Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 64,9 naar 59,9 (deel 10)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Thir99
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@spookkat
Dat avondeten is ook echt funest (en herkenbaar). Als je een periode alleen maar 1 keer opschept, dan kan dat al gigantisch schelen.

Ik doe altijd overdag rustig aan met eten en dan is het moeilijk om niet 's avonds je caloriebehoefte tot de Max aan te vullen.

Bij mij is mijn discipline op vakantie geloof ik. Nu ik wat meer ontspannen ben, denk ik ook elke keer van 'ach, niet te moeilijk doen', maar ja, dat is natuurlijk niet echt bevorderlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 13:32    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
helaas wat aangekomen maar dan ook erg veel stress gehad... vorige week een erg moeilijk examen en er voor gezakt en vandaag herexamen en er gelukkig voor geslaagd!!!
hoe dan ook deze afgelopen dagen genoeg uit stress zitten eten helaas. dus nu maar genoteerd en weer door!!!

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 jul 2019 21:35    
Vrouw Weeggegevens   Thir99

Reageer met quote
Helaas, ik ook aangekomen. Waarom gaat dat aankomen zoveel sneller dan dat afvallen Sip

Ik sta elke ochtend heel gemotiveerd op en 's avonds lukt het gewoon echt niet meer.... HELP

Wat kan ik doen als ik 's avonds heel moe ben, zoek naar energie, en dit probeer te zoeken in eten? Hoe blijf ik mijn vermoeide zelf eraan herinneren wat ik ECHT wil?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jul 2019 9:52    
Vrouw Weeggegevens   xAdriana
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 'Verantwoord eten'

Reageer met quote
Totaal onverwacht, maar deze laatste kilo's vliegen eraf! Ik heb geen idee hoe en wat, maar ik ben er hopelijk bijna.. Volgend sprintje zit ik op mijn streef!

Trotse mama van 2 prachtige kindjes: M.L. (19-11-2014) & N.F. (28-11-2016)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 8:39    
Vrouw Weeggegevens   xAdriana
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: 'Verantwoord eten'

Reageer met quote
Thir99 schreef:
Helaas, ik ook aangekomen. Waarom gaat dat aankomen zoveel sneller dan dat afvallen Sip

Ik sta elke ochtend heel gemotiveerd op en 's avonds lukt het gewoon echt niet meer.... HELP

Wat kan ik doen als ik 's avonds heel moe ben, zoek naar energie, en dit probeer te zoeken in eten? Hoe blijf ik mijn vermoeide zelf eraan herinneren wat ik ECHT wil?

Jezelf afleiden met iets anders? Eerder gaan slapen, eten laten verstoppen, een tegenvallend resultaat visualiseren op de weegschaal, een groot glas water drinken, iets leuks gaan doen (een boek lezen, tekenen/kleuren, dansen, puzzelen, film kijken, jezelf verwennen met een maskertje in je haar en op je gezicht, nagels lakken, ...)

Trotse mama van 2 prachtige kindjes: M.L. (19-11-2014) & N.F. (28-11-2016)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 jul 2019 8:41    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nieuw sprintje aangemaakt voor de liefhebbers. Cool

https://www.weegclub.nl/forum/van-64-9-naar-59-9-deel-11-t56294.html

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 13:08    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
top, dank je wel! hopelijk volgende rondes met beter resultaat Erg blij

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 jul 2019 22:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5