Auteur |
Bericht |
VlAfv1 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-11-2010 Berichten: 443 Dieet: gezonder eten Woonplaats: Belgie
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 mei 2022 8:07 |
|
 |
|
 |
ciennie Vaste Weegclubfan

|
|
Hallo lady blue,
ja gezellig! Wij zijn lekker begonnen.
Ik heb gisteren 8 km gewandeld. Was lekker met muziekje op mijn oren. Vandaag weer zoiets proberen in te plannen. Zet m op!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 mei 2022 8:12 |
|
 |

|
|
Wat zijn we er trouwens lekker vroeg bij met z'n drieën op de zondagmorgen!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 mei 2022 8:29 |
|
 |
VlAfv1 Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-11-2010 Berichten: 443 Dieet: gezonder eten Woonplaats: Belgie
|
|
Grinnik, idd
wel gezellig zo!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 29 mei 2022 9:32 |
|
 |
|
 |

|
|
Nou, ik blijf hangen hoor... 1 ons eraf en vanavond weer uit eten. Vervelend hihi. Nou hou ik me dan wel in maar het is altijd meer dan thuis. Dus overdag op weinig dan trekt het hopenlijk recht. Verder goed bezig met wandelen, probeer 10.000 stappen te halen en het eten gaat ook best goed.
Hoe gaan jullie??_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 8:47 |
|
 |
Lady Blue Vaste Weegclubfan

|
|
Hoi dames,
Tot zover gaat deze week best wel prima, nog geen uitschieters gehad haha. Ik ga zaterdag ook lekker uit eten met mijn gezin ( mijn kids zijn nog vrij klein 3 en 4 en we gaan naar een wok restaurant) kunnen ze ook nog een beetje bewegen tussendoor haha. Ik begrijp helemaal dat je dan meer eet dat doe ik ook. Vanavond rondje hardlopen en de rest van de week beetje streng anders ben ik weer niets kwijt na het uiteten ben ik bang.
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 9:56 |
|
 |
VlAfv1 Vaste Weegclubfan

|
|
Afgelopen weekend een kg aangekomen, dat ben ik nu weer bijna kwijt, hopelijk morgen een onsje (of twee) er af.
Veel gras gemaaid, is ook bewegen en voor de rest voldoende afleiding zoeken om niet te veel te gaan snacken.._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 01 jun 2022 12:16 |
|
 |
|
 |
VlAfv1 Vaste Weegclubfan

|
|
Rose blokje  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jun 2022 7:30 |
|
 |

|
|
Ik heb dat ook regelmatig, een kilo in een weekend. Komt door wijn denk ik, is ook meestal snel weg gelukkig.
Ik heb net aan groen. Maar ben trots want 2 x uit eten geweest deze week. Aankomende zaterdag nog een keer uit en dan voorlopig klaar! Hihi wat een rot leven.
Moet ook echt aan het hardlopen.....ik beweeg aardig tijdens mijn werk en heb een hond maar.... doen jullie aan extra sport?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jun 2022 7:54 |
|
 |
VlAfv1 Vaste Weegclubfan

|
|
Geen alcohol drinker hier, dus dat kan het niet zijn. Uit eten gaan we zelden.
Ik wandel graag, probeer de afstand ook op te bouwen.
Ik ben geen sporter._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 03 jun 2022 8:36 |
|
 |
|
|