Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 79,9 naar 74,9 (deel 26)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het eerste groene vakje is binnen.
Helaas gisteren ook op de weegschaal gestaan en nu moeite hier blij mee te zijn. Maar gisteren veel geluncht. Wel voornamelijk gezonde dingen, maar als je daar veel van neemt zit er natuurlijk ook veel calorieën in Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 9:17    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
@ Bernadette wat fijn dat het je niet tegen viel. Waar ben je op vakantie geweest?

ja ben bijna op streefgewicht. Diëtiste gaf aan uitgaande van 1.72 dit een mooi streefgewicht te vinden, komt overeen met een gezond BMI. En als het makkelijk ging 70 kg dus misschien ga ik dat nog even er achteraan doen.

@ Mineola heb net zo veel moeite denk ik als jou om niet steeds op de weegschaal te gaan staan. Wel goed dat je ondanks dat je een keer los bent gegaan je een groen vakje hebt verkregen. Ik denk altijd maar je kunt niet altijd streng voor jezelf zijn. En wat er af is er maar mooi weer eraf en je hebt niet in een keer ws door een patat met mayo al je afgevallen kilo's eraf.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 22:38    
Vrouw Weeggegevens   Vegajo
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten (vegetarisch/vegan)

Reageer met quote
Yesss groen hokje!!! En eentje waar ik heel blij mee ben! Ik vraag me af of het zo hard blijft gaan, zo weinig eet ik niet voor mijn gevoel, maar blijkbaar at ik gewoon heel veel dan... Geschokt

Heb een paar keer een eetbui gehad, maar er niet aan toegegeven. Lastig hoor! Gelukkig helpt mijn man heel goed. Dat is soms superirritant maar ik ben wel blij dat hij het doet. Ik ben nu Het geheim van slanke mensen aan het lezen en ik herken hem er heel erg in. Hij zegt niks te hoeven doen voor zijn slanke figuur maar ik zie dat hij dat wel doet. Hij ziet het gewoon niet als iets speciaals waar hij zijn best voor moet doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 11:45    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Vegajo wat een mooi dik groen hokje. Super goed. Wellicht maak je nu je bezig bent met afvallen gezondere keuzes wat wellicht ook een rol kan spelen in het afvalproces?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 15:02    
Vrouw Weeggegevens   bernadette
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Nijntje. Ik was in Frankrijk waar het op het laatst wel erg warm werd. Daar houd ik niet van. Bovendien is het in NL nu ook superweer en dan heb ik het hier ook prima naar mijn zin.

@ vegajo en Nijntje. Ik ben ook een tussen-doorweger, dat stimuleert enorm om bij het voornemen te blijven. Vanmorgen had ik al weer een prima resultaat. nog een paar dagen dan kan ik het invullen
Fijn trouwens Vegajo dat je man je helpt !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 16:31    
Vrouw Weeggegevens   Dedees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik doe mee!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 8:30    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nijntjepluis, ik heb je verwijderd. Je hebt het gehaald. Succes in het volgende. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 jul 2018 11:14    
Vrouw Weeggegevens   Vegajo

Dieet: Gezond eten (vegetarisch/vegan)

Reageer met quote
Weer een lekker groen hokje Erg blij Blijblijblij! Hoe gaat het bij jullie??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 12:48    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Netjes vegajo.
Mooi al die groene hokjes bij iedereen. Houden zo!

Ik had ondanks een aantal keer uit eten ook een groen hokje. Nu weer proberen me aan m'n normale plan te houden en hopelijk dan weer een groen hokje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 jul 2018 17:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Halverwege de week nog niks eraf. Even gas geven nog dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 jul 2018 22:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3