Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's diary (Weight Watchers)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 154, 155, 156  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Ik hou thuis een weekplan bij, die ik iedere keer invul zodra ik iets heb gegeten. Tevens gebruik ik het plan om mijn dagen al van tevoren correct te plannen. Iedereen die Weight Watchers in de Jahren '90 is gevolgd, kent het plan nog met al de hoekjes, die je moest wegstrepen. (Vrije porties waren er nog niet- dat werkte ook veel beter voor mij). Ik zal iedere dag de maaltijden van de vorige dag noteren en vermelden of ik voldoende beweegt heb, of niet: Hier de plan van gisteren:

O:
30g vk ontbijtkoek
1 /2 tl boter

T:
1 yogurth 0,1 %
100 g meloen

L:
30g vk brood
1 el. mager sandwichspread
30 g runderrookvlees
100g rauwkostsalade (appel/wortels/magere yogurth/3 gemalen nootjes)

T:
1 yogurth 0,1%
6 nootjes

D:
100 g aardappel
200g paprika, tomaat en champignons met 1 el verse parmesan
150g kogelbeefstuk

Beweging: --
Drinken: te weinig (2 decaf, 600ml Crystal Clear)

Opmerking: de rauwkostsalade heb ik meteen voor drie dagen gemaakt, dat spaart tijd. Im heb de plastieke bakken van de groenteboer verzameld, zodat ik makkelijk porties mee kan nemen naar mijn werk).

MVG Ulrike smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 10:24    
Vrouw Weeggegevens   Lian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Ulrike, wie schrijft die blijft (afvallen!) zeggen ze bij de Weight Watchers he?
Ik begin ook weer met schrijven,(op 2 jan., niet vandaag Verrast )
Oliebollen hoef ik niet meer (gisteren rare reactie op gehad in de vorm van mick-jagger lippen! Geschokt ), en ik heb gewoon behoefte aan gezond eten.
Was al eerder met Weight Watchers bezig, maar was het points tellen en schrijven even zat, wilde een afdwaling maken naar ega-, maar heb besloten dat Weight Watchers gewoon GOED is én WERKT
|Veel succes, groetjes van Lian

Laatst aangepast door Lian op ma 31 dec 2007 18:44, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 10:48    

Reageer met quote
Die behoefte aan gezond eten heb ik net als jij Lian. Misschien helpt me dat door die lange gezellige oudejaarsavond heen...
Ik vind het wel erg moeilijk. Dat geknal maakt me knettergek en toen we in de stad de lange wachtrij voor het gebakraam hadden gezien, hoefte ik van mijn dochter geen oliebollen meer kopen (gelukkig!) .
Tot nu toe heb ik me aan mijn plan voor vandaag gehouden. Straks nog een gezonde warme maaltijd met vis, maar ik verwacht wel dat ik vanavond een extra fruitmaaltijd pak en nog wat nootjes, want anders zit ik er ook maar zo zielig erbij. Onze dochter en haar vriend blijven voor het avondeten en dan gaat de jeugd op pad. We hebben bewust geen hapjes of zo iets toebereid. Indien ze tussendoor terug komen, hebben ze chips en borrelnootjes (hier kan ik echt goed van af blijven) en klaar is.

Heb van vandaag nog een boswandeling met mijn man gemaakt.
Heerlijk.
Hoop dat je het goed vanavond volhoudt Lian. Ik heb gelezen wat Irene aan lekkere hapjes gemaakt heeft, mmmmh...heerlijk, maar daar ben ik dan niet sterk genoeg om ervan af te blijven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Lian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi Ulrike,
Vanavond krijgen we een aantal vrienden over de vloer, ik doe wel mee met een hapje en drankje, maar echt met mate (ik ben toch erg moe en na één wijntje lig ik al gestrekt denk ik hahaha Verward ).
Ik ga per 2 jan officieel schrijven, morgen hebben we een feest, vanmiddag heb ik nog wel even 1.000 calorien verbrand in de sportschool Uitlachen

Ik wens jou ook een héle gezellige avond, en alvast de allerbeste wensen voor het nieuwe frisse jaar: 2008
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 31 dec 2007 18:43    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
heel veel succes in het nieuwe jaar,
en ja wie schrijt die blijft afvallen , zeggen ze nog steeds bij de Weight Watchers.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 12:15    

Reageer met quote
Carla, Lian - gelukkig nieuw jaar.
Ik heb me niet helemaal aan mijn plan gisteren gehouden, maar ben toch tevreden: Uitlachen
O:
30 g ontbijtkoek (1B)
1/2 tl boter (1/2 V)

T:
1 yogurth 0,1% (1M)
100g meloen (1F)

L:
30g vk brood (1B)
1el sandwich spread light (25 kcal)
30 g rookvlees (1EW)

T:
rauwkostsalade (appel/wortels/nootjes) (1F/ 1G)

D:
120 g talapia filet (4 EW)
150 g spitskool (1,5 G)
1 el parmesan (1EW)
1tl olie (1V)
100g aardappelen (1B)

T: (mijn ongeoorloofte porties)
40 gr nootjes naturel
60 gr rundgehakt met tomaten

Drinken: voldoende (2 decaf en 1 liter crystal clear)
Beweging: boswandeling

Ik ben tevreden, ga vandaag weer een wandeling maken en ben benieuwd op mijn weigh-in morgen. Misschien dat ik na drie dagen een beetje ben afgevallen. Duimen dus.
Hoop dat jullie een goede oudejaarsavond hebben gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 01 jan 2008 15:29    

Reageer met quote
Mijn dagplan komt helemaal overeen met die van een dagje eerder, alleen had ik 2 x een milkshake banaan (- 2x 200 ml magere melk + 60g banaan, kaneel en zoetstof) als tussendoortje en hierbij is het dan ook gebleven.
Heb zeer van de boswandeling genoten.
Mijn eerste bezoek aan de weegschaal was dan ook succesvol, ondanks dat ik er maar drie dagen bezig ben:
-1,7 kg Uitlachen

Vandaag heerlijk naar het Openluchtmuseum in Arnhem. Ik neem een snack mee voor het geval dat ik trek krijg (die krijg ik zeker!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Carla

Dieet: Cohen

Reageer met quote
dat is al weer extra beweging, altijd goed.

groetjes carla

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 13:54    
Vrouw Weeggegevens   Femke
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Ulrike schreef:

Opmerking: de rauwkostsalade heb ik meteen voor drie dagen gemaakt, dat spaart tijd. Im heb de plastieke bakken van de groenteboer verzameld, zodat ik makkelijk porties mee kan nemen naar mijn werk).

MVG Ulrike smullen

Dit vind ik een heel goed idee zeg. Zal ik zeker onthouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jan 2008 16:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 154, 155, 156  Volgende
Pagina 1 van 156