Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 89,9 naar 84,9 (deel 5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Smuk
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hehe kan het zelf bijna niet geloven, 3x na gewogen, maar de weegschaal zegt het toch echt Uitlachen

2,1 kg eraf... je hoort me niet klagen hoor, maar ben bijna bang dat er iets mis is met de weegschaal. gaat zo wel lekker snel.

Ben wel vorige week ongesteld geweest, dus dat zou er mee te maken hebben. Bovendien deze week gewoon goed gegaan, 2x ruim een uur gesport en goed opgelet. hopen dat ik het zo door kan zetten.

Succes allemaal weer deze week!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
fijn dat je zo'n sprong maakt Smuk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 11:25    

Reageer met quote
ik ben niet de enige zie ik, of er zijn meerdere weegschalen van slag Uitlachen goed bezig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 17:28    

Reageer met quote
Smuk schreef:
ik ben niet de enige zie ik, of er zijn meerdere weegschalen van slag Uitlachen goed bezig!

Mijn weegschaal is niet van slag maar wel mijn lijf: heb een paar dagen amper gegeten wegens buikgriep!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 mei 2019 20:36    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ook ik ga weer met een voldaan gevoel de nieuwe week in. Blijf me verbazen dat , ik iig, niets verander aan het dieet ( geen suiker en verstandig eten) , de ene week een onsje eraf is en een volgende keer 2 kilo Erg blij . Succes allemaal weer deze week!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 7:21    

Reageer met quote
Is zo'n buikgriep toch nog ergens goed voor Lachen hoop dat het nu wel weer beter gaat, want is natuurlijk niet leuk.

Ook goed bezig flapje, en ja herkenbaar, soms zonder iets anders te doen toch grote verschillen per week. maar merk ook dat sommige weken die dan heel hard gaan toch weer gecorrigeerd worden met een week die minder hard gaat de week erna. zal dan denk ik wel met wat vocht te maken hebben ofzo. nou ja we zien wel volgende week. Deze week vooral jezelf wat schouderklopjes geven met dit resultaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Cathenco
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Frank

Reageer met quote
Pfff, het is verschrikkelijk lastig om positief te blijven. Er gaat zoooo weinig af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Cathenco
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dr. Frank

Reageer met quote
jeetje en dan pakt de telefoon niet de hele tekst...

Pfff, het is verschrikkelijk lastig om positief te blijven. Er gaat zoooo weinig af de laatste weken. Sip Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ik in de overgang zit. En dan nu de stress van verhuizen erbij én er is diabetes geconstateerd. Ik hoop dat als ik weer regelmaat aan mijn leven toe kan voegen dat het dan met het afvallen ook weer beter gaat, maar op dit moment is de motivatie ver te zoeken....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 15:07    

Reageer met quote
Cathenco schreef:
jeetje en dan pakt de telefoon niet de hele tekst...

Pfff, het is verschrikkelijk lastig om positief te blijven. Er gaat zoooo weinig af de laatste weken. Sip Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ik in de overgang zit. En dan nu de stress van verhuizen erbij én er is diabetes geconstateerd. Ik hoop dat als ik weer regelmaat aan mijn leven toe kan voegen dat het dan met het afvallen ook weer beter gaat, maar op dit moment is de motivatie ver te zoeken....

Ik kan het me voorstellen dat het lastig is.
Ik probeer mijn motivatie te steunen door me te focussen op 'weer een dag geen zoetigheid gegeten', 'weer een dag lekker veel groente gegeten'. Als je weet dat je GEDRAG goed is dan is het wat minder hinderlijk als de weegschaal (nog) niet veel verschil laat zien want je weet dat je dan toch goede nieuwe gewoontes aan het kweken bent...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Flapje69

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Man man, wat een deceptie, zo mn best weer gedaan, zitten er gewoon 8 ons aan. Het enige wat ik anders gedaan heb, omdat ik zo slecht ontbijt, is of een gekookt eitje of een bakje kwark in de ochtend gegeten, maar volgens mij kan dat geen 8 ons zwaarder betekenen, ik snap het niet, maar tis wat t is, en we blijven gewoon doorgaan...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 jun 2019 22:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3