Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Fijne
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jan 2011 12:53    
Vrouw Weeggegevens   omasamson
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi Ulrike,
bedankt voor je reactie.
Zijn die koekjes ergens te koop of alleen op de cursus? Vroeger verkocht AH producten van Weight Watchers maar weet niet of dat nog zo is

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011 18:23    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hallo Ulli , alles ok ?
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
@Omasamson,
ik moet eerlijk bekennen, dat ik ze me gewoon in Engeland bestel. Hier hebben ze een megakeuze van Weight Watchers-producten ook gebak. Hier krijgen we heel weinig en vooral dingen, die nog niet eens zo lekker zijn Verward .
Het is echt niet zo prijzig. Stel je hebt belangstelling, dan geef ik jouw de link door.

@Chrisje,
hoi schat. met mij gaat het helemaal goed. Ben vandaag met Aisha in de sauna geweest ... heerlijk. Heb nu naar de Rhasoul behandeling een baby-zachte huid. Lachen Lachen Lachen
Met het lijnen gaat het fantastisch. Ik heb de 6 weken cursus van Beck gedaan (cognitieve therapie) en die helpt me heel goed. had ik dat maar eerder gedaan. Weer zo een geweldige tip van Lunafloor en Odette. De knoop is echt om. Ben zelf tijdens onze vakantie bijna 2 kg afgevallen, dan is echt een primeur.
Onze vakantie was heel verrassend en mooi, alleen maak ik me zorgen om mijn schat, want die heeft heel lang nodig gehad om tot rust te komen. Gaat alles goed met de voorbereidingen van jullie huwelijk? En hoe gaat het met jou? Ik druk je , super dikke knuffel en misschien dat we ons in de winter zien. Hoop dat we gauw naar de kust komen. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 19 aug 2011 19:38    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Hallo Ulrike , goed dat je dieet zo goed lukt , ik ben benieuwd hoe het in mekaar zit ?
ja ik hoop ook dat jullie binnenkort langskomen , eerst moeten we nu effe trouwen en dan op huwelijksreis en dan is er nog de verhuis maar dan zit het goed , ik kijk er naar uit
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Hoi Ulrike fijn even wat van je te lezen. Hoe is het met je mama
En jij heb je de vakantie al gehad of???

Liefs en tot over een dikke week

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2011 23:11    

Reageer met quote
Hoi Hinke,
ja met mijn moeder gaat het duidelijk beter. Ze heeft veel meer kracht en energie en verheugt zich op de vakantie in Engeland in het najaar.
Onze vakantie in Slovakije was zeer mooi. Ik vond het land varrassend mooi, de mensen vriendelijk en de dorpen zeer authentiek. Echt voor herhaling vatbaar. Ik zie dat je netjes onder de 75 kg blijft. Super, het gaat dus goed.
Ik hoop dat de rest van je leven oon fijn is... Lachen
Bij ons thuis wordt het rustiger met Aisha al meer dan een jaar in Deventer en Moritz, die veel werkt (op dit moment plat met de griep) en ook hiernaast weinig thuis is. Ik mis het om de kinderen om me heen te hebben, want Butch is ook zeer rustig.
Hoop dat het lijnen blijft goed gaan, maar ik ga er wel van uit. Morgen komen de leerlingen terug op school, dan begint het échte'werk weer. Hier ben ik blij mee, benieuwd naar al de verhalen. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 6:52    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Ulrike,

lees dat het goed met je gaat , en sja als de kids uitvliegen krijg je meer rust, maar dat is tijdelijk want meestal komen ze later met aanhang weer terug.

Vond het heel fijn je weer eens te zien en vast te houden Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Pommie

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hee Ulli, hoe bevalt het werkende leven weer?

Kun je je goed aan je punten houden?

Pommie

72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 10:14    

Reageer met quote
@Ellen,
ja ik vond het ook heel fijn om je weer te zien. Het is wat minder geworden, doordat ik de V&D te druk ervaar en vandaar de vorige keer er niet bij was. Ik denk dat jouw lieve woorden sneller dan verwacht waar worden. Aisha en vriend zijn de laatste 2 weken vaak hier. Ik zie ze nu vaker als in de tijd waar ze single was. Grappig.
Maar ik geniet ervan.

@Pommie,
ja dat lukt echt aardig. Daze week is er weer een pond af. ben ik super blij mee. Nu terug op school, de drukte en de lange avonden met huisbezoeken....dat wordt de tijd van de waarheid. Is die knoop om of niet? Ik denk van wel. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 51 van 199