Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 84,8 naar 79,9 (deel 5)

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MM1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn startgewicht hier was echt niet 93.6. Dat is de start van al mijn afslankpogingen sinds 2012. Maar ik kom net uit het vorige sprinje tot 84.9. Deze poging ben ik extra gemotiveerd. Bij controle bij de huisarts waren mijn waardes voor suiker, bloeddruk en cholesterol te hoog. Heb inmiddels al 2 pilletjes voor bloeddruk. En ik wil er heel graag vanaf komen. Ben erg gemotiveerd. Mankeer nooit wat, dus ik schrok behoorlijk. Zit wel in de familie helaas. Mijn vader is maar 68 jaar geworden doir hart en vaatziekte.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 10:22    
Vrouw Weeggegevens   fissie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb ook wel eens kha gedaan, heel streng. Toen ging het bij mij wel hard eraf dus blijkbaar gevoelig ervoor. Zal bij iedereen anders zijn.

Maar ik kon het een aantal maanden volhouden en toen ging het weer helemaal mis.

Nu ben ik ondertussen 19 kilo afgevallen door bewuster te kiezen, niet uit gemak iets vets pakken, maar alleen wanneer ik er echt zin in heb. Ook eet ik dus gewoon lekkere dingen maar wel minder dan als ik mijzelf laat gaan smullen .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
toch na een tijdje maar weer eens ingelogd. Het is weer tijd dat er gewicht af gaat dus ik doe vanaf nu met jullie mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 17:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes! Blij met mijn resultaat van deze week Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 mrt 2020 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Sinds afgelopen zondag is mijn gewicht onder de 85, dus ik meld me hier ook aan. Vaak was ik al tevreden als ik dit gewicht wist te bereiken maar nu wil ik echt doorpakken en onder de 80 komen. De mindset is nu goed, daar zal het niet aan liggen. Dus ik ga ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 mrt 2020 13:13    
Vrouw Weeggegevens   MM1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Helaas 8 ons erbij. Verjaardag gehad vrijdag. En ik voelde al de hele week dat het niet zo lukte. Maar gemotiveerd de nieuwe week tegemoet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2020 7:41    
Vrouw Weeggegevens   Ooievaar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Slank met eiwit(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Blij verrast! Hier 2,2 kg eraf... Niet normaal eigenlijk. Maar goed, ik ben er natuurlijk blij mee. In jaren niet zo dicht in de buurt van de 80- geweest, dus ik ga door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2020 12:00    
Vrouw Weeggegevens   Jelka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatarm

Reageer met quote
Ik ook erg blij, ik weet ook waarom het veel is, eerste week dan gaat er altijd het meeste af dus dat hou ik in mijn achterhoofd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 mrt 2020 13:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bijna Erg blij De weegschaal twijfelde tussen 79,9 en 80

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 mrt 2020 17:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2