Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Lisanne, heftig hoor. Sterkte!

Bernadette, dankjewel. Ik weet ook niet of ik dit iedere week ga volhouden, maar voor nu voelt het nog goed. Altijd handig zo'n stappenteller. Ik heb hem op mijn telefoon maar wil ook weer een armband. Maar dan wil ik de Samsung gear fit omdat deze gekoppeld kan worden aan Samsung Health. Deze app gebruik ik heel veel.

Ik ben 1,4 kilo kwijt. Ben ik zeker tevreden mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 10:54    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Dat was een flitsbezoek Erg blij veel succes allen, hopelijk snel tot in het volgende sprintje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 13:04    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooi resultaat Senais !

Ik heb even niet zoveel te melden. Erg drukke periode, maar het gaat prima!

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 9:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Bernadette!

Gisteren kinderfeestje van mijn oudste dochter gehad. Toen wel wat ongezond gegeten, maar vandaag heb ik het weer goed opgepakt en vanavond weer sporten. Tot nu toe gaat het best lekker. Weinig bijzonderheden ook.

Succes allen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 mrt 2018 12:12    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
😃 ja, een groen resultaat vandaag! Blij!

Senais, jij gaat lekker, zo kom je er wel, toppie 👍🏻

Wij gaan dit weekend op pad met onze camper, die is weer van stalling gehaald. Word wel koud maar de fietsen, wandelschoenen, dikke jas en wanten gaan mee dus lekker wat beweging. Dat is ook wel nodig want een weekendje weg betekend vaak ook wat meer lekkers erbij 😂

Ik wens jullie alvast een fijn weekend,
geniet ervan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 9:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Lisanne. Wat leuk dat jullie er met de camper op uitgaan. Wij hadden ook een weekendje weg met de camper gepland, maar we stellen het toch maar een weekendje uit, wachten op betere temperaturen. Veel plezier!

@Senais, Nog gefeliciteerd met je dochter. ja zo'n kinderfeestje is vol verleidingen en door de drukte stop je snel iets in je mond. Ik weet er alles van. Goed dat je meteen de knop weer om kon zetten!

Ik was gisteren uit eten. We hebben de drukte nu achter ons en alles komt weer in een normaal ritme. Dat is fijn. Ik ben bezweken voor een dessert, maar het was te zoet en teveel. Ik heb de helft laten staan. Vanmorgen toch al even gewogen en ik denk dat ik maandag wel een goed groen vakje heb.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 9:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lisanne, leuk hoor een camper! Willen wij later ook Lach Veel plezier!

Bernadette, toch knap dat je de helft hebt laten staan van je dessert. Dat zou mij waarschijnlijk weer niet lukken. Goed bezig!

Wij gaan morgen een nachtje naar Duitsland, naar een sport toernooi van onze dochters. We gaan met de coaches van hen samen en die lusten ook wel een wijntje en wat lekkers. En we gaan met zijn allen eten. Ik ben benieuwd hoe erg ik me kan beheersen. Schaam Schaam Toen ik vanmorgen toch even op de weegschaal stond was er heel wat af. Dat zal er dinsdag niet allemaal meer af zijn ben ik bang. Maar ik hoop toch ook op groen!
Eerst vanmiddag de borrel overleven Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2018 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
altijd moeilijk die gezellige etentjes en uitjes Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 mrt 2018 20:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen een mooi groen vakje kunnen invullen. Erg blij mee.

Hoe waren de weekendjes, dagjes weg, dames?

Ik ben fijn thuis gebleven. Ik had een goed excuus om uit de kou te blijven. Oké het was niet goed om zoveel te zitten, er zijn sportievere vrije tijdsbestedingen, maar ik moet voor a.s vrijdag een boek gelezen hebben. Boekbespreking met de leesclub. Ben al over de helft dus dat gaat lukken.

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 9:59    
Vrouw Weeggegevens   angelique38
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sorry heb me bij het verkeerde sprintje aangemeld.(dit gewicht heb ik alleen in mijn dromen Erg blij ) Kun je me weer verwijderen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 mrt 2018 10:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14