Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van 100+ naar 100- (deel 7)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
Hi T174 ... via je huisarts kan je ook een vitamine D medicijn aanvragen.. die betaald je ziektekosten verzekering.. en die is veel beter op te nemen dan de drogist vit D ..als je een vit D tekort hebt, kan je beter 6 maanden lang ieder maand een capsule van 25000 nemen, zo bou je weer een reserve op.. Jij kunt ook je bloedwaarden laten controleren via de HA of ziekenhuis.. zo weet je precies welke tekorten je hebt..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 9:55    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankje Tiekie. Dat is nu ook gedaan en iom de huisarts is besloten om nu de op recept verkregen vit D te nemen. Ivm het zonnige weer en mijn energie nu is het niet nodig om eerst een flinke boost te krijgen via zo'n drankje. Dit zou gedurende het hele jaar voldoende moeten zijn. Ik voel me energiek en fit. Dat is lang geleden...haha! Dat de 100 grens in zicht is geeft me extra energie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Tiekie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP eetplan

Reageer met quote
oee echt spannend voor je... nog heel ff en jij bent er!
wat goed dat jij je beter voelt! dat komt ook zeker door de weer en supplementen.. top..mag je nog genieten van de mooie zomer en lekker veel vit D door de zon opnemen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 11:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dankje! Ik woog vanochtend 101.4 kg. Dus het komt nu echt in zicht. Dat geeft goede moed!

Ik heb nu een paar dagen geen yoghurt Griekse stijl gehad en de hujd in mijn gezicht is gelijk rustiger. Minder rood, minder bobbels en het brandt niet meer gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 13:20    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
Nog maar 3,5 kilo te gaan dan ben ik er eindelijk!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 19:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Heerlijk gevoel he als je zo dichtbij bent. Ik woog vrijdag 101.2 meen ik. Echter een zeer callorierijk weekend achter de rug. Zaterdagavond een sushi workshop en gisteren met moederdag flink zitten snoepen. Hazelnoottaart, twee tompoucen, flinke kom chocoladeijs...oepsie. mammie heeft zich misdragen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 21:23    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Als je het daarna weer goed kunt oppakken dan is een keer uit de band springen niet erg. Verder goed bezig. Gezonde voeding kan ook helpen bij epilepsie ook al zijn er nu ook weer studie's die zeggen dat het niet bewezen is. Tja, zolang jij je maar beter voelt dan is het goed. Overigens is het voor veel mensen met overgewicht goed om extra vitamine D te gebruiken. Veel mensen met overgewicht zouden een te kort hebben. Ook in de zomer maanden.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:07    
Vrouw Weeggegevens   rachel1991
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: GBP (5 feb 2018 )

Reageer met quote
T174 schreef:
Heerlijk gevoel he als je zo dichtbij bent. Ik woog vrijdag 101.2 meen ik. Echter een zeer callorierijk weekend achter de rug. Zaterdagavond een sushi workshop en gisteren met moederdag flink zitten snoepen. Hazelnoottaart, twee tompoucen, flinke kom chocoladeijs...oepsie. mammie heeft zich misdragen.

Omg het water loopt me in de mond. Sushi daar heb ik trek in!

leef je eigen leven, niet dat van een ander
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi, sorry Rachel! Het was erg lekker. Eten met stokjes is telkens een uitdaging. De sushi viel me meermaals in mijn bakje sojasaus. Extra zout binnen gekeegen dus gisteren beetje dikke vingers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2018 22:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Pfjieuw, het is er grotendeels af. Veel moeten plassen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 mei 2018 7:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 11 van 14