Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 69,9 naar 64,9 (deel 30)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ook ik had een lekker rustig weekendje. Ik heb nog deze week vakantie. Dus het afvallen gaat een stuk minder. Ook de warmte werkt niet echt mee, maar voor een barbecue is het natuurlijk heerlijk Cool Erg blij

Ik ben ook blij dat ik zover ben gekomen, Woulina. Maar ik ben er ook nog lang niet. Alleen in deze overgang gaat het niet echt goed. Eerst deze periode maar eens door heen zien te komen.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 02 jul 2019 11:39    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Wel deze week was niet zo best. Toch weer aangekomen. Ik hoop dat volgende week als ik weer aan het werk ben het beter gaat.

Iedereen een goed weekend. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 06 jul 2019 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer morgenrood! In vakantie gebeuren dat soort dingen, in je eigen ritme gaat het weer veel makkelijker.

Ik heb ook een plus helaas. Laatste twee dagen teveel gegeten.

Woulina, met dat warme weer zou aankomen ook vocht kunnen zijn.
Mooi dat je het zo kan zien dat je blij bent dat je zover bent gekomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 8:53    
Vrouw Weeggegevens   woulina
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ik heb me weer aangemeld bij de Eetmeter, misschien gaat het dan beter. Vanmiddag vrouwen finale ik ben zeer benieuwd. Ik ben geen voetballiefhebber maar dit vind ik spannend. Nu maar weer een nieuwe week. Allemaal maar weer succes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 15:08    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Woulina, dat heb ik ook weer gedaan, me aangemeld bij het voedingscentrum. Ik hoop dat ik daar nu wat meer steun aan heb.

Ik ga ook zeker kijken naar het voetballen. Wordt vast heel spannend. Cool

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 16:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jammer 1 ons. Aangekomen. Ik heb 5 dagen de eetmeter ingevuld, gemiddeld 1400 cal. gebruikt. Ik beweeg te weinig omdat ik gevallen ben. Dus moet minder cal. gebruiken.

Ik fiets dus op een driewieler vanwege een hersenstambloeding heb geen goede balans. Ik heb boodschappen gedaan bij AH en wil weg fietsen, in gedachten spring ik op de fiets en val achter over, scheenbeen langs de trapper stuk vel eraf kleine diepere wond. Op een driewieler stap je anders op, dus zit ik een paar dagen met been omhoog. Over een klein poosje hoop ik weer te fietsen en dan beter af te vallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jul 2019 8:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik lees net even wat terug en zie ik geen goede info heb gegeven.

Vorig jaar heb ik op goede vrijdag een hersenstambloeding gehad naar ziekenhuis en daarna revalidatie gehad in eenverzorgings tehuis. Blij dat na een paar maanden weer naar huis te mocht. Hier heb nog fysio om beter en sneller te lopen. Dat schijnt goed te komen, fietsen mag niet meer vanwege geen goede balans. De enige manier om toch zelfstandig ergens te komen is een driewieler en dat is even slikken. Binnenkort krijg ik een oproep om een rijtest te doen. Ik wil graag mijn rijbewijs behouden. Ik ben wel blij dat ik op mijn 73e dit heb gekregen en toen ik 40 of nog jonger was met 2 kleine kinderen want had ook gekund.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jul 2019 9:08    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja, dat is dan weer een "geluk". Maar het blijft heftig. Goed dat je toch nog weer zoveel dingen kunt. Een driewieler is dan wel even slikken, maar je bent wel mobiel. Ik zie hier in Meppel ook een aantal mensen op een driewieler. Helemaal niets mis mee. Maar voor jezelf is het natuurlijk anders, dat snap ik wel. Maar je bent wel wat zelfstandiger, en dat wil ook wel wat, niet dan?!

Dames, sorry ik ben vergeten om te wegen. Zo druk gehad dat ik het gisteren gewoon vergeten ben. Hopelijk volgende week wel weer.

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 14 jul 2019 13:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
1 ons erbij, de hele week goed de we gedaan. Zit nog steeds met been omhoog geen beweging, anders was het misschien nog erger. Weer een nieuwe week, succes allen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Emma W
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weg met de Weegschaal

Reageer met quote
hoi!

Gelukkig ben ik weer op mijn gewicht waar ik deze sprint mee begon, maar natuurlijk moet het nog meer omlaag. Maar ik ben al blij dat het deze week weer lager was.

groetjes,
Emma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jul 2019 21:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4