Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 196, 197, 198  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Leuk om jou ook weer op het forum te treffen Ulrike.
Je hebt allemaal mooie plannen, dat houdt een emns jong.
Ik denk dat weekend trips ook heel mooi kunnen zijn.
Wij gaan deze zomer met de boot varen en dan gaan we 25 september naar Barcelona.
We vliegen vanuit Duisland en daarna is het een verzorgde trip van Dalstra reizen hier uit Friesland.
Wij zijn weer opa en oma van een kleindochter geworden, nog even en ze is al weer een maandje bij ons.
Ze voegt zich al helemaal naar het leven om zich heen.
Mooi dat het met jullie kinderen allemaal zo goed gaat.
Als het met de kinderen goed is, is het met ons ook goed.
Je bent helemaal actief bezig, heerlijk lijkt me dat.
Wij zijn ook weer korte afstanden gaan lopen, maar zoals vandaag, dan lig ik al in de zon achter ons huis.
Ik wens jullie een hele fijne avond en tot horens of tot ziens.
Groetjes vanuit Burgum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Coby,
sorry dat ik nu pas reageer, maar ik ben een beetje druk bezig i.v.m mijn moeder. Ze krijgt vanaf dinsdag haar eerste chemokuur. We hebben even een wat moeilijke tijd.
Hier gaat het anders goed. Gefeliciteerd met jullie kleinkind. Wat een cadeau een kind toch altijd weer is. Geniet er helemaal van. Ik was even nog teruglezen bij jullie. Had een grote mok koffie en tijd, dan kan dat. Barcelona is zoooo een mooie stad. Butch zei al een aantal weken geleden, dat hij graag weer een keer ernaartoe wil.
Ik weet dat jullie zeker zullen genieten. Hoop met Hans is het beter.
Veel liefs en tot zaterdag a.s. Erg blij

Hinke,
wandelen is zooo leuk om te doen. Ik krijg mijn hoofd vrij en voel me fit.
Ik moet morgen naar de tandarts, maar misschien kan ik hierop aansluitend de tweede etappe van het graafschapspad lopen.
Voor een korte wandelbeschrijving (wel in het Engels)

http://www.walkswalkswalks.blogspot.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2010 20:42    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Effe ons Ulli haar boekje opgehaald je zat weer naar beneden hoor , liefs en fijne zondagavond lieve schat groetjes aan de kids en Buch
tot volgende zaterdag
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2010 20:45    

Reageer met quote
Wat goed om te weten dat JIJ me altijd weer naar boven haalt. Geweldig is dat. Fijne avond en geniet van de komende week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 feb 2010 21:06    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Wat een mooie link Lach (wat is het daar mooi)wandelen is inderdaad heerlijk. Ik kan niet zover maar heb vandaag een wandeling in de Emmerdennen gemaakt van 3 km/ Lekker op mijn akkertje dan lukt het me.
De paden waren spiegelglad, af en toe hilarisch Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 0:00    

Reageer met quote
@Hinke,
denk maar niet dat ik al zover kan. Ik geniet, loop rustig en laat me niet gek maken van de super getrainde 25-40km wandelaars.
Twee jaar geleden waren 4 km mijn langste afstand. Ik denk dat ik in de zomer bij 15km (ook met een flinke helling) zit. Dat zou geweldig zijn, maar is het iets minder vind ik het ook goed.

We hadden ook spekgladde stukken op de weg. Gelukkig had ik mijn stok erbij, want anders was ik zeker een aantal keer echt op mijn achterwerk gegaan.
Morgen loop ik de 2de en woensdag de 3de etappe.
Vanavond ga ik naar de aquaerobic.
Nu straks eerst eens naar de tandarts en dan de kasten opruimen, tevens een etensplan voor deze week maken om voor het eerst weer in een plan te zitten.... Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 7:32    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Wat goed om te weten dat JIJ me altijd weer naar boven haalt. Geweldig is dat. Fijne avond en geniet van de komende week.

ja hoor , ik mis je en dan ga ik op zoek naar je en dan ben je gezakt en ik wil niet dat je zakt , ik wil dat je bij ons blijft Erg blij
Lieve schat , is het nou goed dat we op 2 de paasdag afkomen ?
Dan ga ik op zoek naar een leuke slaapplaats in de buurt hé , ?
dikke zoen Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Wat ben jij gezond bezig en nog fijn om te doen ook.

'k Dacht dat jij al wandelingen maakte van 20 tot 30 km per dag Heb zo'n vriendin die dat kan Geschokt (ze heeft in de Schotse hooglanden gelopen)

Maar als je het redt om 15 km te lopen ..............ook top (vind ik) Waar het het vooral omgaat is dat je er lol in hebt, en dan nog mooie dingen ziet ook en heerlijk buiten bent. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 11:58    

Reageer met quote
Ik loop ook wel de hooglanden, alleen dan met korte afstanden Lachen Lachen Lachen
Ik heb er veel zin in. In zomer hebben we een LAW geboekt in de Lake District (met baggagevervoer, dan heb je dat al niet).
Vandochtend heeft het de hele tijd geregend en ik zat met een toch wat flinke verdoving (had het duizelig)
Ben blij dat ik uiteindelijk niet aan een etappe begonnen ben. Dat doe ik nu morgenochtend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 15:32    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Ulrike,

wat is het mooi op de Veluwe hè!
En zo heerlijk rustig....

Ik vind je blog erg leuk om te lezen Lachen zo kan ik ook mijn Engels weer een beetje ophalen Lachen

Succes morgen met het 2e deel van de etappe.
Ik hoop dat het dan weer eens droog is!!

Lieve groetjes van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 feb 2010 18:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 196, 197, 198  Volgende
Pagina 36 van 198