Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 110 naar 99 kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Body en fit

Reageer met quote
@ liene: Ik heb gelezen dat het ongeveer 4000 euro kost en word niet vergoed door de verzekering.
Wel schijn je er makkelijker voor in aanmerking te komen en in die 16 weken ongeveer 15 kilo kunt afvallen.
Beetje jammer dat zo'n relatief makkelijke oplossing zo duur is.

Nou eigenlijk niet veel. Ik pas met de bips nog amper een maat kleiner Huil huil Huil huil . Zit nog steeds erg strak.
Wel bij de kringloop een rokje van Desigual gevonden en wonder boven wonder past die wel!!!!!!

Ik heb mezelf belooft als ik op een dusdanig gewicht ben dat ik makkelijk in Desigual pas, ik wat leuke dingen ga kopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 mei 2019 19:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Ik ga morgen een diëtiste inschakelen.

Hoe is het gegaan met de diëtiste?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2019 7:45    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Cheatday, dat is een mooi streven. Zijn er bij jou winkels in de buurt die die kleding verkopen?
Ik heb eigenlijk geen idee waar dat verkocht wordt, ik koop altijd online en meestal van de bekende winkels zoals Miss etam, ms mode of c&a. Geeft een veilig gevoel, en als het niet past ben ik zelf de enige die dat weet. Als ik de 115 voorbij ben ga ik een keer naar een winkel toe om daar eens wat te passen zodat ik dan weet welke maat ik ongeveer nodig zou hebben. Nu nog even wachten.

Liene, ik heb je stukken tekst gekopieerd en zou ze elke dag lezen. Dat nog niet gedaan Schaam Schaam maar denk wel dat ik er iets aan ga hebben.
Vind 4000 euro ook niet niks, mjin eerste gedachte was wat een bedrag voor een ballonnetje Erg blij , maar het is wel wat meer als een ballonnetje. Maar het is door lang niet veel mensen te betalen deze methode terwijl he wel beter is dan een zware en ingrijpende operatie. Voor veel mensen is dit wel de manier om een blijvend begin te maken in het aanpassen van eetgewoontes.

Mientjuh, wat mooi. Onder de 100!!!

Deugnietje, hoe gaat het met jou? Bij de diëtiste geweest?

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2019 11:54    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Pien: in Utrecht zitten verschillende winkels die het verkopen. Ik werk in Utrecht dus kan zo langs op een koopavond.
Ik koop zelf ook amper kleding in winkels. Vind het zo frustrerend als een broek niet past dat ik het na 2 broeken al helemaal beu ben.
Meestal koop ik bij de Bonprix of idd c&a. Idd verschillende dingen bestellen, passen en dan kan het terug wat niet past. Geen winkeljuffrouw die er staat, of gefrustreerd in een pashokje staan............... Nu gefrustreerd in mijn woonkamer Lachen Lachen

Soms ga ik wel eens met mijn vriendin winkelen. Zij komt dan met tassen vol thuis en ik met wat onderbroeken, sokken en een hemdje Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 mei 2019 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Met mij gaat het niet goed. Ik ben opgenomen in de kliniek.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 8:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Met mij gaat het niet goed. Ik ben opgenomen in de kliniek.

Pffffffff heftig. Heel veel sterkte aai , ik hoop dat het snel weer beter met je gaat en je weer naar huis kunt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 11:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe gaat het met iedereen?

Hier een heerlijk lang weekend gehad! De kinderen waren bij hun vader en ik heb heerlijk geëxperimenteerd met gerechten smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 21:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas is er weer een kilo aangekomen.

Ik ga me best doen om tijdens de opname gezond te eten.

Ik maak weer een nieuwe sprintje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 6:26    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
@deugnietje, leg de lat niet te hoog voor jezelf. Dat je bent opgenomen in een kliniek is niet voor niets. Waarschijnlijk zul je eerst ergens anders voor moeten worden behandeld voordat je de focus ergens anders op kunt leggen. Probeer gewoon zo gezond mogelijk te eten, want die suikers zijn zo funnest voor een heleboel dingen. Sterkte!

Het gaat best wel goed. Afgelopen weekend wel de fout in gegaan en ook even goed. Dat was ook meteen op de weeg terug te zien, maar ik merk dat ik sterker wordt. Daar waar ik er in bleef hangen heb ik mezelf gisteren de rem erop gezet en goed opletten wat er naar binnen ging. Gisteren weer een goede dag, merkte wel enige drang om kasten in te duiken maar heb me daar van kunnen weerhouden. Als ik dit volhoudt zal het vanaf morgen/donderdag wel weer beter gaan met de drang naar verkeerde etenswaar.

Mijn boekje 6-4-2019 herkansing straight away met een startgewicht van 128.8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 11:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik mag morgen weer naar huis nadat ik een week in de kliniek heb gezeten.

Ik heb in de kliniek zitten vreten. Bij de lunch gewoon 6 a 8 boterhammen. Met warmeten gewoon 3 keer opscheppen.

Maar tussendoor had ik bijna niks.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jun 2019 23:09    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  Volgende
Pagina 16 van 17