen. Ik eet nu meer eieren, groenten, noten, drink meer water. We doen het in stapjes, om het zo ook vol te kunnen houden.. ik ben ook van de simpele maaltijden hoor haha. En af en toe ook een gebakje, patatje of ander lekkers, ontspannennnn..

Hoe gaat het met jou, met je vriend en hondje?

Fijn om te horen! Ik hoop echt dat het je goed gaat helpen, ook met de darmen. Heerlijk he noten en eieren, die eet ik zelf beiden dagelijks. Voor mij zijn de snoep momentjes de BBQ, af en toe een pakje noodles en ijsjes (wel proteine ijs tegenwoordig).

Met mij gaat het goed! Ik had wel een baal momentje en geluks momentje vanochtend. Mijn favoriete nieuwe Tshirts, die ik een hele tijd terug van mijn vriend had gekregen als eerste nieuwe shirt omdat ik afgevallen was...... die zijn te groot geworden! Gelukkig had ik inmiddels hetzelfde shirt al een maat kleiner gekocht, dus vanochtend even goed gepast. Maar de maat kleiner past, alleen vind ik het zo zonde om de maat groter op de "weggooi stapel" te leggen...... Ik heb ze pas 2 maanden....

Met mijn vriend gaat het goed, hij is nog wel steeds moe en eten blijft lastig. Maar hij eet wel iedere avond gewoon met mij mee, dus dat is al heel fijn. En zelf zegt hij dat zijn kaken nu maximaal open zijn als hij een donut probeert te eten, dus we noemen het maar de donut-stand, waar hij nu op zit. Lachen Lachen Hij maakt goede vooruitgang, alleen kan hij zijn kaak nu dus nog niet helemaal open.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 aug 2019 11:16    

Reageer met quote

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Eindelijk onder de 85 kilo Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Dit is echt een getal dat ik niet meer gezien heb sinds ik 18 ben Schaam Schaam Erg blij , dus super trots op mijzelf.

Ik ga jullie verlaten en hoop jullie snel in het volgende sprintje te zien Uitroep

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 8:47    
Vrouw Weeggegevens   kristel-desmedt
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
proficiat Onig!
wat heb je al een mooi resultaat behaald zeg.

hier een goede week gehad precies, was echt blij verrast vanmorgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Van harte onig! En veel succes in het volgende sprintje Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:14    

Reageer met quote
Dankjewel en ik hoop jullie snel weer te zien in een sprintje lager, heel veel succes Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 19:03    

Reageer met quote
Geweldig onig, weer een mijlpaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6