Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Van +100 naar -100 deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MamERB
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Haha Yvonne, gelukkig doet mijn man mee deze keer en idd dat scheelt heel veel.
Maar anders mag hij wel eten wat hij wil maar niet in mijn gezichtsveld, en alle koek en snoep en chips liggen ergens boven. Ik zou niet eens weten waar hahaha, dat is voor de visite en de kleinkinderen.
Want anders heb ik precies hetzelfde probleem als jij, ik kom van heel veel dingen zoveel aan per keer, dat ik dan weer 1 a 2 weken nodig heb om het eraf te krijgen.
Zelfs van de zogenaamde gezonde dingen, zoals kaas en tomatensoep etc.
Wel heerlijk dat je zo goed gaat met al je waardes, en zoveel pillen kan laten staan.
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
@yvonne-the-lady

Heb je toevallig afgelopen dinsdag Dokters van morgen op NPO1 gezien ?
Waar Antoinette van Hertsenberg (radar) en Dr. Michael Mosley aan de hand van wetenschappelijk onderzoek o.a. uitleggen wat het verband tussen onze microbioom en obesitas.
Dat was voor mij een echte eyeopener en ik begrijp nu ook veel beter waar ik op moet letten en sta veel sterker in mijn schoenen nu met dieeten.

Only God can judge me - Tupac Shakur
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2019 21:53    
Vrouw Weeggegevens   Dollydarao
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoe gaat t met jullie?
Ik ben helemaal blij, ik stond vanmorgen even op de weegschaal en die gaf 2 kilo minder aan! Zo fijn!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 0:06    

Reageer met quote
Dollydarao schreef:
ik stond vanmorgen even op de weegschaal en die gaf 2 kilo minder aan!

@Dollydarao

Waw 2 kg, goed bezig ! Applaus Applaus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
MamERB schreef:

Succes, ook jou gaat het dit keer weer lukken, en ik denk voor onze hele groep, wordt dit een succes jaar, we kunnen het dames, zet hem op.
En idd fijn, een groepje met dezelfde uitdagingen.

Grappig dat je dit zo schrijft! Zo ervaar ik het precies zo! Dit is echt het jaar dat ik het ga doen! Niet “ik hoop dat het lukt”, want ik ben er zeg bij! Dus ik KIES er dit maal voor om het te gaan doen. Mijn knop is echt om! Succes allemaal en samen staan we sterk Kampioen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2019 20:19    
Vrouw Weeggegevens   MamERB

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
ja, Pinguin, ik heb ook echt het idee, dat het gaat lukken, en nu ook niet tot aan de vakantie, maar gewoon ook in de vakantie door.
Wij gaan half mei op vakantie, en voor die tijd wil ik heel graag onder de honderd en liever nog 95 zijn, dus ik heb wel een doel voor de vakantie, maar daarna wil ik er nog minstens 10 kwijt.
Gelukkig gaan wij met de caravan op vakantie, dus dat is dan alweer makkelijker. en ik hoef in de vakantie niet echt af te vallen, maar wel door blijven gaan met wat ik doe.
Ik heb ook het gevoel dat ik nu iets doe wat ik vol kan houden, en mijn man doet mee, dus dat alles scheelt enorm.
Ook heb ik heel veel klachten door o.a. mijn gewicht, dus dat zou ook heerlijk zijn als dat vermindert, of in ieder geval dat je dan naar de dokter kan gaan en hij het dan op een andere manier bekijkt, dan dat hij zegt, ja je overgewicht he.............

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 jan 2019 10:29    
Vrouw Weeggegevens   Pinguin81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Wauw wat een mooie resultaten al! En Midde wat een klapper!

Hier ook heeeel erg blij want ben deze week 2,2 kilo kwijt! Had wel een hele strenge week (alles netjes ingevuld in MyFitness Pall en koekjes en taart van jarige collega’s afgeslagen) en vooral heeeeeel veel gewandeld (een keer 19000 stappen, een keer 17000 en een keer 14000 en alle andere dagen rond de 10000) Ik had dus wel een goed resultaat verwacht, maar dit is echt boven verwachting! Die 100 kilo grens komt dus opeens heel dicht bij! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019 8:18    
Vrouw Weeggegevens   wearpurple

Reageer met quote
Hallo dames,

Wat een mooie resultaten zie ik hier voorbij komen en wat is het jullie gegund.
En wat herken ik me in jullie verhalen en valkuilen. Mijn grootste valkuil is inderdaad ook denken dat een keertje wel kan. Dit kan zo maar het begin van het einde van mijn afvalrace betekenen Sip

Helaas voor mij deze week een minder resultaat op de weegschaal, maar dat heeft vast te maken met de periode hiervoor, waarin ik 3,5 kilo in 2 weken ben afgevallen.
Mentaal niet lekker, maar gelukkig heeft dit niet tot uitspattingen geleid, dus ik ben toch wel blij.

Vinden jullie het ergens ook wel lekker dat het weekend weer voorbij is? Ik merk dat in het weekend de verleidingen veel groter zijn dan door de week.

@Yvonne: wat jammer dat je man je in deze niet goed begrijpt en je niet goed kan steunen, maar heel fijn dat je gezondheid toeneemt! De vloek van de 2 cijfers is mij helaas ook bekend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019 12:01    
Vrouw Weeggegevens   Santie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een mooie resultaten al, super!
Hier bijna een kilo eraf Erg blij
Wearpurple: herkenbaar wat je schrijft hoor, valkuilen relativeren en toch de volgende dag je weer herpakken is moeilijk. Vorige week was ik ook zelfs iets aangekomen terwijl ik dat niet kon verklaren, zo'n weegmoment is dan extra balen. Negatieve gevoelens van falen, waar doe ik het voor, t lukt wéér niet pfffff.... komt allemaal voorbij. Maar deze keer toch doorgezet met goede gezonde maaltijden en een sportuurtje en deze week wél weer een mooi resultaat. Khad vanmorgen een rokje aan die continu een ophijs beurtje nodig had dus is het niet in kilo's dan toch zeker in buikcentimeters en das ook prima.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019 14:16    

Reageer met quote
@Pinguin81

Thanx !
Jij bent ook heel goed bezig zeg 2,2 kg. Disco
En net wat je zegt/schrijft daar hoort dan ook streng zijn en taartjes & koekjes afslaan bij, maar dan is het resultaat er ook wel naar hè.
Op naar de 99,9 kg. cheerleader

@wearpurple

Hou vol hoor, juist als je je mentaal niet zo goed voelt kan gezond eten & afvallen je helpen doordat je je daardoor een stuk beter gaat voelen en meer zelfvertrouwen krijgt. Probeer die verleidingen te weerstaan in het weekend, je kan het ! cheerleader

@Santie
Goed bezig ! Applaus
Geen negatieve gevoelens meer, je gaat het halen, jij kan het !

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jan 2019 14:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Volgende
Pagina 5 van 12