Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Artemis01
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ben vandaag begonnen en kan wellicht hier en daar wel wat steun gebruiken.. ik weet nog niet hoe mijn lichaam en ikzelf gaan reageren op minder koolhydraten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
goed van je Artemis,succes en sterkte met het afkicken Erg blij

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Bedankt voor alle welkoms Lach

En samen moet het zeker lukken. Ik schommel steeds heen en weer met gewicht. Maar het moet maar eens klaar zijn. Heb gisteren een schema opgesteld met mijn sportdocent zodat ik ook 3 keer per week wat thuis kan doen om mijn spieren en lichaam wat strakker te krijgen (hopelijk). Daarnaast gaat ze een lijstje opstellen voor me met wat ik dan vooral wel en niet moet eten, rekening houdend met de oefeningen die ik ga doen. Naast die oefeningen thuis, 3 keer per week, sport ik ook 2 avonden bij haar. Dan moet het gewoon gaan lukken toch? Lach Lastige is wel dat mijn man ondergewicht heeft en ik overgewicht. Dat is altijd heel onhandig koken helaas. Maar ook dat gaat steeds beter....

VIAfv1 sterkte met de griep, vervelend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 16:32    
Vrouw Weeggegevens   Lisanne1107
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten.

Reageer met quote
Senais en Artemis01, welkom hier en veel succes met de (nieuwe) start! Met de zomer voor de boeg moet het ons lukken toch 👍🏻

VIAfv1, vervelend hoor de griep! Hopelijk ben je er snel vanaf en voel je je weer fit... wie weet is het wel per ongeluk gunstig geweest voor je gewicht 😉

Hier gaat het niet zo lekker de laatste dagen; vreselijke lekkere snack trek...ik ben in de overgang en die rothormonen komen mijn oren uit, pfffff. Ben al 2 dagen aan het worstelen met een wel/niet menstruatie en de bijkomende stemmingen. Afijn, gewoon doorrrr, dan gaat het hopelijk over een dag of wat beter 🙄

Zet ‘m op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 19:22    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Senais. ja bewegen is altijd goed. Zeker als je het onder begeleiding doet en met een goed op jou afgestemd eetpatroon. Ik weet niet wat de sportdocent voor je gaat verzinnen, maar als je extra groente kookt, zou jij gewoon meer groente en minder koolhydraten kunnen nemen. Je man kan dan "normaal"eten.

@artemis; Succes. Is best lekker hoor, koolhydraat-arm. Ik miste alleen de pasta, dat wel.

Voor mij een goede dag 2. Vanavond wel boerenkoolstampot gegeten met iets te veel worst. Oeps nu vegetarische week, sorry.

Groetjes, op naar dag 3

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2018 19:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Lisanne, sterkte met de hormonen!!

Bernadette, bedankt voor de tip. Dat doen we nu ook inderdaad. Mijn man moet veel extra eten omdat hij absoluut niet meer mag afvallen. Heeft ook de Nutriciadrankjes erbij. Maar het maakt het moeilijk omdat hij zo ongeveer de hele dag eet en natuurlijk ook de lekkere dingen. En ik mag daar alleen naar kijken. En om er dan naast te zitten met mijn bakje komkommer is niet echt "satisfying" 😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 15:55    
Vrouw Weeggegevens   Artemis01

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Volgens mij heb ik iets niet helemaal goed gedaan? Mijn streefgewicht klopt niet! Ik wil ook graag afvallen ! Erg blij
Kan iemand dat nog aanpassen aub?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 mrt 2018 23:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
morgenrood de beheerder kan je even weghalen en dan kan je het opnieuw doen....als ze het niet ziet doe ik het wel morgen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 0:05    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Senais. Dat lijkt me inderdaad een erg moeilijke situatie en niet fijn voor jou en je man. Als er iedere keer iemand naast je zit te eten....

Voor mij was het gisteren een ingewikkelde dag 3 met veel afspraken en stress. Het was maar goed dat ik me kon bedwingen in de winkel en er dus niets te snacken in huis was. Weer een heerlijk sinaasappeltje als tussendoortje genomen en veel thee gedronken.

Tot nu toe gaat het prima.
Vandaag dag 4

Groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 9:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bernadette, we zullen er wel aan moeten wennen. Komt vast goed. Hij probeert zoveel mogelijk rekening met mij te houden. Ook met koken e.d. (hij kookt iedere dag).
Succes, goed bezig! Knap dat je niets hebt meegenomen uit de supermarkt om te snacken.

Ik heb nu zoveel spierpijn dat opstaan vanachter mijn bureau al een hele opgave is Schaam Schaam En vanavond circuit training in de planning, dat wordt wat haha. Ik zal een beetje aangepast meedoen denk ik.

Hier gaat het tot nu toe ook goed. Gisteren 1,5 uur gewandeld (over de dag verspreid).

Morgen hebben we een borrel van een collega...dat wordt het moeilijke moment. Ik ga me van tevoren maar vol eten aan worteltjes e.d. denk ik. Dan heb ik niet zo de neiging te gaan snaaien (hoop ik)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 mrt 2018 10:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 6 van 14