Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 110 naar 99 kilo

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ deugnietje, lukt het een beetje om alles te laten staan? Hoelang ben je al op dieet?

@ cheatday, dat lijkt me best wel zwaar alleen die shake overdag! Hoelang ga je dat doen?

Ik vind het soms best wel lastig, maar ik moet dit de rest van mijn leven doen anders is het weer een dieet wat niet zal werken Schaam Schaam In het begin gaat het bij mij heel hard, maar naar verloop van tijd steeds minder, hoe gaat dat bij jullie?Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 mei 2019 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Het werkt heel goed.

Ik ben blij dat ik nu niet meer constant bezig ben met van ik moet snoep. OPgegeven moment ging ik naar de winkel en was de winkel niet uit of de zak snoep was al open. Dat was voor mij de keerpunt dat het anders moest.

Ik heb de mazzel dat ik vorig jaar al 14 kilo af was gevallen door geen snoep eten. Maar toen had ik het gevoel dat ik moest. En nu WIL ik.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 mei 2019 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mara123 schreef:
@ cheatday, dat lijkt me best wel zwaar alleen die shake overdag! Hoelang ga je dat doen?

Daarom heb ik niet alleen shakes. Tussendoor eet ik ook groenten/fruit en als avondeten een proteïne pannenkoek met roerbakgroenten of groenten die die kinderen eten.

Alleen shakes heb ik 2x gedaan, maar dat trek ik echt niet meer. Ga ik ook niet meer aan beginnen.

Geen idee eigenlijk. Ik zit nu in fase 2 van het body & fit slank plan en dan ga je de middagshake af en toe vervangen voor crackers/beschuit. Ook met avondeten wordt de proteïne pannenkoek vaker "gewoon" eten.

Deze fase duurt ook weer 4 weken. Daarna ga ik kijken hoe het is gegaan met afvallen en of ik fase 1 weer ga doen, of fase 2 nog een keer.

Ik heb nog behoorlijk wat kilo's te gaan, dus het moet wel leuk blijven
Lachen Lachen Lachen Lachen

Mara123 schreef:
Ik vind het soms best wel lastig, maar ik moet dit de rest van mijn leven doen anders is het weer een dieet wat niet zal werken Schaam Schaam In het begin gaat het bij mij heel hard, maar naar verloop van tijd steeds minder, hoe gaat dat bij jullie?Lach

Ik probeer het meer te zien als een nieuwe gewoonte aan te leren. Wel met de gedachten dat ik mijn hele leven op mijn eten zal moeten letten. Dan zakt wel eens de moed weer in mijn schoenen.

Bij mij gaan de eerste kilo's ook heel makkelijk, maar idd hoe meer ik afval hoe lastiger het is om het eraf te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 mei 2019 20:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe is hier het weekend gegaan?

Zaterdag is mijn lunch met mijn vriendin ging niet door daar haar kinderen ziek waren.
'S avonds was mijn moeder jarig en we aten chinees. Ben daar niet heel dol op. Ik heb alleen wat kipsaté, koe lo yuk en babi ketjap op.

Overdag even bij de action geweest om een leuk schrift te kopen om recepten in te schrijven die ik op internet vind. Ik vind kookboeken erg leuk en pak deze regelmatig. Zelf merk ik dat ik eigenlijk nooit pinterest open om daar te kijken voor inspiratie (terwijl ik er toch een hoop heb opgeslagen). Nu al mijn lekkere recepten en die ik wil proberen bij elkaar.
Ook die boekjes van de AH, Jumbo, coop spaar ik, maar kijk er nooit in. Nu meteen maar insteekhoezen gehaald zodat ik alle recepten die ik wil uitproberen (of uitgeprobeerd heb) erin kan steken.
Al mijn recepten bij elkaar.

Meteen een klein A5 boekje gekocht om weekmenu's in te schrijven en de boodschappen die ik nodig heb. Yep poging nummer Vraag Vraag Vraag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 mei 2019 19:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat niet echt lekker hier. Weer een rood vlakje. Huil huil

@Cheatday, wat een slim plan. Succes.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 7:06    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
[img]https://www.weegclub.nl/forum/userpix/33859_13239916331_1.jpg[/im

Ik zit echt in de put!! De hele week mijn best gedaan e zaterdag 51 km gaan wandelen. (67000 stappen). Ook flink koffie geminderd en maar liefst 700 gr bijgekomen!! De moed zinkt me echt in de schoenen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:22    
Vrouw Weeggegevens   marleen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 06 mei 2019 8:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dikke knuffel Marleen, dat is inderdaad flink balen als een stekker.

Grijp jezelf weer bij elkaar en ga weer verder! Laat je niet uit het veld slaan. Kop op, je kunt het Uitroep Uitroep
Vallen en opstaan en uiteindelijk staan we alleen maar op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 12:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heb deze soldaat gemaakt.

Heb er geen spijt van.

Want vond het niet eens lekker.

Vanaf nu geen zoetigheid meer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 13:42    
Vrouw Weeggegevens   Mara123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ cheatday, wat slim! Dan heb je meteen een leuk nieuw kookboekje:)

@ Marleen, ik snap het heel goed, maar je bent al zo ver! Ik zag dat je al ruim 18 kilo bent afgevallen, dat is super knap! Echt iets om trots op te zijn. Ook ben je afgelopen 6 weken al 3.5 kilo bent afgevallen, zou jammer zijn om nu te stoppen toch?

@ deugnietje, ik snap dat dit balen is maar je bent zelfs met 2 rode vakjes al 5.2 kilo afgevallen! Dat is super veel!Lach haha wel fijn dat je er nu even geen zin meer in hebt. Hopelijk blijft dit!Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 mei 2019 16:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 11 van 17