Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 198, 199, 200  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Het feest was op 3 dec vorig jaar. We hebben pas in de zomer feest gevierd. Nu hebben we nog de uitnodiging voor het diner en dat na ons 26 jarig jubileum. Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 dec 2010 14:54    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Lachen Lachen Lachen Heb je wel lang voorpret Lach

Fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 dec 2010 18:35    
In loving memory

Reageer met quote
Hoi Ulrike hoe is het met je?
Nog lekker uit eten geweest?

Hoe gaat je gewicht?

Zo lag Kelly, mijn poes, vanmorgen onder de boom, diep inslaap

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 dec 2010 20:12    

Reageer met quote
Eindelijk weer tijd voor mijn dagboek.
@Hinke,
wat voor een vertederend foto van jullie poes. Het is alsof ze er echt van de adventstijd geniet.
Ben niet terug van een retraite -weekend in een copucijnen klooster in brabant. Moet even weer wennen om terug te zijn. ben helemaal tot rust gekomen en heb een aantal dingen helder gekregen. Het eten was wel even lastig, maar jein een klooster ga je niet uitbundig eten, hoor. Lekker, voldoende en gezond.
Ik heb geen slecht geweten.Nu nog een week met een druk programma en dan vakantie. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2010 18:33    
In loving memory

Reageer met quote
O wat heerlijk. ZO af en toe ga ik ook naar een klooster om even bij te tanken..............top is dat hè?

Succes me je Weight Watchers van de week De laatste week en dan vrij/vakantie is het niet?

Mijn weegschaal is stuk.........in een paar minuten zitten er kilo's tussen Geschokt Geschokt frustrerend.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 dec 2010 21:07    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Ulrike,

Wat leuk dat ik jouw boekjes ook weer eens voorbij zie komen!

Wat ik zo gelezen heb gaat het de goede kant op met je moeder. En jij bent zo als altijd nog steeds druk, druk, druk.

Ik hoor steeds vaker dat meiden naar een klooster gaan voor een weekendje. Daar kun je vaak van allerlei workshops volgen. Heerlijk om op zo'n manier aan jezelf te kunnen werken.

Goed dat de weight watchers zo goed bevalt! Vaak gebeurt het zo dat je na verloop van tijd steeds minder gaat eten. Daardoor slaat het lichaam zo veel mogelijk op van hetgeen het binnen krijgt en daardoor kom je aan. Wonderbaarlijk hoe lichaam en geest in elkaar zitten.

Succes met deze drukke week die je voor de boeg hebt. Daarna lekker genieten van je kerstvakantie.

Groetjes,
Renie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 12:06    

Reageer met quote
@ Hinke,
jij weet dus uit eigen ervaring, dat het zeer waardevol is. Sh...zo een kapotte weegschaal, want dan ben ne niet alleen heel gauw zwaarder, maar ook lichter toch...? Lachen Lachen Lachen
Nee, ik snap het. dat is lastig. Ga je een niewe kopen en heb je al eentje op het oog? Het is geen leuk kerstcadeau....dus beter zelf erop trakteren.
@ Reini,
wat een mooi beeld van jou. Net als Hinke zei...het is nu de laatste week voor de vakantie en ik ben echt blij als ik de boeekn en schriftjes weg kan leggen. Ik hoop op droog en zeer koud weer, dan kan ik lekker buiten actief zijn. Ik hoop het gaat goed met jou!
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 18:13    
In loving memory

Reageer met quote
Vanmorgen even weer opgestaan het lijkt of tie weer tot bezinning komt........maar even afwachten. phh weegschalen Rollende ogen Lach
hi hi ja ik ging van 74kg naar beneden de 72............in een paar minuten.

Hou een balansdag vandaag. Doe ik altijd op maandag jij ook weer in the mood om er tegen aan te gaan?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 dec 2010 20:16    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 8:41    
Vrouw Weeggegevens   Sanhar

Dieet: WW

Reageer met quote
Ik wens jullie hele liefdevolle en warme Kerstdagen toe!

Lieve groetjes Sandra

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 9:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 198, 199, 200  Volgende
Pagina 49 van 200