Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 69,9 naar 64,9 (deel 27)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooi gedaan stofje ! Je klinkt of het toch niet zoveel moeite kost, maar het lukt je ! Gefeliciteerd, doorzetten nu Lachen

Met mij gaat het weer heel goed. Zit weer in het afvalritme. Deze week niet eens enorm mijn best gedaan een paar dagen, wat ik normaal zeker wel moet doen, en er is toch 2 ons af in vergelijking met afgelopen zondag. Soort cadeautje. Zet hem op mensen ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 nov 2018 10:47    
Vrouw Weeggegevens   Stofje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder koolhydraten

Reageer met quote
Het is raar maar het is net of ik ditmaal er klaar voor ben, het lukt me tot nu toe vrij goed om aan de verleidingen te weerstaan. Het valt me nu op hoe vaak ik neen dank u zeg. Ik denk dat het hem wekelijks toch wel een drietal stukken taart uitmaakt zonder de koekjes tussendoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 nov 2018 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Montagne
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik kom jullie vervoegen, heb een beetje externe motivatie nodig. Je kent het wel, drie dagen super goed bezig en dan plots alles in je mond proppen, vandaag dus de day after en moet het nu gewoon terug oppikken. Heb dan maar eens gember/citroen/kurkuma thee gemaakt, zou vanalles goed voor je doen ohhh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 10:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3