Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 110 naar 99 kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
Vandaag heerlijk naar de camping geweest.
Zodra ik de slagbomen onderdoor rij, krijg ik al meteen een vakantie gevoel, zo prettig!!!! Even alles loslaten.

Om 10.00 uur begonnen met snoeien, vegen, onkruid wieden. Rond het middaguur lekker de BBQ aangegooid smullen .
Ik had verse hamburgers gekocht. De rest allemaal met brood gegeten, en ik alleen een kale hamburger met Zaanse mayo. Ik zag dat deze erg laag in koolhydraten.
Verder natuurlijk mijn shake genomen en ik had druiven en wat raw food nootjes meegenomen. Daar heb ik mijn keurig aan gehouden.

Tegen 16.00 uur waren we klaar en naar huis gereden. Mijn hemel, wat ziet het er weer netjes uit!!!! De coniferen haag staat weer strak, al het onkruid weg, bomen gesnoeid.
Nu alleen nog de caravan afsoppen, binnen nog even flink soppen en met de hoge druk over het terras heen. Dan is alles weer zomer klaar!

Nu zitten de frietjes in mijn airfryer smullen . Ondanks dat ik gek ben op tomatenketchup vind ik dit erg hoog in suiker en koolhydraten zitten. Geen ketchup bij de frietjes maar wel Zaanse mayo en een frikadel Cool .

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 17:56    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Goed bezig geweest.

Dan heb je er een goed gevoel bij dat je die frietjes eet

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 20:42    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De frietjes hebben heerlijk gesmaakt! Niet teveel genomen, maar wel extra zout overheen gedaan en een lekkere lik mayo smullen
Morgen weer in het gareel!!

Caravan hebben we echt weer eer van ons werk. Ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Alleen beetje jammer als het heeft geregend en de zon schijnt het onkruid weer als paddenstoelen uit de grond schiet................
Acht zo blijf je bezig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 20:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het heeft trouwens nog gesneeuwd Geschokt
1x kwam er een hele donkere lucht aan en begon het te sneeuwen. Super leuk, ik ben een echte sneeuw fan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 21:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier heeft het ook gesneeuwd

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 apr 2019 22:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Zo de kop is eraf!! Mooi begin al zeg ik het zelf.

Hebben jullie een lekker weekend gehad?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 18:17    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jezus. 4 kilo eraf, hoe heb je dat gedaan?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 apr 2019 22:01    
Vrouw Weeggegevens   onig58
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@Cheatday, ja lekker he! Hier begon het afgelopen zaterdag ook ineens te sneeuwen. Wel echt natte sneeuw, die zodra hij op de autoruiten kwam smolt. En jeetje, hoe doe je dat dan 4 kilo in 1 week? Geschokt

@deugenietje Jij gaat ook lekker ruim 2 kilo eraf.

Bij mij is er 0,7 kilo afgegaan afgelopen week, dus ik zit nog NET niet onder de 100. Maar het einde van dit sprintje is wel eindelijk in zicht Cool Erg blij .

Vind het wel knap dat jullie er zoveel af krijgen in 1 week. Ik doe zelf gezond eten (geen suiker, geen frisdrank, geen snoep/koek/etc.) en alles afwegen tot 1400 kalorien per dag en daarbij wandel ik dagelijks minimaal 40 minuten tot een uur extra. Zie mijn dagboekje, iedere dag is ongeveer hetzelfde. Daarbij drink ik 2 liter thee per dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 15:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
A Deugenietje & onig58: Ik vermoed gewoon beginnersgeluk van de eerste week. Anders kan ik het ook niet verklaren. Zal wel een hoop vocht zijn. Wel het idee dat mijn buik minder bol is.

Ik denk dat het de komende weken, hopelijk met 0.5 kg per week zal gaan.

@ Deugenietje:: -2,3 vind ik een behoorlijk prestatie na de 3de week Geschokt Misschien nog wel beter als mijn 4 kg waarvan er 3/4 waarschijnlijk vocht is.

@ Onig58: Nette prestatie 0,7!! Top gedaan. Nog 200 gr en je zit onder de 100 kg, dan heb je gewoon weer 2 cijfers voor de komma staan. Wat een heerlijk vooruitzicht.

Was hier ook natte sneeuw. Zodra de sneeuw de grond raakte was deze alweer weg gesmolten. Op de haren van mijn dochter bleef het wat langer zitten. Wel een leuk gezicht.

Je bent behoorlijk sportief bezig, dikke pluim daarvoor. Dat red ik echt niet op een dag.

@ Hier: vandaag paaslunch op mijn werk. Kwam ik met mijn KHA crackers, naja werd een beetje uitgelachen hahahahahahaha.
Crackers weg gelegd en een hard broodje met oude kaas, 2 mini kwarkbollen en 2(!!)plakken paasbrood. Oooohhhhhh de spijs die erin zit kun je me echt voor wakker maken.
De rest van de zoetigheid (veeeeeeeeeel chocolade paaseieren en andere zoet gebak/baksels) heb ik laten staan.
Er was nog behoorlijk wat over, dus wat buiten de koelkast bewaard kon blijven hebben we op tafel laten staan. Mijn collega's zijn regelmatig naar de tafel gelopen om van alles te pakken, hebben mijn veel aangeboden, maar netjes alles geweigerd.

Wilden ik thuis mijn groenten gaan roerbakken, ligt deze nog op mijn werk Heel heel boos . Geen zin meer om naar de supermarkt te gaan.
Voor morgen stonden er eigenlijk proteïne pannenkoeken met kaas op het menu, dus die heb ik vandaag genomen.
Ik heb nog kabeljauw over, die eet ik dan morgen met nieuwe roerbak groenten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 18:17    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik sluit me graag bij jullie aan. Ik zou zo ontzettend graag weer (bijvend) onder de 100 gaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 apr 2019 19:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 3 van 17