Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (deel 4)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nee, ik ben geen actrice of zo, hahaha! Moet zijn intermitterend fasting en geen casting.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 dec 2019 10:00    
Vrouw Weeggegevens   mientjuh84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ik blijf nu al een tijdje op die 83 hangen.....af en toe een paar onsjes meer en dan weer terug op die 83. ik blijf streng voor mijzelf wat erg lastig is deze feestdagen, maar helaas geen resultaat. dan voel je de moed wel ff zakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 dec 2019 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mientjuh84 schreef:
ik blijf nu al een tijdje op die 83 hangen.....af en toe een paar onsjes meer en dan weer terug op die 83. ik blijf streng voor mijzelf wat erg lastig is deze feestdagen, maar helaas geen resultaat. dan voel je de moed wel ff zakken.

Dat is zeker niet leuk! Heeft vaak te maken met hormonen waardoor je meer vocht vasthoudt. Blijf volhouden, het gaat echt op een gegeven moment weer beter!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 dec 2019 20:49    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Ellen is weer een 12 weken sprint gestart waar ook een prijsje aan zit beschikbaar gesteld door de Dieetwebshop
https://www.weegclub.nl/forum/12-wk-actie-met-prijs-sponsor-www-dieetwebshop-nl-t56489-10.html#2751474

ook wil ik even vermelden dat de weegclub bestaat van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page staat er nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 dec 2019 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Paasbest
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dieet pro en gezond eten

Reageer met quote
Helaas weer terug in deze sprint december was geen beste maand maar ik ga er weer gezond tegen aan en hopelijk kunnen we dan snel allemaal deze sprint verlaten en door naar de volgende. Succes dames

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 9:08    
Vrouw Weeggegevens   CSV2003
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/sporten

Reageer met quote
Allemaal een slank en gezond 2020 gewenst! Hier gaat het afvallen aardig goed ondanks de afgelopen lastige maand. Volgende week weer naar de diëtist dat motiveert mij om vol te houden. Ook mijn loopband die ik een tijdje geleden heb gekocht vind ik fijn. De drempel is zo lager om te sporten... Op welke manieren proberen jullie af te vallen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2020 12:39    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Lieve mensen, sorry voor mijn afwezigheid de laatste weken: ivm. de feestdagen had ik het erg druk met werken.
Ben zelfs vergeten mijn gewicht in te vullen...
Nu weer schouders eronder, alles weer in een normaal ritme.
Volgens de weegschaal vanmorgen mag ik nog in dit sprintje blijven maar vrijdag is mijn officiële weegdag dus dan vul ik het hier weer in.

Fijne dag allemaal en succes in het begin van dit jaar nieuwe jaar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 8:17    
Vrouw Weeggegevens   Paasbest
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dieet pro en gezond eten

Reageer met quote
De eerste week een mooi resultaat. Als ik dat zou kunnen volhouden maar dat zal ook veel vocht geweest zijn. Fijn dat ik weer een beetje een ritme te pakken heb. Ik ben nog niet tevreden zeg nog te weinig Nee en drink en beweeg onvoldoende. Maar niet te streng voor mezelf ik wil dit vol blijven houden.

Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jan 2020 6:30    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Inderdaad niet te streng voor jezelf zijn Paasbest, je mag trots zijn op deze eerste week van het jaar!

Ik daarentegen niet, alles is mislukt; gesnackt, wijntje gedronken, twee keer opgeschept met avond eten, etc.etc. Het resultaat: 85.5 op de teller, zwaarste gewicht in 6 jaar Schaam Schaam
Helaas moet ik dus uit dit sprintje maar ik hoop mezelf snel weer te melden hier...

Alvast fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   Loesje 1982
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven met minder koolydraten

Reageer met quote
Joepie!!!
Ik mag jullie eindelijk vervoegen!

Zooooo blij!
-9,8kg en terug een belangrijke grens voorbij.

Nu komt het moeilijkste deel... op naar de 7.

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jan 2020 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4