Auteur |
Bericht |
Lunafloor Weegclubfan voor het leven

|
|
Van mij krijg je ook een schouderklop. Je bent echt goed bezig._________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 jul 2011 8:24 |
|
 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3934 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ben terug en heb een mega leuke dag gehad. Eerst kruisboog-en boogschieten, dan graffiti spuiten (wow), solex-rijden, quad-rijden en klootschieten. Tussendoor ook nog schapen drijven met een border collie...
Lunch: rauwkostsalade (ik denk wel met mayo) en 1 plak gekookte ham
Dinner: Rauwkostsalades met 1 klein kipfilet, 2 kleine lamskoteletten en 1 mini biefstuk en een beetje champignonsaus eroverheen.
Drinken: 1 cola light en water uit de kraan.
Geen tussendoortjes.
Ben apetrots op mezelf. Ik heb bij het buffet even geken wat kan ik eten en hiervoor ben ik gegaan. Voorgerecht- en toetjesbuffet en brood met tapanades helemaal genegeerd, in plaats hiervan naar buiten gegaan om van de ondergaande zon op terras te genieten en over de weilanden te kijken. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 15 jul 2011 23:06 |
|
 |

|
|
Het gaat goed!!!_________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 16 jul 2011 16:13 |
|
 |

|
|
 _________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 16 jul 2011 22:15 |
|
 |
|
 |
Romato Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 14-5-2008 Berichten: 3079 Dieet: weight watchers Woonplaats: utrecht
|
|
Hallo Ulrikr
Ik zie dat je weer terug bent ( gezellig ), en je gaat goed.
Ik ben ook weer terug ( van vakantie), en heb er weer zin in.
Gr en tot later ( moet zoveel lezen !!)
Romato_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 18 jul 2011 10:38 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3934 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Ben vanochtend op de weegschaal geweest: -800g
Hier ben ik zeker blij mee.
Ik heb gisteren niet meer zoveel gegeten. Meestal eet ik als ik me niet prettig voel of verdriet heb, maar gisteren i.v.m het afscheid nemen van ons Greetje, ben ik er helemaal dichtgeslaan. Maar het was goed zo...ze heeft nu rust.
Vandaag nog naar de kapper, dan langsam voorbereiden voor de vakantie. Aisha, Mo en Connor zijn blij dat ze het huis voor zich hebben. Vooral Connor, die gaat altijd vluchten zodra ik de hobo oefen,
@Dini:
Het was goed dat je me gisteren heel nuchter alle mogelijkheden voor uiteten hebt genoemd. Ik realiseerde me op weg naar huis, dat ik veel te emotionaal (angstig) reageer als het om het 'uit-huis-eten' gaat. Ik ga nu met een gerust hart. Heb me al jouw tips nog eens opgeschreven.
De terugweg zonder TomTom was trouwens 50 minuten, niet 65 als op de heenweg met TomTom. Heb de mogelijkheid gevonden om de kortste route te laten berekenen.
@Romato,
hey meisie. Je bent er. Ik kom zo bij je lezen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 6:09 |
|
 |
Sanhar Weegclubfan voor het leven

|
|
Leuk om je weer even gezien te hebben gisteren, al had ik je liever weer op een meeting ontmoet.
Maar wel fijn om elkaar even te kunnen omhelzen. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 9:55 |
|
 |
|
 |

|
|
ja, ik vond het ook mooi om je weer te zien. Misschien dat we in de toekomst toch wel weer op een vrolijk meeting elkaar tegenkomen. Vond het zooo fijn dat je er was.  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 11:18 |
|
 |

|
|
Verdrietig voelen en gaan eten. Zo begrijpelijk maar heel goed dat je het niet gedaan hebt.
En fijn dat je nu weet dat je niet nerveus hoeft te worden van uit eten gaan._________________ JE KRIJGT DE SPIEREN DIE JE NODIG HEBT. (deze zin heb ik elke dag nodig)
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 13:33 |
|
 |

|
|
ja, dat is idd fijn Lunafloor.
Hier iets, waar ik zeer van hou, misschien zijn er mensen die het ook genieten:
http://youtu.be/3vwZAkfLKK8 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jul 2011 18:16 |
|
 |
|