Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Lieve lieve schat , ik vind het ook sneu dat we het moeten uitstellen , maar het is zoveel leuker als we ons goed in ons vel voelen toch ?
Misschien moeten we inderdaad eens afspreken samen met Dipinipi , lijkt me een leuk idee , maar dan gaan wij wel de b&b nemen die we vorige keer genomen hebben vonden wij wel heel leuk lieve schat , en dichtbij jullie toch Erg blij we zien wel en wachten misschien 2010af hopelijk word dat zoveeeeeeeeeeeeeeeel beter kwestie gezondheid dan 2009 mag toch wel vind ik hoor , en ja deze namiddag zijn we weg foto s nemen , daarna rond 18 uur rijden we verder naar zee , dus vanavond zijn we aan zee , lieve schat Schaam Schaam wil jij je huistelefoonnummer nog eens effe doormailen , door de verhuis vind ik Gemeen langs geen kanten mijn adressenboekje met telefoonnummers in Schaam Schaam
dikke knuffel en hou je asjeblief rustig en probeer aan jezelf te denken , ik ken je , je bent altijd in de weer voor de rest , maar schiet jezelf daarmee overhoop denk ik (pas op het is een goei die het zegt zenne ! Verward )
liefs van ons voor jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 12:46    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
en hou je asjeblief rustig en probeer aan jezelf te denken , ik ken je , je bent altijd in de weer voor de rest , maar schiet jezelf daarmee overhoop denk ik (pas op het is een goei die het zegt zenne ! )

Lachen Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 14:08    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Quote:
misschien is het idd makkelijker om het gewoon te nemen als het komt. Dan zou ik misschien veel evenwichtiger zijn. Maar Nee, Ulli is een iemand met een uitgesproken mening, iemand die met haar koppig hoofd door de muur moet en die vooral zeer kritisch m.b.t politiek is, want ik heb er zelf actief in de communale politiek gezeten.

Heb het niet met alles Ulrike maar van dit word ik niet warm of koud. Eerst nog maar afwachten of ik er dan nog ben...........en zo ja dan........ben ik waarsschijnlijk zo blij dat ik dat werk er op de koop bij neem....... Rollende ogen Kan het anders ook niet verklaren.

Ik hoop dat je vandaag weer een beetje beterderderderderder bent Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 15:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Vind het ook een schande dat de AOW verhoogd is naar 68 jaar, zelf ben ik met 55 gestopt en Frans ook toen moesten ze ons kwijt dus hopla de fut in.

Beterschap Ulrike het is een naar virus wat rond waard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 26 nov 2009 13:43    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote

Ben het ook niet eens met die AOW verhoging.
Denk dat er best andere oplossingen voor zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 nov 2009 12:22    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Lieve Ulrike , Butch Mo en Aicha , ik kom jullie via de weegclub een heel fijne kerstavond wensen met heel veel gezelligheid liefde en rust .
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2009 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote

Fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar van Hans en Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2009 17:28    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Fijne dagen Ulrike!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 dec 2009 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Hallo Lieverts,
wat mooie foto's van jullie,
geweldig.
we zijn 2 uur geleden uit het hoge Noorden van Engeland gekomen. Heel veel sneeuw en ijs. Rampzalig in een natuurpark waar geen zout gestrooid mag worden en geen sneeuwkettingen gebruikt mogen worden. We hadden op een actieve vakantie gehoopt. Het werd echter de meest luie vakantie van mijn leven, met te veel lekker eten. We moesten gedwongen in huis blijven, het weer was super gaaf , maar veel te gevaarlijk.
Butch is dan ook nu nog in Northallerton, waar hij achter een aantal verpleegkundigen aanjaagd. Nee,...even serieus.
Tijdens het pakken voor de terugreis gisterochtend , is hij op Black Ice uitgegleden. Resultaat: dubbele bruik van tibia en fibia (onderbeen). Hij werd met de ambulantie rechtsstreeks naar Northallerton (1uur rijden vanuit Askrigg) gebracht waar hij dan ook geopereerd werd (metaalplaat geimplanteerd). We weten nu even nog niet hoe het verder gaat, maar hij moet nu eerst voldoende herstllen om naar huis te vliegen. In het noorden van Engeland word vanaf vandaag een nieuwe heftige sneeuwstorm verwacht, vandaar dat ik met de kids naar huis ben, vooral ook omdat Mo moet werken. Ik zie het wel. Komt goed. Butch heeft weer trek, plast goed en verveelt zich....dat zegt toch alles! Lachen
Misschien dat ik later een mooie foto op de side zet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009 14:16    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Ulrike schreef:
Hallo Lieverts,
wat mooie foto's van jullie,
geweldig.
we zijn 2 uur geleden uit het hoge Noorden van Engeland gekomen. Heel veel sneeuw en ijs. Rampzalig in een natuurpark waar geen zout gestrooid mag worden en geen sneeuwkettingen gebruikt mogen worden. We hadden op een actieve vakantie gehoopt. Het werd echter de meest luie vakantie van mijn leven, met te veel lekker eten. We moesten gedwongen in huis blijven, het weer was super gaaf , maar veel te gevaarlijk.
Butch is dan ook nu nog in Northallerton, waar hij achter een aantal verpleegkundigen aanjaagd. Nee,...even serieus.
Tijdens het pakken voor de terugreis gisterochtend , is hij op Black Ice uitgegleden. Resultaat: dubbele bruik van tibia en fibia (onderbeen). Hij werd met de ambulantie rechtsstreeks naar Northallerton (1uur rijden vanuit Askrigg) gebracht waar hij dan ook geopereerd werd (metaalplaat geimplanteerd). We weten nu even nog niet hoe het verder gaat, maar hij moet nu eerst voldoende herstllen om naar huis te vliegen. In het noorden van Engeland word vanaf vandaag een nieuwe heftige sneeuwstorm verwacht, vandaar dat ik met de kids naar huis ben, vooral ook omdat Mo moet werken. Ik zie het wel. Komt goed. Butch heeft weer trek, plast goed en verveelt zich....dat zegt toch alles! Lachen
Misschien dat ik later een mooie foto op de side zet.

Maar lieve schat toch , en ocharme die arme Butch , heeft dit jaar al pech gehad hé , niet te doen , en nu zo alleen in dat verre vreemde land met niets anders te doen dan een plasje maken en eten en jij zijn toeverlaat ver weg van hem , ik heb er zo n compassie mee , bellen jullie wel met elkaar ?
Dikke knuffel hele dikke knuffel aan jou en de kids
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 dec 2009 14:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 30 van 199