Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Hoi dames,
ik hoop het gaat iedereen goed. Ik ben blij om jullie over kleine 3 weken te zien. Het gaat goed met mij. Butch hersteld en wordt wat meer actief. Mijn moeder werd gisteren geopereerd. Ze heeft een agressieve vorm van borstkanker en weet dit pas sinds 2 weken.
Vandaar dat ik niet helemaal lekker in mijn fel zit, maar ik mag ook niet klagen.
Graag zou ik bij haar zijn, maar ze wil eerst weer thuis zijn en dan pas praten. dat wordt dus zaterdag.
Vandaag wil ik de sauna in en gaan banenzwemmen. Ik hoop dat het gauw warmer wordt, want mijn favoriete lichaamsactiviteit wandelen, valt op dit moment tegen i.v.m de kou. Dan speelt mijn arthrititische heup op.
Op werk gaat het prima. Ik heb een super leuke groep en werk in een prachtig team. Ikm geniet er zeer van.
Dochterlief heeft de knoop doorgehakt. Ze gaat in de zomer op kamer in Deventer om hier bij Saxion te studeren (ja lerearenopleiding). Met zoonlief gaat het ook goed. Hij is zo blij met zijn switch van de groenvoorziening naar de installatietechniek. We hebben en totaal ander kind thuis. Geweldig om te zien en veel om dankbaar voor te zijn.
Ik moet eerlijk toegeven, dat de laatste 2 weken niets eraf is, maar ook niets erbij. Stabiel dus, maar ik heb het altijd koud en zodra ik eet, worden mijn vingers en voeten warm. Op dit moment kies ik echt voor het lichamelijke gemak. (Maar ik houd het goed in de gaten).
Butch en ik hebben de stacaravan in friesland verkocht. Ik had niet verwacht dat hij in de winter weg gaat, maar we kregen bericht dat hij voor iets onder de vraagprijs verkocht is. Fijn, maar ook jammer. We hebben er mooie tijden gehad. We zijn wel van plan om 1x per maand een weekend weg te gaan en NL te verkennen.
met de pasen zijn we al in het Sauerland, in mei zijn we dan een weekend in Egmond en in juni zijn we een weekend in Delft.
Juli/ augustus wordt dan de Lake District (GB) ....dus we hebben al goed wat gepland. Nu nog de conditie blijven opbouwen (gaat al veel beter) en het gewicht omlaag. Valt me trouwens makkelijker als het warmer is, dan eet ik ook lichter.
Zo nu onder de douche om straks te vertrekken richting de sauna in Emmerich (D). Daar is het hartstikke goedkoop. ?9,50 voor de hele dag sauna en zwemmen.
dames...ik ga genieten. Erg blij

Hallo Ulli , fijn te lezen dat het met Mo en Aicha zo goed gaat, zal wel een aanpassing zijn als Aicha , niet meer in de week bij jullie is , op kamers , ....................ze gaat toch een leegte nalaten hoor , maar als ze dit wil , goed voor haar toch .
En gelukkig voelt Mo zich goed nu en zit hij in de goede richting , oef .
En ja je gewicht zal zeker zakken , jij hebt dat al bewezen toch ?
Ik zie dat jullie al veel gepland hebben , maar zie geen Belgie ertussen staan ??? Jullie komen zeker richting kust dit jaar (meerdere keren zelfs dacht ik Yes! (nederlands= Erg blij ) vergeet die weekends ook niet te plannen hoor Erg blij
amuseer je in de sauna , geniet ervan en tot vlug
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 9:15    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Nee, hoor dat ben ik niet vergeten. Ik neem op 28 feb. de agenda mee...jij ook? Dan maken we meteen afspraken.Bij jullie en ons!
Applaus
Ben toch maar niet de sauna in gegaan. Hier wordt ik ondanks het zwemmen zo duf van. Ik zal toch een wandeling maken. Het sneeuwt licht, en ik heb onrust in de voeten, dus ik ben zo weg.
Tot lezens en knuffel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 10:45    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Nee, hoor dat ben ik niet vergeten. Ik neem op 28 feb. de agenda mee...jij ook? Dan maken we meteen afspraken.Bij jullie en ons!
Applaus
Ben toch maar niet de sauna in gegaan. Hier wordt ik ondanks het zwemmen zo duf van. Ik zal toch een wandeling maken. Het sneeuwt licht, en ik heb onrust in de voeten, dus ik ben zo weg.
Tot lezens en knuffel

Ok lieve schat , fijne wandeling maar dan , ik wou vanavond met ons Julieke naar de bodystyling , maar als het hier zo erge sneeuw blijft bel ik dat ook maar af , ik kom niet buiten als niet echt nodig bah
en natuurlijk breng ik onze agenda mee , lekker plannetjes maken toch , is zoooooooooooooo leuk !
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 11:04    

Reageer met quote
Ik begin volgende week (woensdag of zaterdag) aan een lange afstandswandeling (LAW). Het Graafschapspad (116.5 km) Hier mijn blog. Ik zal naar elke etappe een verslagje en foto's doen:

http://www.walkswalkswalks.blogspot.com

Tevens loop ik ook aparte losse routes, die ik niet op de blog zet. In de zomer wil ik fit zijn. Veel plezier bij het lezen. Je kunt je als follower inschrijven, dan krijg je automatisch bericht, als ik een nieuw verslag erop zet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2010 17:27    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Ik begin volgende week (woensdag of zaterdag) aan een lange afstandswandeling (LAW). Het Graafschapspad (116.5 km) Hier mijn blog. Ik zal naar elke etappe een verslagje en foto's doen:

http://www.walkswalkswalks.blogspot.com

Tevens loop ik ook aparte losse routes, die ik niet op de blog zet. In de zomer wil ik fit zijn. Veel plezier bij het lezen. Je kunt je als follower inschrijven, dan krijg je automatisch bericht, als ik een nieuw verslag erop zet.

Heel fijn Ulli , ik volg je zoveel ik kan , maar om mijn foto op je blog te zetten is niet makkelijk hoor , mijn gezicht is een beetje verwrongen nu , ik hoop dat je me herkent ?
Veel succes !!!
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2010 18:34    

Reageer met quote
Ik herken je heel goed.
Zo ik zal nu toch nog naar Arnhem rijden, even het hoofd verzetten.
Hugs
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2010 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Ulrike,

leuk weer iets over jou te lezen.
Fijn dat het goed gaat, ook met Butch been.

Lachen En je blog ziet er leuk uit...goed voor mijn engels!
Ik probeer je te volgen.

Alvast veel succes met de voorbereidingen.
Ben je vandaag in Arnhem wezen wandelen?

Fijne avond verder, en een goede week gewenst!!
Liefs van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2010 20:51    

Reageer met quote
Hoi Mirre,
dank je, het is goed te weten dat mensen je blog lezen, want dat is een stok achter de deur en je moet wel.
Ik was in Arnhem voor een avond worship-dienst. Het dak ging ervan af. Heerlijk!
Nee, helaas wandelen zat er niet in. We moesten zelf auto's helpen om naar de dienst weer op de straat te komen, de wielen draaiden helemaal door op de pakeerplaatsen...echt spekglad.
Ik zal er weer wat regelmatiger komen, waarbij ik het sporten nu voorang voor het babbelen op het net geef. Maar het is wel zeer fijn om met jullie te kwekken. Hihi Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2010 23:00    

Reageer met quote
Vandaag een rondje wandelen, een rondje zwemmen en een rondje sauna.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 7:42    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Heerlijk! En een lange afstandswandeling wow wat een moed Lachen Wat goed dat je dat aandurft Lach

Fijne avond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2010 20:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 35 van 199