Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (deel 6)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   NickyLJ
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb me ook aangemeld bij dit sprintje. Ik ben een tijdje terug goed bezig geweest en ook best wel wat afgevallen. Maar toen ik laatst de moed had om op de weegschaal te gaan staan, schrok ik behoorlijk Verward Ik had het natuurlijk al wel in de gaten, ik zie dat toch al snel aan mijn buik. Mijn broeken zaten toch wat strakker en wat minder lekker.... Suf hoor, dat ik me zo heb laten gaan de laatste maanden!

Dus, de knop moet weer om en ik ga er weer volop tegen aan! Wellicht helpt het sprintje me om het beter vol te houden. Ik zit nu een kilo boven de 79,9, dus ik hoop dat ik dan ook echt uit dit sprintje kan zodra hij is afgelopen. Dan gauw weer door naar het sprintje met streefgewicht 74,9. Dan zit ik zo'n beetje rond een gezond gewicht en dat is toch echt mijn eerste echte streefdoel. En die buik weer wat minder, maar dat is toch echt niet zo leuk dat die weer aan het groeien is Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 11:17    
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
NickyLJ schreef:
Hallo allemaal,

Ik heb me ook aangemeld bij dit sprintje. Ik ben een tijdje terug goed bezig geweest en ook best wel wat afgevallen. Maar toen ik laatst de moed had om op de weegschaal te gaan staan, schrok ik behoorlijk Verward Ik had het natuurlijk al wel in de gaten, ik zie dat toch al snel aan mijn buik. Mijn broeken zaten toch wat strakker en wat minder lekker.... Suf hoor, dat ik me zo heb laten gaan de laatste maanden!

Dus, de knop moet weer om en ik ga er weer volop tegen aan! Wellicht helpt het sprintje me om het beter vol te houden. Ik zit nu een kilo boven de 79,9, dus ik hoop dat ik dan ook echt uit dit sprintje kan zodra hij is afgelopen. Dan gauw weer door naar het sprintje met streefgewicht 74,9. Dan zit ik zo'n beetje rond een gezond gewicht en dat is toch echt mijn eerste echte streefdoel. En die buik weer wat minder, maar dat is toch echt niet zo leuk dat die weer aan het groeien is Lachen

Welkom en succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 16:05    
Vrouw Weeggegevens   jsteen
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Nou luitjes ik bak er niks van,wel veel aan het bewegen en meer.iedere week wat meer.zal eens toch wel goed komen ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 25 mrt 2014 22:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
jsteen schreef:
Nou luitjes ik bak er niks van,wel veel aan het bewegen en meer.iedere week wat meer.zal eens toch wel goed komen ?

Natuurlijk komt dat goed! Vol blijven houden hoor! Alhoewel dat best eens lastig is als de weegschaal niet laat zien dat je zo je best doet Sip

Ik ben vanmorgen even op de weegschaal gaan staan en heb hem spontaan een dikke knuffel gegeven. Ik weeg me officieel pas maandag, maar als ik de stand van vanmorgen dan heb, mag ik gelijk uit het sprintje Lach Nu zo even de eerste dagen toch al 1,5 kilo er af. Nou gaat het natuurlijk altijd wel hard in het begin, dat weet ik wel. Maar zolang 'hardlopen' maar geen 'doodlopen' wordt, ben ik tevreden. Weer een goede stimulans om door te gaan dus.

Een fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 mrt 2014 8:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
NickyLJ schreef:
jsteen schreef:

Natuurlijk komt dat goed! Vol blijven houden hoor! Alhoewel dat best eens lastig is als de weegschaal niet laat zien dat je zo je best doet Sip

Ik ben vanmorgen even op de weegschaal gaan staan en heb hem spontaan een dikke knuffel gegeven. Ik weeg me officieel pas maandag, maar als ik de stand van vanmorgen dan heb, mag ik gelijk uit het sprintje Lach Nu zo even de eerste dagen toch al 1,5 kilo er af. Nou gaat het natuurlijk altijd wel hard in het begin, dat weet ik wel. Maar zolang 'hardlopen' maar geen 'doodlopen' wordt, ben ik tevreden. Weer een goede stimulans om door te gaan dus.

Een fijne dag allemaal!

Dankje wel ,vandaag ook mn weegschaal geknuffeld hoor 500 gr eraf yes yes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 23:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
NickyLJ schreef:
Hallo allemaal,

Jammer dat je zolaat in het sprintje komt,maar je bent goed bezig hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 23:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad jammer, maar ach.. het sprintje stond nog open dus ik heb mezelf er nog even tussen gewurmd Lach
Ik hoop ook dat ik niet de nieuwe start van het sprintje mee maak!

En super dat er een halve kilo af is! Dat geeft vast een lekker gevoel. Op naar de volgende halve kilo Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mrt 2014 23:11    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Zooooo daar ga ik dan, tot in het volgende sprintje !!!!

cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 9:50    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Slankie30 schreef:

cheerleader

IK DOE MET JE MEE!!!

Ben zo blij met die 7 ervoor. Nu niet meer terug!!!!!

Allemaal heel veel succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Nathalie1965

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
a63 schreef:
Slankie30 schreef:
cheerleader

IK DOE MET JE MEE!!!
Ben zo blij met die 7 ervoor. Nu niet meer terug!!!!!
Allemaal heel veel succes.

Gefeliciteerd A63 en Slankie30! Ik heb jullie eruit gegooid en verwelkomt in de volgende sprint. Succes maar weer!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mrt 2014 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9