Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ulrike
Weegclubfan voor het leven

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
@Lunafloor,
Lachen Lachen Lachen ...Nee , geen NIEUWE. Ik heb mijn oude Twingo in de werkstatt gehad en heb hem nu in goede orde terug.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 6:48    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Dag Ulli heeft je mannetje gezegd dat ik met hem een leuk gesprek gehad heb en ons Senna ook ?
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 10:44    

Reageer met quote
ja heeft hi.j..heel kort en bondig. Waarom moet je mannen elk woord uit de mond trekken? Hier gaat het goed. Hij mag thuis de gips afdoen, buiten wel weer aan. De volgende 4 weken mag hij de voet niet belasten, dan eerst weer een x-ray.

Hier gaat het goed. Heb heerlijk genoten van een groentesoep extra gevuld: met kip en indisch omelette-reepjes.Meteen voor meorgen meegekookt, want ik heb morgen een scholing en kom pas laat terug.
smullen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 19:22    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
ja heeft hi.j..heel kort en bondig. Waarom moet je mannen elk woord uit de mond trekken? Hier gaat het goed. Hij mag thuis de gips afdoen, buiten wel weer aan. De volgende 4 weken mag hij de voet niet belasten, dan eerst weer een x-ray.

Hier gaat het goed. Heb heerlijk genoten van een groentesoep extra gevuld: met kip en indisch omelette-reepjes.Meteen voor meorgen meegekookt, want ik heb morgen een scholing en kom pas laat terug.
smullen

Hallo lieve schat , jij krijgt er dan nog iets uit , ik weet hier soms dingen die weken al achter de rug zijn en dan zegt Marc doodleuk , hoe dat heb ik toch verteld Geschokt Geschokt en dan weet ik daar niets van , nou denk ik dat hij een beetje profiteert van dat ik niet zo heel goed kan onthouden , dus lost hij het zo op hé , soms heel verontwaardigd , ik heb dat zeker gezegd nou ! Heel heel boos
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010 9:53    

Reageer met quote
Wat klinkt dat bekend!!!!!
Ze lijken niet op een tweeling onze twee mannen, maar soms..... Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010 21:41    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Ze lijken niet op een tweeling onze twee mannen, maar soms..... Lachen Lachen Lachen

Lachen Lachen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 jan 2010 23:12    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:

NEEN !!! daar lijken ze helemaal niet op ....................alhoewel in doen Laurel Marc en Butch Hardy (of is het omgekeerd ?)
Grap Grap Grap Grap Grap Grap Grap Grap Grap Grap
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jan 2010 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Ulrike,
ik moest even een eindje terug bladeren om te lezen wat er nu toch met jouw Butch aan de hand is...nou ja been.

Jeetje wat vervelend zeg, een reis die zo mooi begon, en dan zo eindigt. Gelukkig is hij nu ook weer in Nederland.
Tja achterlaten lijkt mij verschrikkelijk, maar ja je moet uit 2 kiezen hè!

En wat geweldig dat je weer 7 ons kwijt bent, daarvoor ook al 1,5 kilo....goed hhor. En dan nu vol houden hè...denk maar elke keer weer aan het doel waar je het voor doet!!!

Hoop je snel weer in het echie te zien.
Liefs van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 0:29    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
ja hoor Mirre ik ook , ik ook , het is heel stil in het boekje van Ulrike ???
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 10:36    

Reageer met quote
Hoi dames,
ik hoop het gaat iedereen goed. Ik ben blij om jullie over kleine 3 weken te zien. Het gaat goed met mij. Butch hersteld en wordt wat meer actief. Mijn moeder werd gisteren geopereerd. Ze heeft een agressieve vorm van borstkanker en weet dit pas sinds 2 weken.
Vandaar dat ik niet helemaal lekker in mijn fel zit, maar ik mag ook niet klagen.
Graag zou ik bij haar zijn, maar ze wil eerst weer thuis zijn en dan pas praten. dat wordt dus zaterdag.
Vandaag wil ik de sauna in en gaan banenzwemmen. Ik hoop dat het gauw warmer wordt, want mijn favoriete lichaamsactiviteit wandelen, valt op dit moment tegen i.v.m de kou. Dan speelt mijn arthrititische heup op.
Op werk gaat het prima. Ik heb een super leuke groep en werk in een prachtig team. Ikm geniet er zeer van.
Dochterlief heeft de knoop doorgehakt. Ze gaat in de zomer op kamer in Deventer om hier bij Saxion te studeren (ja lerearenopleiding). Met zoonlief gaat het ook goed. Hij is zo blij met zijn switch van de groenvoorziening naar de installatietechniek. We hebben en totaal ander kind thuis. Geweldig om te zien en veel om dankbaar voor te zijn.
Ik moet eerlijk toegeven, dat de laatste 2 weken niets eraf is, maar ook niets erbij. Stabiel dus, maar ik heb het altijd koud en zodra ik eet, worden mijn vingers en voeten warm. Op dit moment kies ik echt voor het lichamelijke gemak. (Maar ik houd het goed in de gaten).
Butch en ik hebben de stacaravan in friesland verkocht. Ik had niet verwacht dat hij in de winter weg gaat, maar we kregen bericht dat hij voor iets onder de vraagprijs verkocht is. Fijn, maar ook jammer. We hebben er mooie tijden gehad. We zijn wel van plan om 1x per maand een weekend weg te gaan en NL te verkennen.
met de pasen zijn we al in het Sauerland, in mei zijn we dan een weekend in Egmond en in juni zijn we een weekend in Delft.
Juli/ augustus wordt dan de Lake District (GB) ....dus we hebben al goed wat gepland. Nu nog de conditie blijven opbouwen (gaat al veel beter) en het gewicht omlaag. Valt me trouwens makkelijker als het warmer is, dan eet ik ook lichter.
Zo nu onder de douche om straks te vertrekken richting de sauna in Emmerich (D). Daar is het hartstikke goedkoop. ?9,50 voor de hele dag sauna en zwemmen.
dames...ik ga genieten. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 10 feb 2010 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 33, 34, 35 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 34 van 199