Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 79,9 naar 74,9 (deel 27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukkig niet in de verleiding gekomen en het bij een paar blokjes kaas gehouden.
Morgen weer een etentje dus hopen dat het ook weer goed gaat.
Sterkte allemaal Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 okt 2018 9:44    
Vrouw Weeggegevens   williwaw
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
JPee schreef:
Gelukkig niet in de verleiding gekomen en het bij een paar blokjes kaas gehouden.
Morgen weer een etentje dus hopen dat het ook weer goed gaat.
Sterkte allemaal Lachen

Goed van je! Gisteren een high tea gehad, ik heb mijn vriendeiien getrakteerd. Ik heb zonder gewetensbezwaarden gewoon meegegeten, maar wel de zoete hapjes op eentje na laten staan. Ik heb genoten en ben niets aangekomen. Helemaal blij.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 8:18    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig JPee en Williwaw!

Ik had gisteren een stressvolle avond....Ik moest iets doen waar ik erg tegenop zag en wat veel stress geeft. Voor een zaal spreken en de avond met gasten begeleiden. Brrr. Het ging goed, maar thuisgekomen flink aan de wijn en aan de toastjes met kaas. Oh oh. Had ik de theepot maar gepakt. Gelukkig heb ik geen kater.
Vandaag een rustige dag.

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 9:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien is die wijn en zijn die toastjes juist net iets dat je je even moest gunnen. Voor het eerst sinds 2009 lukt het me om meer dan een aantal weken goed op mijn eten te letten. Waarom? Misschien wel omdat ik me zelf die lekkere dingen soms gun, zonder me er slecht door te voelen of te denken, ‘ach, ik heb nu gezondigd, dan neem ik nog maar wat, maakt nu toch niets meer uit’. En de volgende dag maak ik weer verstandige keuzes.

Maar ja, voor ieder werkt het anders, en ik wens iedereen toe dat ze de juiste balans vinden tussen genieten en hard werken om hun streefgewicht halen.

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 01 nov 2018 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Williwaw voor de feedback!
Inderdaad, net als bij jou, lukt het langzaamaan om de juiste balans te vinden. Ik ben al lang aan het stabiliseren, maar het zou beter zijn om er nog wat kilo's af te krijgen.

Ik wil best van een bewust gegeten toastje of zo iets genieten, maar als het stresseten wordt is het genieten wel weg, Dan lijkt het meer op het dempen van een rotgevoel.
Maar goed..nu is alles weer rustig, dus ook met het eten gaat het weer goed. Vanmorgen op de weegschaal in ieder geval geen schade maar een klein minnetje.

Morgen het gewicht doorgeven.
Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018 9:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een 0-letje deze week terwijl ik een aantal avonden voor het slapen gaan in een oude gewoonte vervallen ben: nog even gauw staand in de keuken wat oppeuzelen. In ieder geval koos ik nu voor kikkererwten in plaats van noten of chips, dus dat is toch winst. Nu zorgen dat het niet meer gebeurt..... Verward

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018 8:09    
Vrouw Weeggegevens   JPee
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Een pondje eraf. Had op meer gehoopt maar de volgende week meer zullen we maar hopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018 9:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goede keuze Williwaw. Het betekent dat je toch bewust bezig bent. Dan ben je bijna bij de volgende stap....niets nemen of water?
Ach ja, soms lukt het, soms niet, ik weet er alles van.

Ik zou zelf erg blij zijn met een pondje eraf Jpee. Ik blijf deze week weer steken...
Nog een paar dagen voor het weegmoment.

Lekker genieten van het weer he.
groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2018 11:04    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier een heel minimaal klein groen vakje, en dat na 12 dagen. En ik zou niet weten waardoor het komt. Alles netjes gedaan en geen uitstapjes gemaakt. Maar eind vorige week zat er opeens 1,2 kilo bovenop, die is er nu dus weer zo ongeveer af.

Nou ja, er zit niets anders op dan gewoon doorgaan, dan zal het wel weer verder zakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 14:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Hier een heel minimaal klein groen vakje, en dat na 12 dagen. En ik zou niet weten waardoor het komt. Alles netjes gedaan en geen uitstapjes gemaakt. Maar eind vorige week zat er opeens 1,2 kilo bovenop, die is er nu dus weer zo ongeveer af.

Nou ja, er zit niets anders op dan gewoon doorgaan, dan zal het wel weer verder zakken.

Vocht? Of juist te weinig gedronken. Volhouden hoor.

Ik mag hier weg. Ik tikte afgelopen week al twee maal (ja, ik weeg iedere dag. Kan het niet laten) de 74,5 aan, maar kon het niet geloven. Maar nu ga ik! Heel veel succes, bedankt voor de steun. Dat is zo belangrijk. Tot gauw bij het volgende sprintje,

Williwaw’s perikelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 12 nov 2018 10:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6