Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
angelique38 schreef:
Sorry heb me bij het verkeerde sprintje aangemeld.(dit gewicht heb ik alleen in mijn dromen Erg blij ) Kun je me weer verwijderen.

doe ik wel even

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 9:43    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi, daar ben ik weer.

De borrel overleven was niet zo makkelijk. Toch teveel hapjes naar binnen gewerkt. Zaterdagavond pizza in Duitsland en gisteren McDonalds op de terugweg. Het was al laat en de kinderen waren er erg blij mee. Ik had niet mee moeten eten, maar ik had al zo'n honger dat dat me niet gelukt is Schaam Schaam

Morgen weegmoment, maar ik houd mijn hart vast. Het zal niet zijn wat het vrijdag was. Wel nog geprobeerd wat te bewegen. Gisteravond laat toch nog even 45 minuten gewandeld (beetje schuldgevoel weglopen) en vanavond circuit training.

Hoe gaat het hier verder?
Bernadette, heerlijk een weekendje lekker thuis! En lekker lezen is ook genieten toch?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 13:10    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
angelique38 schreef:
Sorry heb me bij het verkeerde sprintje aangemeld.(dit gewicht heb ik alleen in mijn dromen Erg blij ) Kun je me weer verwijderen.

doe ik wel even

Dank je wel Dipinipi. Erg blij Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 20:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goedemorgen.

Toch nog -0,6 kg. Daar ben ik blij mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 9:02    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mooi resultaat toch Senais! Lekker die lijn doorzetten nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 9:18    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Goed zo Senais, gelukkig ben je niet ‘gestraft’ voor een keertje uit de bocht vliegen ??

Bernadette, dat gaat lekker, mooi groen! Zo’n lekker leesweekend moet ook kunnen toch, zeker met de temperaturen van de afgelopen dagen...

Ons weekend was heerlijk ondanks de kou. Veel gewandeld rondom de camperplaats en zondag in de Posbank op de Veluwe. Daar word je wel warm van! We waren overigens wel de enige op de camperplaats, haha, fijn rustig ??

Fijne dag allemaal ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 mrt 2018 11:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha dat is leuk Lisanne. Dat heeft wel wat zo'n lege camperplaats. Stoer hoor dat jullie de kou getrotseerd hebben. Wij gaan a.s. weekend richting Arnhem. Ook lekker wandelen...

Vandaag een wat minder dagje qua lijn dan. Lunch met een glas wijn om wat te vieren. Dat smaakt toch wel weer, na een paar weken droog staan. Nu maar snel overschakelen op thee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 mrt 2018 15:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne, klinkt als een fijn weekend. Wel lekker rustig zo'n lege camping haha

Bernadette, alvast veel plezier in Arnhem!

Gisteren ook een wat minder dagje gehad. Zat de hele dag op het stembureau en had braaf rijstwafels, wortels e.d. mee. Die heb ik ook wel op. Maar er kwamen ook hele lekkere broodjes voorbij. Zowel 's middags als 's avonds. En dan bij het tellen ook nog bittergarnituur. Dus heb gisteren wel heel wat teveel kcal binnen gekregen. En daarnaast weinig kunnen bewegen. 1 keer een half uur pauze, daarvan heb ik 26 minuten gewandeld. Maar verder alleen de stukjes naar het toilet en van en naar huis Lachen

Vandaag wel weer serieus opgepakt. Dus nu gaat het weer wat beter haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 mrt 2018 15:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat weegmoment zal spannend worden Senais, maar wel goed dat je dat halve uur gebruikt hebt voor een wandeling en een frisse neus. Zal best duf zijn op zo'n stembureau. Lach

@ Dipinipi. Zo stilletjes aan ben je mooi gestaag groene vakjes aan het bouwen. Je bent door de blokkade heen, zo te zien.

Ik ga mijn weegmoment wat opschuiven van maandag naar vrijdag. Maandag kan ik me niet wegen en ik had eerst altijd de weegdag op vrijdag, dus dat komt dan mooi uit. Ik ben stiekem een beetje bang natuurlijk, want met de camper weg betekent ook wat afwijken van de regelmaat.

Fijne weekend en succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 9:45    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Quote:
@ Dipinipi. Zo stilletjes aan ben je mooi gestaag groene vakjes aan het bouwen. Je bent door de blokkade heen, zo te zien.

yep het gaat super...moet er wel heel wat voor doen(laten) hoor Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 23 mrt 2018 11:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 10 van 14