Auteur |
Bericht |
Coby Ervaringsdeskundige

Geregistreerd op: 31-10-2007 Berichten: 35469 Dieet: kcal tellen en eigen inzicht Woonplaats: Burgum
|
|
Leuk om jou ook weer op het forum te treffen Ulrike.
Je hebt allemaal mooie plannen, dat houdt een emns jong.
Ik denk dat weekend trips ook heel mooi kunnen zijn.
Wij gaan deze zomer met de boot varen en dan gaan we 25 september naar Barcelona.
We vliegen vanuit Duisland en daarna is het een verzorgde trip van Dalstra reizen hier uit Friesland.
Wij zijn weer opa en oma van een kleindochter geworden, nog even en ze is al weer een maandje bij ons.
Ze voegt zich al helemaal naar het leven om zich heen.
Mooi dat het met jullie kinderen allemaal zo goed gaat.
Als het met de kinderen goed is, is het met ons ook goed.
Je bent helemaal actief bezig, heerlijk lijkt me dat.
Wij zijn ook weer korte afstanden gaan lopen, maar zoals vandaag, dan lig ik al in de zon achter ons huis.
Ik wens jullie een hele fijne avond en tot horens of tot ziens.
Groetjes vanuit Burgum. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 17 feb 2010 21:22 |
|
 |
|
 |
Ulrike Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3910 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Coby,
sorry dat ik nu pas reageer, maar ik ben een beetje druk bezig i.v.m mijn moeder. Ze krijgt vanaf dinsdag haar eerste chemokuur. We hebben even een wat moeilijke tijd.
Hier gaat het anders goed. Gefeliciteerd met jullie kleinkind. Wat een cadeau een kind toch altijd weer is. Geniet er helemaal van. Ik was even nog teruglezen bij jullie. Had een grote mok koffie en tijd, dan kan dat. Barcelona is zoooo een mooie stad. Butch zei al een aantal weken geleden, dat hij graag weer een keer ernaartoe wil.
Ik weet dat jullie zeker zullen genieten. Hoop met Hans is het beter.
Veel liefs en tot zaterdag a.s.
Hinke,
wandelen is zooo leuk om te doen. Ik krijg mijn hoofd vrij en voel me fit.
Ik moet morgen naar de tandarts, maar misschien kan ik hierop aansluitend de tweede etappe van het graafschapspad lopen.
Voor een korte wandelbeschrijving (wel in het Engels)
http://www.walkswalkswalks.blogspot.com |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 20:42 |
|
 |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
Effe ons Ulli haar boekje opgehaald je zat weer naar beneden hoor , liefs en fijne zondagavond lieve schat groetjes aan de kids en Buch
tot volgende zaterdag
liefs Chrisje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 20:45 |
|
 |

Geregistreerd op: 30-12-2007 Berichten: 3910 Dieet: keto- dieet low-carb ) Woonplaats: Achterhoek
|
|
Wat goed om te weten dat JIJ me altijd weer naar boven haalt. Geweldig is dat. Fijne avond en geniet van de komende week. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 21 feb 2010 21:06 |
|
 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 0:00 |
|
 |

|
|
@Hinke,
denk maar niet dat ik al zover kan. Ik geniet, loop rustig en laat me niet gek maken van de super getrainde 25-40km wandelaars.
Twee jaar geleden waren 4 km mijn langste afstand. Ik denk dat ik in de zomer bij 15km (ook met een flinke helling) zit. Dat zou geweldig zijn, maar is het iets minder vind ik het ook goed.
We hadden ook spekgladde stukken op de weg. Gelukkig had ik mijn stok erbij, want anders was ik zeker een aantal keer echt op mijn achterwerk gegaan.
Morgen loop ik de 2de en woensdag de 3de etappe.
Vanavond ga ik naar de aquaerobic.
Nu straks eerst eens naar de tandarts en dan de kasten opruimen, tevens een etensplan voor deze week maken om voor het eerst weer in een plan te zitten....  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 7:32 |
|
 |
ChrisjeXXL Weegclubfan voor het leven

|
|
Ulrike schreef: | Wat goed om te weten dat JIJ me altijd weer naar boven haalt. Geweldig is dat. Fijne avond en geniet van de komende week. |
ja hoor , ik mis je en dan ga ik op zoek naar je en dan ben je gezakt en ik wil niet dat je zakt , ik wil dat je bij ons blijft
Lieve schat , is het nou goed dat we op 2 de paasdag afkomen ?
Dan ga ik op zoek naar een leuke slaapplaats in de buurt hé , ?
dikke zoen Chrisje |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 11:53 |
|
 |
|
 |
Hinke In loving memory

Geregistreerd op: 4-4-2008 Berichten: 37367 Dieet: Overleden op 25-3-2019 Woonplaats: Friesland
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 11:58 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 15:32 |
|
 |
Mirre Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 5-2-2008 Berichten: 6645 Dieet: gezond eten Woonplaats: De Ronde Venen
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 22 feb 2010 18:29 |
|
 |
|
|