Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ulrike's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 197, 198, 199  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   ChrisjeXXL
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Tja ik mis je ook hoor lieve schat , kom je nog eens kijken ???
liefs Chrisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 3:01    
Vrouw Weeggegevens   Ulrike

Dieet: keto- dieet low-carb )

Reageer met quote
Vanuit de ziekenboeg een zo krachtig mogelijk 'hallo'.
Ik begin sinds twee dagen een beetje uit een diep dal te kruipen. Een infectie na de andere. Zodra de ene weg was, plakte zich de volgende bovenop. Moest vorig weekend na de huisartspost. Heb nu weer een kuur. Na school ga ik alleen nog naar huis en onder de wol. Niet goed, hé...., maar ik ben helemaal op.

Ik hoop dat ik tot woensdag weer opgeknapt ben, want ik heb me zooooo op de visite van Dipinipi verheugt en wt dachten jullie van volgend weekend. Chrisje en Marc, die wil ik toch niet missen. Ik heb hier veel zin in, maar ik moet het nog even afwachten. Vandaag is er een goede kans om te zien hoe het gaat. Ik ben van plan om naar de demonstratie in Deventer te gaan (ook is het maar voor eventjes), want ik wordt er st.....ziek (ja nog zieker kan wel!) van de plannen van het kabinet om de AWO-leeftijd tot 67 te verhogen. Moet ik soms met een rollator voor de klas. Hoe inspirerend kan ik dan nog lesgeven? Het slaat nergens op. Ik vind dat moet afhankelijk zijn van hoe je je voelt. Wil je nog - prima (bepaal dan het aantal dagen ook zelf), maar ben je met 65 op, dan stop je.
Ik zit nu al weer hoestend op de bank, maar ik MOET ernaartoe en is het maar voor een uurtje, met veel warme thee in de thermos.
Ik mis julllie ook, maar ik ga weinig op het internet, omdat ik veel te moe ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Mirre

Dieet: gezond eten

Reageer met quote

Het wordt tijd dat jij weer eens écht beter wordt Ulrike...volgens mij ben jij al héél lang ziek....
Hoop dat je snel kunt zeggen: "Fijn, ik voel me weer goed!"
Lieve groetjes van Mirre.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 12:11    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Lieve Ulrike , wat een narigheid , lees ik hier bij jou , ik denk dat we onze afspraak beter naar begin volgend jaar verschuiven , ik heb voor het moment oorproblemen , ik moet mijn buis van Eustachius ontstoppen met medicatie en neusdruppels met antibiotica en dit gedurende twee weken , mijn dieet is niet wat het zijn moet , dus ik zit ook verward en nou komen die feestdagen er nog aan , ik moet tien keer vragen wablieft en dat is zo vermoeiend , sorry ik kluts hier alles door mekaar , maar zo zit ik momenteel ook in mijn vel grrrrrrrrrrrrr moet terug een rail vinden om op te rijden maar het zit zo diep al die medicatie , nog altijd voor mijn schouder , eerlijk gezegd denk ik dat die er ook grotendeels voor zorgt dat ik mezelf niet onder controle kan houden , als we afspreken heb ik graag dat alles vol genieten kan gebeuren , zonder veel zorgen en ik rust , wat vind jij ervan ?
Ik wens je heel veel gezonde beterschap , ik denk echt dat jij je rust broodnodig hebt , ik denk aan je lieverd Kussen
groetjes aan Mo Aicha en Butch en ook een dikke Kussen van ons allen voor jullie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 14:23    
Vrouw Weeggegevens   Coby
Ervaringsdeskundige

Dieet: kcal tellen en eigen inzicht

Reageer met quote
Ulrike, je hebt te veel van jezelf gevraagt de laatste tijden en daarom ben je ook zo kwetsbaar en krijgt steeds allerlei kwalen en kwaaltjes.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar raakt die verhoging van de AOW leeftijd je nog wel.
Ze gaan het hier in stukken ophogen is het plan van het zittende kabinet.
De opositie wil al in 2010 beginnen, naar het model van Duisland.
Ik denk dat het eerste het beste is, dan hebben mensen nog voldoende ruimte om voor zichzelf maatregelen te nemen, want die worden straks ook wel aangeboden.
Je hebt dan wel te maken met een korting op je pensioen, maar daar zitten wij ook al mee, omdat Hans met 62 jaar gestopt is.
Ik wens je veel beterschap en de groetjes uit Burgum van Hans en Coby
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 15:25    

Reageer met quote
Mirre, Chrisje, Coby,
dank voor jullie lieve woorden. Geweldig lief zijn jullie.

Chrisje,
ach meid, jij ook nog ziek. Wat is dat toch met ons twee. Ik neem me jouw als voorbeeld, maar toch niet m.b.t dit punt en nu lijkt het er wel op. Butch zei me op weg naar de demonstratie vandaag, dat ik niet goed snik ben. Hij vindt dat ik het rustig aan moet doen en beter geen visite moet ontvangen. Hij is ook bang dat we ons , als ik nu nog een infectie erbij krijg, onze reis voor ons 25 jaar huwlijk op de buik kunnen schrijven.
Dus ik denk het is verstandig, als we het in het nieuwe jaar doen, maar ik mis jullie echt en wil ook zo graag Senna weer zien. Aisha vraagt er ook naar. Ik hoop je hebt de verhuizing goed achter de rug. Ik bel je wel volgend weekend op, dan kunnen we er langer beppen.

Coby,
eerst eens terzijde: we verkopen de caravan in Burgum. Doordat de kids niet meer meekomen en Aisha over een korte tijd op kamer gaat wonen, heeft het weinig zin. Ze zou dan alleen aan het weekend naar huis komen, en als wij dan in Friesland zijn, is dat wel erg vervelend. Wil zeggen, we zouden haar dan niet meer zien. Dat wil ik ook niet. Ik vind het wel moeilijk, want ik heb van onze jaren in Burgum zeer genoten en heb er goede vrienden aan overgehouden. We zullen wel af een toe een weekendje friesland doen, dan wel in een B&B.

Over de AOW,
ik ben 47, vandaar dat ik een kind van de rekening ben. Butch ook. Ik vind het ontverantwoord om mensen tot hun 67ste te laten werken. Sorry, maar ik houd dat niet vol om tot die leeftijd op een inspirerende en niet-geroutineerde manier les te geven. Weet je wat dat aan energie kost?
Tevens kan ik het niet door aanvullende verzekeringen opvangen, want we hebben door het verhuizen naar Nederland vanuit Duitsland al een grote pensioensbruik, die we nu al proberen met aanvullende verzekeringen op te vullen. Meer zit er niet in.
Maar ik kan en wil het besluit van de tweede kamer niet meedragen. Ik vind het onsociaal. Laat de mensen een keuze. Ben je fit en wil je graag, werk dan door. Kan het niet - laat het dan. Het is toch volstrekt onrealistisch dit vraagstuk aan de werkgever en de werknemer over te laten, - te beoordelen of het werk nu zwaar of niet is.
Nee, ik blijf samen met mijn collega's actie voeren.

Hehe, je moet me hier zien zitten. Ziek als een hond, en toch kan ik me over zo dingen verschrikkelijk opvokken. Niet normaal , hè? Lachen Lachen Lachen
Ach meid, politiek is toch geweldig, vooral als we heerlijk erover kunnen discussiëren. Dat maakt het toch zo spannend.
Butch heeft een foto genomen misschien dat ik het hier kan plaatsen. Lachen
Doe Hans hartelijk de groeten, ook van Butch. Ik hoop dat we in het nieuwe jaar weer een meeting hebben, jammer dat ik jullie niet kon zien.
En je hebt gelijk. Ik heb de laatste 2 jaren te veel van mezelf gevraagd, vooral emotioneel, minder het werken. Nu betaal ik er voor. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn werk zeer geniet en met liefde doe. Ik heb een gigantisch leuke groep en een super- medementor (ik werk een dag minder). het bevalt prima en ik zit een een erg leuk team. Mijn teamleider is mega-sociaal en zeer integer. Geweldig is dat!.
Nu nog rustig aandoen en dan , komt de rest van zelf.
Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 21:17    
Vrouw Weeggegevens   Hinke
In loving memory

Dieet: Overleden op 25-3-2019

Reageer met quote
Eerst maar beterschap wensen en ach dingen komen zoals ze komen en als het zover is zie je het wel weer (ben ik gemakkelijk hé Schaam Schaam Lachen ) Win me er ook helemaal niet over op.... ik ben 52 en mag ook langer werken......... en ja.........

Nou ja wat ik zei. Wordt eerst maar beter!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
nou visite leuk en gezellig maar niet als je nog niet fit bent meis,we komen vast nog wel eens die kant op,misschien samen met Chrisje iet afspreken,zien we die tenminste ook weer Erg blij

demonstreren,tja ik kan me voorstellen dat je dat doet,ik hoop niet dat je een terugslag krijgt,gelukkig was het goed weer vandaag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 nov 2009 23:09    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ach Ulrike!!!!! 't Wordt tijd dat jij eens lekker opknapt! En ja, je hebt gelijk: ook ik ben fel tegen een verhogen van de AOW leeftijd. Ik vind het 3x SCHANDE! Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 0:04    

Reageer met quote
Heb heb de demonstratie gisteren goed doorstaan, maar het gaat nog niet alles even goed. Toch hoop ik met de nodige rust....en heel eerlijk meisjes- die neem ik ook!- weer goed te herstellen.
Wou vandaag met Mo naar de kerk, maar dat bleek dan toch te veel.

@Dini,
ik heb je een privé bericht gestuurd. Ik bel je morgen avond en dan zien we verder. Ik hoop dat het toch wil lukken, maar als niet dan geef ik dat eerlijk aan. Belooft.

@Hinke,
misschien is het idd makkelijker om het gewoon te nemen als het komt. Dan zou ik misschien veel evenwichtiger zijn. Maar Nee, Ulli is een iemand met een uitgesproken mening, iemand die met haar koppig hoofd door de muur moet en die vooral zeer kritisch m.b.t politiek is, want ik heb er zelf actief in de communale politiek gezeten.

@Mathilde,
Het wordt weer. Ik moet nu even de rekening betalen van de laatste twee jaren, maar emotioneel gaat het wel super goed met mij hoor. Ben blij te horen dat jij het AOW-verhaal ook een schande vindt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2009 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 197, 198, 199  Volgende
Pagina 29 van 199